PDA

View Full Version : Bivouac, nieuwe rockband, demo ruwe mix ..



yhcmarc
6 januari 2008, 12:43
Hey, hier de ruwe eerste mix van een nieuw rockbandje waar ondergetekende en autostatic beiden gitaar in spelen. Zang is nog niet opgenomen en ondertussen is er ook al een hoop aan de mix gesleuteld, maar toch, wat vinden jullie ervan.

Hier te downloaden (http://www.ymondhc.com/marc/bivouac/demoRoughMix/)

Gitaar links: Yamaha SG2000 - Fulltone fulldrive - London city DEA? - marshall 4x12
Gitaar rechts: Fender telecaster elite - Boss GEQ7 - Marshall jcm800 1959 - Sound city 4x12.

Riky
6 januari 2008, 14:20
Lekkere nummers hoor!! Vind ze echt wel iets hebben! Ik zou ze zo willen coveren met onze band:D



Een tip... Bedenkt misschien ook wat nummers met clean intro... Beetje variatie kan geen kwaad... Als je hele avond zo doorspeeld met een optreden vind ik het persoonlijk een beetje eentonig worden...


Keep on the good work!

yhcmarc
6 januari 2008, 14:35
Lekkere nummers hoor!! Vind ze echt wel iets hebben! Ik zou ze zo willen coveren met onze band:D



Een tip... Bedenkt misschien ook wat nummers met clean intro... Beetje variatie kan geen kwaad... Als je hele avond zo doorspeeld met een optreden vind ik het persoonlijk een beetje eentonig worden...


Keep on the good work!

Thnx :) .. ik heb nu ook een wat rustiger nummer geschreven voor de afwisseling, en een hele avond is bij ons hooguit een half uur tot 40 minuten ;)

AutoStatic
6 januari 2008, 14:38
Marc, het is een London City DEA130 :)

yhcmarc
6 januari 2008, 14:42
Marc, het is een London City DEA130 :)

Ok check :)

savale
6 januari 2008, 15:38
Klinkt wel erg lekker jongens! Lekkere sound! Ben benieuwd of de zang ook zo lekker gaat klinken

Ic3gl0vE
6 januari 2008, 16:54
maar toch, wat vinden jullie ervan.


Ik vind dat het rockt!

yhcmarc
7 januari 2008, 17:19
Ik vind dat het rockt!

Thnx, dat is ook geheel conform de doelstelling ;)