PDA

View Full Version : P F gitaren.



junghans
5 januari 2008, 22:43
De tijd dat de merk gitaren de monopoly hebben gaat langzaam voorbij. Vanuit het oosten komen hoe langer hoe meer goede gitaren onze markt op. Je kijkt ervan op hoe professioneel sommige bedrijven plagiaat plegen en dan te zwijgen over de soms betere kwaliteit dan het originele.
Als je niet kickt op een logo of merknaam kun je soms betere waar voor je geld krijgen dan je kunt vermoeden. Jouw centen zijn dan tot de laatste cent verantwoord uitgegeven. Een merk zegt niet alles, met name de grote bedrijven laten hun gitaren eveneens in het oosten maken maar veranderen niet hun prijzen, vooral als het om zogenaamde made in......gitaren gaat.
Het bedrijf prevalpromotions die nu kortgeleden met de import is begonnen van gitaren uit China doet in volwaardige producten met een prijs die redelijk is maar waar je veel gitaar voor je geld krijgt. Zeker geen rotzooi en fake instrumenten voor 50 euro gemaakt om als wandversiering aan de muur te hangen, neen volwaardige buhne instrumenten. Een test leert dat je je heel snel gaat afvragen waarom je uberhaupt nog moeite doet om verder te zoeken als je voor amper 200 euro een dijk van een instrument kan kopen. Je bent gek als je dan nog kickt op logo's. Het tijdperk van de idiote prijzen gaat hopelijk voor een lange tijd verdwijnen zodat de eenvoudige gitarist in deze moeilijk wordende tijden van het alsmaar duurder worden van het levensonderhoud, nog lange tijd de kans heeft om met zijn hobby door te gaan.
Voor PF gitaren kun je terecht via hun site www.prevalpromotions.nl
Ik ben genezen, in ieder geval wakker geworden.

Orpheo
5 januari 2008, 22:54
spam spam spam.

Rinze
5 januari 2008, 23:04
En wat een baggersite zeg...

iwamoto
5 januari 2008, 23:06
ERAF MET ZIJN HOOOFD!!!
http://stitchontime.com/osc/images/alice2.gif

grizzly
5 januari 2008, 23:11
Met zo'n staaltje van schaamteloze reklame ben ik ook op slag genezen, maar dan van PF gitaren

ijzerbroot1
5 januari 2008, 23:13
Haha, 1 post...........belhamel! Spammert! Foei!

Maarre..okee, stel je om te beginnen eens voor zou 'k zeggen (is een goed voornemen van me, iets aardiger zijn).

;)

Rinze
5 januari 2008, 23:17
We trappen er mooi niet in.

barno
5 januari 2008, 23:27
ai spammans, bad move: in een klap heel wat potentiële klanten kwijt

Vonk
5 januari 2008, 23:38
Snel nog een toepasselijk plaatje voordat het hier dicht wordt gegooid:

http://www.crazyfrog.be/crazy_frog.jpg

flyswatter
6 januari 2008, 01:12
Hij schrijft een leuk stukje proza toch, meeslepend enzo...

:stop:

Lenweë Míriel
6 januari 2008, 01:31
leest er dan niemand eerst de forumregels :dontgeti:

Duff
6 januari 2008, 02:10
slotje?

8, 9, 10

vulvasonic
6 januari 2008, 02:43
Kom ik weer:

Gebruik nou eens de GOEDE mal voor het maken van telecaster bodies!!!
Kom op, dit ziet er toch niet uit!

rickert
6 januari 2008, 02:53
Kom ik weer:

Gebruik nou eens de GOEDE mal voor het maken van telecaster bodies!!!
Kom op, dit ziet er toch niet uit!
Ziet er wel erg vreemd uit indd.

wikwakka
6 januari 2008, 08:21
Wat een mooie website :stop: Mooie template van het internet gejat :p

Saf
6 januari 2008, 09:06
ziet er inderdaad wel heel bagger uit, en echt vette spam.

RolandT
6 januari 2008, 09:24
Ik hoop dat de kwaliteit van de website niet recht evenredig is met de kwaliteit van de gitaren :sneaky:

Rinze
6 januari 2008, 09:32
Triest bestaan ook, als je je dagen moet vullen met het door spam promoten van dubieuze sites met nog dubieuzere "gitaren" :seriousf:

almarvk
6 januari 2008, 09:45
Heel triest, vandaar dat dit dicht gaat.

Vragen? -> PM!