PDA

View Full Version : Jablecna Stava op Altersonic (11-01) Groningen



Valentijn
5 januari 2008, 21:06
http://www.van-lingen.com/images/02altersonicA6.jpg

komen allemaal dus.

Gratis entree, en 6 leuke bands (veel verschillende stijlen) en denk er aan om op tijd te komen want wij beginnen om 20:30 al (en het loopt niet uit)

Zijn genoeg mensen hier op t forum uit groningen, en misschien ook nog wel wat mensen die naar eurosonic gaan... die kunnen wel even beginnen bij ons. Het is in de Peperstraat, dus midden in het centrum van Groningen

drap
5 januari 2008, 21:37
De 11e, hmm... Ik denk dat ik er wel bij ben dan. BieBie en Maroon ook vast wel. Het is toch gratis, dan is de kans erg groot dat ik er bij ben! 8-)

Valentijn
5 januari 2008, 21:42
mooizo,

en neem inderdaad zoveel mogelijk mensen mee...

Als eerste sp[elen is nooit zo'n pretje, en we moeten even een goede indruk achter laten, en dat lukt helaas niet alleen door leuk te spelen.

Maar cool dat je komt

drap
5 januari 2008, 21:44
Ik zal proberen nog wat meer mee te krijgen en ik zal in ieder geval ff wat reclame voor jullie maken. In principe kom ik, maar ik beloof nog niks hoor! Maar het ziet er naar uit dat ik dan toch niks te doen heb.

Maroon
5 januari 2008, 23:39
Ik zal kijken of of ik dan kan komen! Het is inderdaad wel vroeg. Maar wel te doen. Ik ga zelf ook full time naar Eurosonic, en ik denk dat ik vooral in de Spieghel ga zitten ( zZz komt om 1:30) en naar de Simplon ga (das pop, shitdisco en digitalism). Er komen echt gave bandjes naar Grunn. Ik zal kijken of ik naar de tramps kan komen (zit ongeveer tegenover de spieghel, dus moet lukken)

Valentijn
5 januari 2008, 23:58
zo mag ik t horen

Negative K3 fan
7 januari 2008, 16:45
misschien dat ik ooknog kom kijken

Valentijn
7 januari 2008, 17:09
niks misschien, gewoon doen! wordt leuk

skabouter
7 januari 2008, 17:57
idd people, handen ineen, juichen voor JCS :) en een goeie avond!! komt allen, niet alleen :)

Rinze
7 januari 2008, 18:52
Succes ermee jongens (en meisje geloof ik), het is mij in dat weekend VEEL te druk in Grunn, zal er dus niet bij zijn.


...zucht van verlichting alom...

Valentijn
7 januari 2008, 19:31
maar wij spelen al vroeg, dan valt de drukte nog wel mee ;)

of is dit een belofte dat je voortaan komt als we in groningen en friesland spelen?

Rinze
7 januari 2008, 19:42
maar wij spelen al vroeg, dan valt de drukte nog wel mee ;)

of is dit een belofte dat je voortaan komt als we in groningen en friesland spelen?

Ik vind het leuk om bandjes te kijken, maar de drukte en de rook is voor mij vaak een reden om niet te gaan. In dat weekend is Groningen vergeven van de mensen, voor de locals weinig meer aan. Voor mij is het na 11 uur 's morgens overigens al te druk in Grunn...:satisfie:

Maar mochten jullie weer spelen in deze contreien, meld het dan vooral, je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt.

Bassbitch
8 januari 2008, 14:05
Misschien moet ik naar Duitsland, maar zo niet, dan kom ik zeker kijken! Tramps is een leuk café! En Jaya the Cat is ook cool :cooler:

almarvk
10 januari 2008, 18:19
Had ik al gemeld dat ik ook ff kom kijken met m'n vriendin?

Bassbitch
10 januari 2008, 18:20
Leuk! :cheerup:

Valentijn
10 januari 2008, 19:03
jee!!
en 10

skabouter
11 januari 2008, 16:07
te gek :) leuk dat wat mensen komen!