PDA

View Full Version : fender princeton



anoniem
2 december 2001, 10:06
hai; ik kan een fender princeton 112 kopen (tweedehands) 65 watt. zijn er dingen waar ik speciaal moet opletten. ik ken die types niet zo goed. Hij is naar zeggen volledig nagechekt.
thanks

SteavisSmokin
2 december 2001, 17:00
Dat zijn leuke versterkers, klinken erg goed voor transistor versterkers. Kijk gewoon of hij er goed uit ziet, niet te afgeragd en kijk of hij goed klinkt. Draai even aan alle knoppen om te kijken of ze niet kraken en probeer als het kan op een hoog volume op de versterker te spelen. Stel dat er een probleem is dan komt het er op hoog volume vaak uit. Verder valt er aan transistor bakken niet veel te checken. Veel succes,
Steven

anoniem
2 december 2001, 19:31
bedankt voor de nuttige informatie stevie. ik weet waar me aan houden nu

dasHoechste
18 januari 2008, 17:25
Hallo allemaal ik ben nieuw hier. Ik heb zelf ook een oude fender princeton 112 plus staan, die ik gekocht heb toen ik op mijn 16e ofzo gitaar ging spelen. Het beestje is dan ook uit 1996. Nu speel ik sinds een jaartje weer redelijk wat gitaar en ik wil eigenlijk een nieuwe wat betere en breder inzetbare versterker kopen (daarover zal ik nog een post plaatsen, zelf denk ik op het moment aan een line 6 spire valve, maar ik begreep dat deze hier niet op veel populariteit kan rekenen).

Maar 2 versterkers is mij wat veel dus ik denk erover om die oude transistor bak weg te doen, maar alleen als hij nog wat waard is. Anders laat ik hem staan voor als ik thuis ooit een jam sessie organiseer ofzo.

Is er nog wat geld te krijgen voor dat ding of verspil ik mijn tijd? Hij werkt nog volledig.

princetonzoeker
5 mei 2009, 19:14
@dashoechste

ik zoek al een tijdje naar zo'n ding ^^ wil em wel van je kopen, als ie inderdaad nog volledig intact is. dan moet ik wel ff weten waar je ongeveer woont, dan kijk ik of dat haalbaar is..

HaroldA
5 mei 2009, 19:41
@dashoechste

ik zoek al een tijdje naar zo'n ding ^^ wil em wel van je kopen, als ie inderdaad nog volledig intact is. dan moet ik wel ff weten waar je ongeveer woont, dan kijk ik of dat haalbaar is..

Welkom op het forum!

De post waarop je reageert is 1,5 jaar oud en alles daarboven stamt uit 2001... Ik vermoed dat je geen reactie gaat krijgen :sssh:...

Johny
6 mei 2009, 16:21
@dashoechste

ik zoek al een tijdje naar zo'n ding ^^ wil em wel van je kopen, als ie inderdaad nog volledig intact is. dan moet ik wel ff weten waar je ongeveer woont, dan kijk ik of dat haalbaar is..

heb er nog ene staan, wat is je max prijs?:)

kenx
6 mei 2009, 17:27
heb er nog ene staan, wat is je max prijs?:)

Doe dat eens via PM jongens... Allemaal topicvervuiling...

R2on
7 mei 2009, 00:54
Dit is wel mooi hoor, ik ben op veel forums geweest maar een bump van 8 jaar is mij nieuw!

Het grappige is, dat ik nu precies met dezelfde vraag zit, is die Princeton wel een leuk bakkie? Zou je ermee kunnen optreden?