PDA

View Full Version : Schijterij in het land?



Dylan61
5 februari 2003, 18:02
Iemand zocht pilletjes voor de ...Mijn vrouw heeft net DiaCure pilletjes gehaald voor de kinderen, de drogist kon ze niet aanslepen.

Hoop dat je er wat aan heb.

green_day
5 februari 2003, 19:53
.. uhhh

Dylan61
5 februari 2003, 20:36
Nou jij klinkt of je juist niet kan...

( ben een beetje melig, krijg je van een paar nachtjes niet slapen)

bert
5 februari 2003, 20:40
Deze opmerkingen en niets zeggende verhaaltjes, horen niet op deze site. Hier zijn andere site's voor denk ik. Jammer dat deze vervuiling hier ook al toe slaat.
Als je niets te vertellen hebt doe dat dan niet hier.
Bert.

hoofd
5 februari 2003, 20:47
Hey Dylan, check Biertje Erbij (hoofdpagina ondersta forum), daar kan je je hart ophalen aan meligheid!
En verder heb ik overigens geen last van schijterij. De laatste keer dat ik een acute aanval van schijterij had was niet best. Alles wat ik at spoot er na enkele minuten van onderen weer uit, en ik zou net die avond vertrekken naar Jordanie per vliegtuig :sad:. Dat heeft nog enkele dagen geduurd, gelukkig heeft de Dode Zee echt helende krachten, anders zou mn vakantie goed verpest zijn.
En voor de wc heb ik nog wel een leuke tip, zet er een goedkoop cassettedek of cd ding neer, heb ik ook, en het maakt het schijten er een stuk aangenamer op! :smile:

Shay
7 februari 2003, 09:03
Op 2003-02-05 20:40, schreef bert:
Deze opmerkingen en niets zeggende verhaaltjes, horen niet op deze site. Hier zijn andere site's voor denk ik. Jammer dat deze vervuiling hier ook al toe slaat.
Als je niets te vertellen hebt doe dat dan niet hier.
Bert.


ey donder lekker zelf op .. als alles zo fokking serieus is in het leven dan hoor jij hier niet thuis grappenmaakster ok ernie?. Dit soort dingen horen wel op deze site alleen bij 'biertje erbij'.

Dylan61
7 februari 2003, 09:11
Ach het hoort ook bij het leven toch.