PDA

View Full Version : Nieuwe BAS!!!



Flipkoos
5 januari 2008, 15:11
Hoi,


Vandaag nieuwe tweedehands bas binnen gekregen!
Het is een Vintage EST96 Ernie Ball Stingray kopie....

Erg fijn dingetje voor het geld (incl. koffer en set nieuwe snaren 150 euro)
Lijkt me een prima beginnersding!!

moeten wel ff nieuwe schroefjes in...roestuuug!

http://i90.photobucket.com/albums/k248/flipkoos/IMG00041.jpg

musicmaestro
5 januari 2008, 16:29
he, da's grappig. Iemand op t basgitaarforum had ook al zo'n bas gekocht :o

YannickH
5 januari 2008, 16:54
mooie bas :satisfie:

vincent136
5 januari 2008, 16:56
Dat is wel erg goedkoop zeg..

Ik heb sinds een maandje of 3 een Vintage jazz bass sunburst, geweldige bass ook. was 250 euro nieuw + een SKB flighcase, 100 euro, setje elixers erop, 65 euro, en straplocks, 12 euro.. 417 euro. Maar ik ben nu ook zeer tevreden :-)

Oke, ik had mijn oude bas ingeruild,kreeg ik 150 euro voor terug. Ik had een ibanez basgitaar, prima ding, alleen de sound beviel me niet.

Vintage bassen zijn sowieso een echte aanrader! mijn jazz bass klinkt waanzinng lekker, de hardware is ook prima.

Flipkoos
5 januari 2008, 17:46
he, da's grappig. Iemand op t basgitaarforum had ook al zo'n bas gekocht :o

Goh wie zou dat zijn? :P

B_2_the_a
5 januari 2008, 17:48
ah
mooie bas en een duivels aantal posts!

Flipkoos
5 januari 2008, 19:23
ah
mooie bas en een duivels aantal posts!

Hahaha ja, inderdaad...en ik ben nog wel een christen...

Zo dan....

:dance:

Blend
5 januari 2008, 20:45
je 2e bas? mazzelaar :satisfie:

hoe kom je voor zó weinig geld aan zo'n mooie bas?

Saf
6 januari 2008, 09:12
ik heb er laatst ook zo eentje weten te scorne in sunburst e nlinkshandig voor 70 euro. Blijf me verbazen eignelijk van de kwaliteit van die vintage bassenen gitaren. Vind allen de hoorns wat iel op deze copy maar dat kan ook aan mij liggen, ben niet zo'n mm van, maar had nog een rondslinger bas nodig en had nog geen mm model.

musicmaestro
6 januari 2008, 12:48
Hahaha ja, inderdaad...en ik ben nog wel een christen...

Zo dan....

:dance:

enjoy the club!

Flipkoos
6 januari 2008, 13:12
ik heb er laatst ook zo eentje weten te scorne in sunburst e nlinkshandig voor 70 euro. Blijf me verbazen eignelijk van de kwaliteit van die vintage bassenen gitaren. Vind allen de hoorns wat iel op deze copy maar dat kan ook aan mij liggen, ben niet zo'n mm van, maar had nog een rondslinger bas nodig en had nog geen mm model.

Ik dacht dat ik 'm al goedkoop had...

Duff
6 januari 2008, 20:23
Mooie bas :D maar ik vraag me altijd af hoe zo'n model klinkt, heeft er iemand een filmpje waarop dat te beluisteren valt?

Robin5150
7 januari 2008, 21:21
Mwaah.. is wel te doen ik vindt die slagplaat niet echt heel mooi sowieso niet van die bassen.
En je praat over een dubbelkopie want officieel is die bas van OLP, Tony Levin speelt er ook op en toen kwam Ernie Ball en dus ook b-merken met kopieen zoals bijvoorbeeld Vintage en andere.
Maar verder een net basje voor maar 150 bruto.
Een doosje schroefjes kost ook niks en als je Fender slagplaat schroeven koop heb je ze ook nog goudkleurig.

Mzzl :gitarist:

Saf
7 januari 2008, 22:44
orgineel van OLP???? Of ik mis een heel aantal jaren van OLP of jij mist een aantal jaren van musicman.

Vind het ook niet zo'n gaaf basmodel maar had nog een laat maar rond slingeren bas nodig om in de oefenruimte te laten liggen etc. En kwam deze voor een belachlijk lage prijs tegen en linkshandig. Klinkt en speelt wel veel beter dan ik verwacht had, tis eignelijk best een lekker basje.