PDA

View Full Version : Bestelling bij www.generalguitargadgets.com??



Jedeel
5 januari 2008, 12:11
Iemand ervaring met deze site/bedrijf?

Ik heb half december daar online een kit besteld (P100 = MXR Phase100).

Ik hoor helemaal niets van de bestelling, krijg geen bevestiging.
Ook op mijn emailtje (kan je op de site verzenden) heb ik nog geen antwoord gekregen.

Nu ben ik ook nog niet in paniek, want er is ook nog niets betaald, maar ik vroeg
mij af of er hiero mensen zijn die bestelervaring bij deze site hebben en hetzelfde (of anders) hebben meegemaakt?

caliban
5 januari 2008, 12:47
Ik heb daar vorige week een kitje besteld. Maandag heb ik bevestiging gehad dat het zou verzonden zijn. Geen idee hoe lang dat het gaat duren. Ik heb een mail gestuurd om te vragen hoe lang dat het zou duren, maar geen antwoord gehad.
Ik verwacht zo een week of twee verzending, aangezien het toch van vrij ver moet komen.
Ik heb gewoon betaald met visa. Ik hoop dat ik niet afgezet ga zijn.

bartschutte
5 januari 2008, 15:27
Hallo,

Ik heb er laatst twee printjes besteld en deze waren binnen anderhalve week bij mij binnen.
Heb ze betaald via paypal.

Hendriks
5 januari 2008, 16:11
Weet iemand wat de kwaliteit is van de geleverde waar? Is toch wat voordeliger dan BYOC.

Jedeel
5 januari 2008, 16:30
Ik heb daar vorige week een kitje besteld. Maandag heb ik bevestiging gehad dat het zou verzonden zijn. Geen idee hoe lang dat het gaat duren. Ik heb een mail gestuurd om te vragen hoe lang dat het zou duren, maar geen antwoord gehad.
Ik verwacht zo een week of twee verzending, aangezien het toch van vrij ver moet komen.
Ik heb gewoon betaald met visa. Ik hoop dat ik niet afgezet ga zijn.
Ik heb ook betaald met creditcard (welliswaar nog niet afgeschreven).
Maar jij hebt iig al een bevestiging gehad.

Jedeel
5 januari 2008, 16:31
Weet iemand wat de kwaliteit is van de geleverde waar? Is toch wat voordeliger dan BYOC.
Ik hoop het je spoedig te kunnen vertellen. :-)
De documentatie op de site bij de kits is in ieder geval uitgebreid genoeg.

bartschutte
5 januari 2008, 17:00
De kwaliteit van de printjes is uitstekend, kitjes heb ik nog niet besteld alhoewel dat met de huidige dollarkoers ook best intressant is.

Dirk_Hendrik
5 januari 2008, 17:03
Weet iemand wat de kwaliteit is van de geleverde waar? Is toch wat voordeliger dan BYOC.

Persoonlijke mening? Een stuk beter dan BYOC. Maar da's wel vanuit het perspectief van de elektrotechnicus. Als het gaat om bouwgemak is BYOC beter.

Hendriks
5 januari 2008, 18:10
Persoonlijke mening? Een stuk beter dan BYOC. Maar da's wel vanuit het perspectief van de elektrotechnicus. Als het gaat om bouwgemak is BYOC beter.

Waarom zijn ze beter? betere kwaliteit onderdelen ,prints?
Het monteren kan toch niet zo'n probleem zijn? Ik wel eens vaker een versterker in elkaar gesoldeerd.

Jedeel
10 januari 2008, 00:07
Iemand ervaring met deze site/bedrijf?

Ik heb half december daar online een kit besteld (P100 = MXR Phase100).

Ik hoor helemaal niets van de bestelling, krijg geen bevestiging.
Ook op mijn emailtje (kan je op de site verzenden) heb ik nog geen antwoord gekregen.

Nu ben ik ook nog niet in paniek, want er is ook nog niets betaald, maar ik vroeg
mij af of er hiero mensen zijn die bestelervaring bij deze site hebben en hetzelfde (of anders) hebben meegemaakt?

Zonder dat ik een reactie op mijn email heb gekregen, werd er vandaag een doosje bezorgt met mijn P100 erin.
Even de onderdelenlijst vergeleken; alles blijkt correct geleverd, niets ontbreekt.
Het enige wat mij opvalt/tegenvalt is dat de componentzijde van de print geen componentopdruk heeft. Maar misschien ben ik verwend met andere bouwpakketten. (Als je zelf de print vervaardigd heb je ook geen opdruk.)

Misschien dit weekend weer eens lekker aan het "bakken met de bout" :-)

Valoosj
10 januari 2008, 00:16
Net een blik geworpen op hun site, ze zijn niet erg duur, maar als je alles zelf bijeenzoekt, en even wat printjes etst kom je toch voordeliger uit als je meerdere pedalen wil.

caliban
10 januari 2008, 00:50
Hebben jullie iets van taksen moeten betalen erop. De visafactuur is thuis aangekomen en daar stond niks van taksen op. Ondertussen is mijn bestelling ook al anderhalve week onderweg van daar uit, en ik begin te twijfelen of het bij de douane vastzit ofzo.

Jedeel
10 januari 2008, 18:07
Hebben jullie iets van taksen moeten betalen erop. De visafactuur is thuis aangekomen en daar stond niks van taksen op. Ondertussen is mijn bestelling ook al anderhalve week onderweg van daar uit, en ik begin te twijfelen of het bij de douane vastzit ofzo.
Geen tax, wel 13$ shipping.
Mijn bestelling (bij www.generalguitargadgets.com) is ook ruim 2 weken
"onderweg" geweest, vandaar mijn posting.
De kerst en oud en nieuw zal wel meespelen :-)

caliban
11 januari 2008, 02:06
Normaal ga ik de bestelling zaterdag op de post halen. Nog 10 euro extra moet ik geen idee waarvan dat gaat zijn, want verzending was betaald langs visa.

M Kactus
11 januari 2008, 08:02
Normaal ga ik de bestelling zaterdag op de post halen. Nog 10 euro extra moet ik geen idee waarvan dat gaat zijn, want verzending was betaald langs visa.

Kan gebeuren. Ik heb al wel 's iets besteld van Amazon.com, en de ene keer komt daar 10€ bij en de andere keer niet... Eigenlijk hoort het altijd te gebeuren, maar kleine pakketjes glippen er nogal eens door. Ik heb gisteren twee printplaatjes besteld (voor de Mutron) en ik hoop dat die er wel door kunnen glippen.

ponq
11 januari 2008, 10:52
Dat hangt af van de waarde.

Van al mn internationale pakketjes heb ik alleen invoer+btw moeten betalen op mn Bigsby (die was ook 120$ meen ik). Het overige spul zit bij mij meestal rond de 50$ en dat komt er elke keer door. Bij kleine bedragen hoef je sowieso geen belasting+invoer te betalen (ik meen 30euro).

Btw, GGG is een prima site met goede kwaliteit PCB's en onderdelen.