PDA

View Full Version : Newtone on line treble booster



strat58
5 januari 2008, 12:02
Hoi ik kan er een kopen op MP maar weet niet of dat goede treble booster zijn. Heeft iemand hier ervaring met deze treble booster ? IK zoek er een voor mijn Fuzz Face pedals.
Alvast bedankt,
Peace Strat58

llahsraM
5 januari 2008, 14:01
Hoi ik kan er een kopen op MP maar weet niet of dat goede treble booster zijn. Heeft iemand hier ervaring met deze treble booster ? IK zoek er een voor mijn Fuzz Face pedals.
Alvast bedankt,
Peace Strat58

Op het forum van http://www.newtone-online.nl/ kan je veel info vinden. succes ermee

Speeddemon
5 januari 2008, 18:12
Hoi ik kan er een kopen op MP maar weet niet of dat goede treble booster zijn. Heeft iemand hier ervaring met deze treble booster ? IK zoek er een voor mijn Fuzz Face pedals.
Alvast bedankt,
Peace Strat58
Als de bouwer de originele ingangscondensatorwaardes (3 stuks voor de 3 'modes') heeft aangehouden, dan klinkt ie zeer waarschijnlijk te dun!

Overigens, mocht je nou een HWA Rangeboost zoeken... met een echte OC44... :satisfie: zacht 8-) forumprijsje...

BeeJee
5 januari 2008, 18:25
Die Rangeboost van Speedy is een prima pedaal. Zit vast in mijn blues-setup. Aanrader!

strat58
5 januari 2008, 22:44
Als de bouwer de originele ingangscondensatorwaardes (3 stuks voor de 3 'modes') heeft aangehouden, dan klinkt ie zeer waarschijnlijk te dun!

Overigens, mocht je nou een HWA Rangeboost zoeken... met een echte OC44... :satisfie: zacht 8-) forumprijsje...

Hoi pm gestuurd,
Peace Strat58

hubert
6 januari 2008, 00:05
speeddemon zijn treblebooster is geweldig!
hier een zeer tevreden gebruiker.

BrianMay
9 januari 2008, 19:25
Hopelijk ben ik binnenkort ook de nieuwe eigenaar van zo'n pedaaltje van Speeddemon :)

@speeddemon: heb je mijn PM van gister nog ontvangen? :)

Speeddemon
10 januari 2008, 01:33
nu wel. You've got PM.

Even iets heel anders, mensen:

wat prefereren jullie? Een 3-standen switch voor treble/mid/full range boost, of een draaiknop die er 'de fullness' bijdraait?
Dus knop op 0 is originele Rangemaster sound, knop op 10 is full-range boost (of misschien zelfs wat bass-boost).

BeeJee
10 januari 2008, 12:45
Een draaiknop is wel een originele toevoeging. Geeft m.i. wel toegevoegde waarde aan de huidige markt.

yhcmarc
10 januari 2008, 18:48
Ik heb laatst ook zo een pakketje gekocht en fanatiek in elkaar gezet, hij doet het alleen niet, ik kan ook niet echt vinden waarom niet. Maarja, gisteren een fulltone gekocht, dus voor de hobbyist die zin heeft om het uit te zoeken, voor een leuk prijsje mag je hem hebben .. PM maar.

BrianMay
10 januari 2008, 19:04
nu wel. You've got PM.

Even iets heel anders, mensen:

wat prefereren jullie? Een 3-standen switch voor treble/mid/full range boost, of een draaiknop die er 'de fullness' bijdraait?
Dus knop op 0 is originele Rangemaster sound, knop op 10 is full-range boost (of misschien zelfs wat bass-boost).

Ik vind die 3 standen switch wel gaaf eigenlijk :)