PDA

View Full Version : JB jr pickups of nieuwe gitaar??



punkydude
5 februari 2003, 16:25
Hallo, kheb ff een vraagje nu heb ik een mexicaanse strat waar ik al een jaar op speel. Maar nu heb ik een bandje gestart, en ik zou liever een gitaar met humbucker(s) hebben. Wat zou ik het beste doen?? Zou ik er seymour&duncan JB Jr. pickups in mijn strat steken of zou ik beter sparen voor een nieuwe????

LordSpeedyShit
5 februari 2003, 16:38
wat voor muziek ga je ermee maken?

Negative K3 fan
5 februari 2003, 16:38
Hangt er vanaf hoeveel geld je hebt, en hoeveel je in een korte tijd bij elkaar hebt.

Fluffy
5 februari 2003, 16:41
ik denk dat je best kunt proberen de JB's erin te zetten, het zal een heel ander (mooier) geluid worden

Lacrymosa
5 februari 2003, 16:56
Ligt er helemaal aan, ben je echt helemaal weg van deze gitaar, hoe hij speelt en de looks.

Dan is het zeer de moeite waard om nieuwe pups er in te doen, en ik denk dat een JB Jr op zich een goede keuze is, ik ken ze niet, maar ik heb 2 lil 59's in 2 gitaren zitten, en et is echt sound heaven.

Als je maiden speelt dan zijn ze super in een strat

CheerS!!

punkydude
5 februari 2003, 18:31
Ik zou der vooral een beetje mooie punk mee spelen, ook soms wel eens hardcore.

En natuurlijk ook maiden hé!!
En de looks van men strat zijn super, candyapplered met een zilverenreliëfslagplaat!! en natuurlijk de zwarte knopjes en pickups

hoofd
5 februari 2003, 18:37
Ik zeg SD HotRails, voor het betere scheurwerk...maar dat zeg ik altijd :wink:

michielv
6 februari 2003, 12:49
Bill Lawrence heeft voor veel minder euro's zeker zo goede elementen (36 dollar voor een single coil sized humbucker).

Ik blijf het fantastisch vinden :wink:

punkydude
6 februari 2003, 19:23
Thanx dude, kzal snel ff checken op hun site!!

punkydude
6 februari 2003, 19:36
Is dat dan de L250 van Bill Lawrence dat je bedoelde? Maar zijn dat dan ook humbuckers in het formaat van een single coil pickup???

michielv
7 februari 2003, 13:10
Yep, volgens mij wel.

Zo te zien is het een symmetrisch element maar dat doen ze bij Seymour Duncan ook. Is makkelijker omdraaien (links/rechtshandig)

Waar ligt Bredene eigenlijk? Als het in de buurt van Rotterdam is zouden we kunnen kijken of we gezamelijk een paar elementen kunnen bestellen, dan delen we de portokosten. Ik wil nog steeds een (paar) hummer(s) voor in mijn tele ..

Jeee
7 februari 2003, 13:16
Bredene is aan de Belgische kust, dacht ik zo.

punkydude
7 februari 2003, 13:30
jep dat klopt Bredene ligt aan de Belgische kust net naast Oostende.

michielv
7 februari 2003, 14:15
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/8299.htm

Hier zou je ook eens kunnen kijken. Is vlak bij mij in de buurt en zo te zien is het ongeveer wat je zoekt.

(Ik heb geen belang bij deze advertentie en ken deze persoon ook niet)

punkydude
7 februari 2003, 14:51
ik vind het toch niet zo goed die dimazio's. Wat vinden jullie van de esp H-202?? Is dat een goeie gitaar??

http://www.espguitars.com/html/h-202.html