PDA

View Full Version : Dire Straits Cover Band - Almere



multje
3 januari 2008, 23:57
Hoi allemaal,

ik ben op zoek naar een drummer, bassist, gitarist (slag/solo) en toetsenist om samen een echt goede Dire Straits cover band op te zetten. Ben zelf een redelijk ervaren gitarist/zanger met genoeg podium ervaring en ben 36 jaar.

Wat mij betreft hoef je nog niet veel ervaring te hebben, als je het maar leuk vind om Dire Straits te spelen en zo veel mogelijk het origineel te benaderen. Samen oefenen kan bij mij in Almere waar ik een mooie oefenruimte heb en voldoende apparatuur om goed voor de dag te komen. Het zou wel handig zijn als je uit omgeving Almere komt.

Bedoeling is optreden op festivals, feesten, kroegen etc. Uiteraard is oefenen en uitpluizen het leukste om te doen.

Heb je interesse, stuur me een mail (multje@hotmail.com) en wie weet kunnen we binnenkort jammen.

Groetjes
Maurice

Nielsje
4 januari 2008, 15:04
Geniaal!

Jammer genoeg heb ik al een band, kom ik niet uit de buurt en heb ik ook geen tijd extra voor een band..

Succes met het zoeken van bandleden die Dire Straits willen spelen!
Ik heb het geluk dat in ieder geval onze drummer het ook super gaaf vind, dat is een unicum..

Laat maar weten als je een keer in de buurt van Delft/rotterdam/den haag speelt, dan kom ik wel kijken :)