PDA

View Full Version : solden/koopjes



m@rijn
3 januari 2008, 19:13
hallo,

ik vroeg me af of gitaarwinkels/muziekwinkels ook deelnemen aan de koopjesperiode... die is nu volop aan de gang in belgië.

dank

Mr.Fingers
3 januari 2008, 19:23
hallo,

ik vroeg me af of gitaarwinkels/muziekwinkels ook deelnemen aan de koopjesperiode... die is nu volop aan de gang in belgië.

dank

Dit kreeg ik aan van Piens Deinze:



Beste William,


SOLDEN, KOOPJES, KORTINGEN, PROMOTIES,
LIQUIDATIES, OPRUIMINGEN, DEMO-MODELLEN

• AFPRIJZINGEN: alle producten in voorraad aan -20% tot -40%
• -35% KORTING op alle Roland produkten in voorraad vanaf de lijstprijs
• Nieuwe akoestische piano's vanaf 1799 Euro
• 100-en complete drumsets aan opruimprijs
• Licht beschadigde gitaren tegen zeer sterke reductieprijs
• Demo-modellen digitale piano's tot -40% korting
• -10% op alle boeken in voorraad
• Partituren, bladmuziek en video's in overstock tegen kortingen tot -70%
... en nog zoveel meer!

De kortingen zijn van toepassing op alle merken uit Europa's grootste voorraad muziekinstrumenten en music gear in Deinze.

Tot ziens ... bij Piens!


Patrick Piens.

PS: Solden alleen geldig in de Piens MusicPlanet Showrooms in Deinze vanaf 3 januari 2008. Supplementaire kortingen en actieprijzen zijn niet cumuleerbaar met zichzelf en met andere acties of offertes.



En andere grote ketens geven ook wel een beetje korting hoor

golanhall
4 januari 2008, 10:43
Piens is op zich al één van Belgisch duurste muziek winkels, de korting die je daar krijgt zal de prijs niet veel beter maken dan de goedkopere/duitse markt waar geen korting op zich :p

Laser
4 januari 2008, 12:21
Ik kreeg mailtjes voor solden bij onder andere Omega Music Mons, andere grote zaken gaan zeker ook mee de solden in, maar meestal is het aanbod alleen ter plaatse te bekijken.
Wat zoeken en rondbellen is de boodschap...

anika
5 januari 2008, 19:12
Piens stuurt trouwens bijna wekelijks dergelijk mailtje of smsje, ofwel zit er wat in de brievenbus
ik zou toch zeker prijsvergelijken voor ik koop, als ik jou was.

verder is het wel een ideale plaats om te gaan uitkiezen en proberen, ik denk niet dat er ergens méér keuze is.
en de verkopers zijn goed op de hoogte.
maar je kan er veel geld opdoen :-)

Mr.Fingers
5 januari 2008, 19:15
Piens stuurt trouwens bijna wekelijks dergelijk mailtje of smsje, ofwel zit er wat in de brievenbus
ik zou toch zeker prijsvergelijken voor ik koop, als ik jou was.

verder is het wel een ideale plaats om te gaan uitkiezen en proberen, ik denk niet dat er ergens méér keuze is.
en de verkopers zijn goed op de hoogte.
maar je kan er veel geld opdoen :-)

Deuh! Ik woon in het noorden van Antwerpen, en Piens is tegen Gent aan... Het is gewoon omdat ik nog in hun adresbestand vanwege m'n Wildkat die ik daar gekocht had, dat ik die mailtjes aankrijg... Het is een dure winkel, maar wel een van de weinige in België waar je een ruime collectie speciale Fenders & Gretsches hebt