PDA

View Full Version : Nieuwe Gitaar!!



Bernd Veenema
2 januari 2008, 21:07
Heb me vandaag een Haar strat aangeschaft. Om precies te zijn de haar strat die Lord Riffenstein 2 jaar geleden heeft laten bouwen bij Erik vd Haar.
Voor foto's en info zie hier (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=62375&highlight=haar+strat)

Ik ben er ontzettend blij mee. De hals is heerlijk en de gitaar klinkt perfect!
Hier kan ik wel een tijdje mee vooruit.
Ik was op zoek naar 2 versterkers om te gebruiken met mijn Peavey Wolfgang. Ik wilde dan in 2008 een gitaar laten bouwen bij Erik vd Haar. Maar toen ik de verhalen over lange wachttijden las op gitaarnet en ook wel een beetje de angst had dat de gitaar tegen zou kunnen vallen als je hem zo laat bouwen zonder een mogelijkheid tot testen werd het voor mij toch wat minder zeker.
Tot ik deze beauty op marktplaats zag staan. Zo zou ik hem ook laten bouwen, met humbucker, BE Maple hals en ook vind ik de kleur fantastisch.
Toen snel mijn Koreaanse Wolfgang verkocht (was binnen een paar dagen weg) en dus deze strat opgehaald.
Dan eerst maar 1 versterker. Dit gaat waarschijnlijk de VHT Pitbull 50/ST worden. Die ga ik vrijdag testen.

Ash ketchum
2 januari 2008, 21:12
Gefeliciteerd!!! Mooi ding trouwens, ik hoop dat je er langer plezier van hebt dan Lord Riffenstein. Lijkt me namelijk echt een heerlijke gitaar. Nogmaals, veel plezier er mee!

Bernd Veenema
2 januari 2008, 21:35
dat hoop ik ook ja. Moet lukken met zo'n mooi ding

m@rijn
2 januari 2008, 23:12
man, prachtig ding. Kwijl kwijl kwijl

*AcousticGuitarMan*
2 januari 2008, 23:37
Beautiful. Love Strats!:strat:

JeroenSchaaf
2 januari 2008, 23:46
Gefeliciteerd!

Rormo
3 januari 2008, 12:52
gefeliciteerd met je aankoop, maar waarom heeft riffenstein dit dingetje gedumpt?

BartL
3 januari 2008, 13:15
Wat een verschrikkelijk, gruwelijk mooie plank! :cooler:

Zag een tijd geleden al een gitaarmarkt advert staan en had verschrikkelijk veel gas. Misschien is zoiets ook wel wat voor mij. Hoe zit het met de actie van deze gitaar? Ik wil ook graag weer een strat erbij, maar dan met de bespeelbaarheid en neck van mijn PRS (wide/thin) :)

BartL
3 januari 2008, 13:17
gefeliciteerd met je aankoop, maar waarom heeft riffenstein dit dingetje gedumpt?
Hij heeft 2 Tylers
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=92882&highlight=tyler

Bernd Veenema
3 januari 2008, 18:44
Inderdaad.
Lord Riffenstein heeft 2 jaar met veel plezier gespeeld op deze Haar, maar de Tylers die hij had waren nog beter. Toen de Haar strat stof begon te vangen, heeft hij hem verkocht aan iemand die hem als zanger/gitarist wilde gebruiken. Toen zijn band 2 gitaristen had, waren alleen zijn vocals nog nodig, dus ook bij hem stond de haar strat stoffig te worden en ik ben nu dus de eigenaar en ben er erg blij mee. Die Birdseye Maple neck speelt zo lekker. Gitaar kan alleen wel een afstelbeurtje gebruiken.