PDA

View Full Version : Death Metal-sound



Geoffrey
2 januari 2008, 17:00
Ik heb momenteel een WARP 7 versterker staan maar ben niet zo tevreden met de klank en heb daarom terug mijn BOSS metalzone erop aangesloten..
maar ik blijf toch wt beperkt en ontevreden over mijn klank.
Ik heb ook niet veel ervaring met andere versterkers, pedalen, ed

Daarom mijn vraag..: weet er iemand hoe ik aan de "ultieme" zware metalklank kan komen? zowat die harde ruwe diepe klank a la Nile enzo..?
versterker.. gitaar lager stemmen.. andere elementen..

Ik heb al meerdere winkels afgelopen (in België) maar daar draait het jammergenoeg meestal om zo veel mogelijk geld verdienen in een zo kort mogelijke tijd.. daarom krijg ik ook nooit een deftig antwoord op mijn vraag..

Dank bij voorbaat

Jellyfish00
2 januari 2008, 17:38
Als je een ultieme zware metal-sound wil moet je eerst die metalzone in de prullenbak flikkeren.

Geoffrey
2 januari 2008, 18:27
Owkey.. en wat vanaf die metalzone in de vuilbak ligt..?



Als je een ultieme zware metal-sound wil moet je eerst die metalzone in de prullenbak flikkeren.

JeanPaul du Vinnie
2 januari 2008, 18:39
Metal met een budget = Randall. Zeker weten!

AART
2 januari 2008, 18:44
Laag stemmen, niet te laag, dan krijg je een brei, en dan eens versterkers testen bij een goede winkel. Jukebox in Boekel heeft leuk spul staan en ze geven goed advies als ik het zo hoor. En draai vooral niet te veel gain in je sound, hoe lager je stemt hoe minder gain je nodig hebt, anders maak je de brei alleen maar groter.

pietjeekes
2 januari 2008, 18:47
stemmen in Drop-d wil al wel eens wat meer metal geluid coro de death metal enz

Squier4ever
2 januari 2008, 18:55
stemmen in Drop-d wil al wel eens wat meer metal geluid coro de death metal enz

en nu in het Nederlands?

niet echt leesbaar.

Powerchordschuiver
2 januari 2008, 18:56