PDA

View Full Version : buizendokter rotterdam/delft/den haag



a.c.
2 januari 2008, 13:42
Ik zoek een dr tube maar dan in rotterdam, delft en den haag. Graag moet ie wat affiniteit hebben met oude fenders.

Mitch
2 januari 2008, 13:43
In Den Haag zat iets dat geloof ik A Design heete of zo ? Verder in Delft/R'dam zou ik niets weten. Berkel is toch niet zo veel verder ? Chris zit in Vleuten, ook niet ver rijden vanaf R'dam...

a.c.
2 januari 2008, 13:47
ik zag namelijk op de site van dr tube dat ie niet meer in berkel zit, maar in monster en drouerveen, wherever that may be.

Mitch
2 januari 2008, 13:54
Hè ? Is -ie nu helemaal weg uit Berkel ? Daar zaten ze nog niet zo lang !
Ik zag al wel op Marktplaats advertenties van Dr Tube vanuit Monster, maar ik dacht meer dat dat een tweede lokatie was of zo... er stond ook een andere naam dan Xavié geloof ik. Strange.

ACSlater
2 januari 2008, 14:06
Monster ligt toch gewoon in de regio waar de TS over spreekt? Geen idee of hij met Fenders overweg kan. Je kunt hem altijd mailen dacht ik zo.

BrianMay
2 januari 2008, 14:31
Drouwerveen of Drouwenerveen ligt volgens mij ergens in Drenthe...

Bins
2 januari 2008, 14:56
Ik ben in Monster geboren, is ongeveer 10/15 minuutjes rijden vanaf Den Haag. Maar er zijn vast meer Monsters in Nederland.

A-design heb ik een goede ervaring mee, zit bij het regentesseplein in Den Haag. Wel even bellen, want hij is er niet altijd.

http://www.adesign.eu/

Dude
2 januari 2008, 16:25
dr tube zit in monster ja, 15 minuutjes vanuit delft waar de topicstarter woont, xavier is degene die daar nu de boel runt en dr tube zelf zit inderdaad een eind in drenthe

prima gast hoor die xavier, weet er erg veel van en neemt mits je en afspraak maakt altijd ruim de tijd voor je.

Bins
2 januari 2008, 16:38
Issie goedkoper dan Adesign? Want dan ga ik daar voortaan heen.

jacky
2 januari 2008, 16:51
Is goedkoper beter ??????

Topicstarter vraagt naar iemand met affiniteit met een bepaald type amp de genoemde bedrijven zijn prima mensen maar geen vintage lovers......voor zover ik weet

a.c.
2 januari 2008, 17:45
ja, ik ken xavier. Heeft in het verleden veel voor me gedaan. Ik zoek nu echter een fender kenner die mijn weber blackface kit even naloopt, goede buizen erin zet en hem optimaal laat klinken. Wellicht is een fender dokter dan inderdaad beter. Zijn er suggesties?

boss
2 januari 2008, 17:48
Misschien niet direct in de buurt, maar wel een goeie techneut:
http://www.gaparts.nl/

Bins
2 januari 2008, 17:50
Is goedkoper beter ??????

Ik vraag toch ook niet of ie beter is ;)

jacky
2 januari 2008, 19:51
Ik vraag toch ook niet of ie beter is ;)

Denkkkkkkkk dat je wel snapt wat ik bedoel ;-)

gvink
2 januari 2008, 20:39
dr tube in Monster is het tweede filiaal van dr tube.. Xavier is naar het noorden verhuisd. Len doet hier alle dr tube reparaties/afsteldingen.. Doet erg goed werk!!

Dude
3 januari 2008, 13:56
juistem... maar alleen andersom... xavier zit in monster, len in het noorden

Veekeren
3 januari 2008, 14:08
juistem... maar alleen andersom... xavier zit in monster, len in het noorden

Dan snap ik niks meer van hun filiaalwisselingen. Eerst was Xavier naar Drenthe en zat Len in Berkel. Nu is het dus zo dat Len naar Drenthe is gegaan en Xavier weer naar Moster?

elerik
3 januari 2008, 14:48
He Aramstoop,

In Delft ken ik een hele goede student die echt wel goed is met een buizen amps.

Zelf heeft hij mijn Fender BB Pro amp/ Marshall superlead / Selmer Zentith / Selmer Zodiac en nog 8 andere buizen amps gereapareerd.
Alle amps kwamen prachtig naar wens bij mij terug. Nooit klachten gehad(Owkee een keer wel, preamp buis ging stuk tijdens eerste transport. Heeft die direct vervangen)
Het is iemand die het voor de lol doet en er ook nog wat mee bijverdient.
Momenteel probeerd hij ook zijn eigenbouwsels te gaan verkopen (Soldana achtige amps).

Als je intressen hebt moet je maar even emailen.

Chris Winsemius
3 januari 2008, 14:52
Dan snap ik niks meer van hun filiaalwisselingen. Eerst was Xavier naar Drenthe en zat Len in Berkel. Nu is het dus zo dat Len naar Drenthe is gegaan en Xavier weer naar Moster?

Len zit in Monster en Xavier in Drenthe.

Veekeren
3 januari 2008, 15:21
Len zit in Monster en Xavier in Drenthe.

Ah. Dank je :D

Dude
3 januari 2008, 17:38
oh ja my bad..... vage namen ook