PDA

View Full Version : Duesenberg 49er + Fender Hot Rod Deluxe



*mav11*
2 januari 2008, 13:13
hallo,

ik gebruik een duesenberg 49er als gitaar en deze op 'n Fender Hot Rod Deluxe.

Nu vroeg 'k mij net af, of het nodig is dat 'k deze inplug op het rechtse inputknopje van de twee. Deze is voor gitaren met een hoge output, zo blijkt. Ik doe het echter al een half jaar niet zo en ben tevreden met mijn sound. Kan het kwaad?

groet,

Koen

Squier4ever
2 januari 2008, 13:14
beetje uitkijken, morgen ontploft je versterker. :satisfie:

Mitch
2 januari 2008, 13:15
Nee, kan geen kwaad hoor, is puur om je oversturing wat te beperken.

*mav11*
2 januari 2008, 13:16
Ok, bedankt. Ik zet men drive altijd vrij hard open, maar bij deze gitaar dus niet meer volledig zoals de vorige, maar ok, goed dat het geen kwaad kan.

bedankt,

koen

Mitch
2 januari 2008, 13:32
Het zou op zich wel handig zijn op een HotRoddlx, een ingang waar je 'm mee op kan blazen.
Sorry, ik heb een bloedhekel aan die dingen

charlie45
2 januari 2008, 13:48
valt dit niemand op:


.. en ben tevreden met mijn sound..

een redelijke unieke situatie of niet?

LCH
2 januari 2008, 18:37
Het zou op zich wel handig zijn op een HotRoddlx, een ingang waar je 'm mee op kan blazen.
Sorry, ik heb een bloedhekel aan die dingen
+1 :rockon:

crapton
2 januari 2008, 22:10
Je moet er wel mee uitkijken als het batterijtje van je Duesenberg leeg raakt. Dan kan je m beter in de high input stoppen. Als ie vol is en je stopt m dan in de high heb je wel kans dat je inputbuizen kapot gaan. Ik bedoel die gaan behoorlijk slijten van de hoge input, waardoor je sound dus vermoddert. Zeker bij een HotRod die kan wel eens modderig uit de hoek komen. Dus dat kan je niet willen.

faasie
2 januari 2008, 22:23
............. ahum :D

*mav11*
2 januari 2008, 23:14
Ik heb bij mijn weten geen batterij in men gitaar.

stefke_m
2 januari 2008, 23:21
whahahahah batterij.

Nee serieus, in je gitaar zit net zoals in een pc een batterijtje. Dit batterijtje zorgt ervoor dat je gitaar de tijd bij kan houden als hij geen ander stroomsignaal van bv. je amp toegestuurd krijgt!!