PDA

View Full Version : Jas met inhoud.



TimmU
2 januari 2008, 01:12
Afgelopen zaterdag, is tijdens een groots evenement met vele supersterren mijn jas de weg kwijt geraakt. ik denk dat hij gestruikeld was ,en gevallen, en daarna niet meer op kon staan. Signalement : warm ,zwart , halflang. inhoud o.a. portemonnee , grote sleutelbos met bieropener in de vorm van een gitaar, en nog wat bende.en een lolly. de vinder mag de lolly hebben.

Lenweë Míriel
2 januari 2008, 20:58
ben nog terug gegaan naar plaats delict???
Want mij lijkt dat je te zat was om goed te zoeken ook een hele logische verklaring gezien je staat die nacht.
Nog veel succes met je zoektocht.

TimmU
2 januari 2008, 21:31
Ik wou dat ik toen al lam was!

hendrix2
4 januari 2008, 14:30
Ik zag hier onlangs iemand met een zwarte jas lopen in Belgie!!!! Ik zal hem even schaduwen! De kans is wel erg groot dat het de jouwe is!

De Beer
4 januari 2008, 19:59
Ik zag gisteren iemand met een zwarte jas de grens oversteken, dus ik zou op Hendrix2 z'n aanbod in gaan!

Nobilta
5 januari 2008, 14:18
Ik heb gisteren iemand met een zwarte jas gezien die een grote sleutelbos uit zijn (?) jaszak haalde. IN BELGIË !!

TimmU
5 januari 2008, 14:24
Verdomme, Belgïe al! ik wist dat zwarte lange jassen met grote sleutelbossenpopulair zijn ,maar zó populair...

rickert
5 januari 2008, 21:21
Ik was gister in Emmen, Arum en Zoetermeer, en meerdere malen ben ik vermoedelijk achtervolgd door jou jas. Toen ik probeerde de jas te pakken te krijgen, of me enkel omdraaide om te kijken of het daadwerkelijk de jas was, was deze spoorloos verdwenen.

TimmU
5 januari 2008, 21:29
Het is een mysterie. Ik zal vertellen hoe ik aan de jas ben gekomen. ik was met wat vrienden aan het chillen in een bos , en toen zagen we een oude caravan , en ik ben naar binnen gegaan. Daar lag die jas dus, in vol ornaat. De rest is geschiedenis....

Borus van den Brand
5 januari 2008, 23:37
De rest is geschiedenis....

Je trok hem aan en hij begon te branden?

hendrix2
5 januari 2008, 23:38
Het is een mysterie. Ik zal vertellen hoe ik aan de jas ben gekomen. ik was met wat vrienden aan het chillen in een bos , en toen zagen we een oude caravan , en ik ben naar binnen gegaan. Daar lag die jas dus, in vol ornaat. De rest is geschiedenis....
:seriousf:

The Mess
5 januari 2008, 23:39
Het is een mysterie. Ik zal vertellen hoe ik aan de jas ben gekomen. ik was met wat vrienden aan het chillen in een bos , en toen zagen we een oude caravan , en ik ben naar binnen gegaan. Daar lag die jas dus, in vol ornaat. De rest is geschiedenis....

Mét sleutelbos?





























:D

Tho
6 januari 2008, 13:51
jezus.. waarom blijft dat topic me achtervolgen?

hendrix2
6 januari 2008, 14:45
jezus.. waarom blijft dat topic me achtervolgen?
De vloek tho... de vloek...

tabmaniac
6 januari 2008, 19:23
De vloek tho... de vloek...

:seriousf:

De vloek van de ......?

The Mess
6 januari 2008, 20:00
:seriousf:

De vloek van de ......?

Sleutelbos :D

Bassbitch
8 januari 2008, 15:03
Goed, leuk geweest.