PDA

View Full Version : Deze is té leuk...



Mitch
1 januari 2008, 20:20
...ja, ik weet het, topics openen om een grappige Marktplaats advertentie te laten zien is erg 2005, maar deze is écht te leuk.
Kijk en huiver, Nel Veerkamp ! (http://muziek.marktplaats.nl/versterkers-bas-en-gitaar/138133895-marshall-valvestate-zwaar-gepimpt.html)

Kaïn
1 januari 2008, 20:22
Wat een koning! Echt geweldig :p

dml
1 januari 2008, 20:24
Als het goed is, zwerft hier in één of ander topic ook nog een foto van mijn ex-Koch KC50 dlx head. Deze had ik ook voorzien van een tijgervelletje. Met dit velletje heb ik hem bij Big One te koop laten zetten, boven verwachting was 'ie binnen 14 dagen verkocht.

JohnLord
1 januari 2008, 20:24
Wansmakelijk, echt vreselijk!

almarvk
1 januari 2008, 20:30
Ach, ik heb een 2x12 gehad met een tijgerprint met daaronder een print met een indiaan erop...

Mitch
1 januari 2008, 20:52
Als het goed is, zwerft hier in één of ander topic ook nog een foto van mijn ex-Koch KC50 dlx head. Deze had ik ook voorzien van een tijgervelletje. Met dit velletje heb ik hem bij Big One te koop laten zetten, boven verwachting was 'ie binnen 14 dagen verkocht.

Klopt, heb ik gezien, maar het woonwagenkamp-gehalte daarvan was toch echt lager dan van deze Frans Bauer signature set:D

LCH
1 januari 2008, 20:54
Als die buisjes gaan gloeien lijkt het waarschijnlijk op één grote hoerenkeet... en dan zegt de verkoper: "Ik vind het zonde om hem slechts als decoratie te laten staan, dus vandaar dat ik hem weg doe"

Als die decoratie je geen zier interesseert, waarom maak je er dan in godsnaam zo'n Dolly Parton-achtige misbaksel van? :D

Lexvandoef
1 januari 2008, 20:56
Als die buisjes gaan gloeien lijkt het waarschijnlijk op één grote hoerenkeet... en dan zegt de verkoper: "Ik vind het zonde om hem slechts als decoratie te laten staan, dus vandaar dat ik hem weg doe"

Als die decoratie je geen zier interesseert, waarom maak je er dan in godsnaam zo'n Dolly Parton-achtige misbaksel van? :D

Die gloeien niet, want der zit er maar eentje in die niet zo veel doet (schijnt) en je ook niet ziet :chicken:

Maar dat ding is echt te lelijk voor woorden. Misschien kan iemand hier zijn schoonmama er blij mee maken? :seriousf:

toneblo
1 januari 2008, 21:00
deze is zo verschrikkelijk 2007!!!!:seriousf:

AART
1 januari 2008, 21:40
deze is zo verschrikkelijk 2007!!!!:seriousf:

Best wel ja, het jaar van Frans en Gordon.

Maar volgens mij is het echt een woonwagen mitch!
Damn, dit is echt een mislkeun, dat tijgervelletje..... :D

Met zwart speakerdoek is het best te pruimen though..

the sure thing
2 januari 2008, 09:59
Geweldig!!!!!!!!!!!!!!! :)

tvmartini
2 januari 2008, 12:51
Hoe gaat zoiets 'modden' in zijn werk? kun je zelf dat gaas voor je speakers eraf trekken en door iets anders vervangen, of moet je daar speciaal spul voor gebruiken? lijkt me wel mooi om uit te proberen met mn ampje.

groeten,

tabmaniac
2 januari 2008, 12:57
Hoe gaat zoiets 'modden' in zijn werk? kun je zelf dat gaas voor je speakers eraf trekken en door iets anders vervangen, of moet je daar speciaal spul voor gebruiken? lijkt me wel mooi om uit te proberen met mn ampje.

groeten,

Speakerdoek kun je kopen of op maat bestellen en de tolex kun je ook bestellen en er zelf opzetten.

dePerik
3 januari 2008, 00:50
Jamaar maar hey gasten, als ie 'm niet wegkrijgt en genoegen neemt met laten we zeggen 525,- hebbie toch nog een stackie voor weinig.
Eén speaker is kaduuk, maar stel dat die andere zeven(!) het nog doen, ik bedoel maar.
Top: 200,-
412A cab: 300,-
412B cab: 300,-
of de speakers per stuk 40,- (maal 7 dus)

Maar ach, eigenlijk moet iemand 'm gewoon kado doen aan Vulvasonic