PDA

View Full Version : Raalte



WWJP
1 januari 2008, 19:16
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Zijn er forumleden die me iets kunnen vertellen over de akoestische gitaarbeurs in april in Raalte? Ik heb alleen een kaart voor de zondag (beurs en kleinere optredens?) kunnen bemachtigen, zijn er op die dag ook nog speciale dingen waar ik op zou moeten letten, tips?

(Tegen die tijd is mijn spaarvarken voldoende vetgemest en zou ik me willen gaan orienteren op een nieuwe gitaar, dit leek me wel een leuke gelegenheid om te beginnen met de speurtocht in 'het echt'. Hopelijk zijn er voldoende standhouders met voor mij interessante gitaren aanwezig, de lijst met standhouders was nog niet online.)

Kortom, is dit wel een evenement om in het oog te houden de komende jaren of zijn jullie ervaringen anders? Alle tips zijn welkom en wie weet zie ik jullie in Raalte :noob:

Boom-chick-Franky
1 januari 2008, 19:42
Geweldige beurs!!
Zeer leuke en relaxte sfeer en je kijkt je ogen uit op alle moois aan gitaren!
Helaas is het door de grote ruimte,en drukte natuurlijk niet zo`n ideale plaats om het geluid van een gitaar uit te proberen., maar een van de laatste keren dat ik er was, hadden ze hier een speciale ruimte voor apartgehouden.
Dat zou dan weer een optie zijn.
En de mini optredens, vooral van Tommy natuurlijk zijn fenomenaal!!
Als je er nog nooit geweest bent, garandeer ik je dat het de dag van je leven zal worden :dance:

Veel plezier en misschien tot ziens!
Frank

WWJP
1 januari 2008, 22:11
Klinkt goed, wordt voor mij de eerste keer, ben benieuwd! Duurt alleen nog wel even natuurlijk, april is nog wel een paar nachtjes slapen (hoewel dat wel gezond is voor mijn spaarvarken natuurlijk :)
Er zijn dus ook op de beursdag (zondag) wel goede optredens, pff, ook weer een opluchting... Ga er zeker naar toe.
Wordt er ook nog 'gejamt' of zo of is het echt een beursdag met wat losse optredens van de echt cracks?
'k word steeds nieuwgieriger, nou maar hopen dat de gitaarmerken die ik zeker wil zien in Raalte uitgestald staan (Landola, Blueridge, Furch, Faith etc etc).

jplm
1 januari 2008, 22:48
En de mini optredens, vooral van Tommy natuurlijk zijn fenomenaal!!Frank

??????????????? Ben je er een paar weken tussenuit geweest, of zo?

Groet, Jan.

Boom-chick-Franky
2 januari 2008, 17:26
??????????????? Ben je er een paar weken tussenuit geweest, of zo?

Groet, Jan.

Nee, ik weet best dat Tommy ziek is, maar het is nog geen April.......... :eek:

Zie ; http://www.youtube.com/watch?v=KpXaLvYcg4A

Zou me niets verbazen als hij toch komt!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit toch :satisfie:

Frank