PDA

View Full Version : Clouseau



fenderke
1 januari 2008, 17:50
:soul: :soul: :soul:

LP_CL
1 januari 2008, 20:19
/slap this nerd

hendrix2
2 januari 2008, 13:01
/slap this nerd
Ik vraag me eigenlijk af waarom...
Je zegt in een ander topic ook al "clouseau sucks ass"... waarom eigenlijk?
Omdat ze te commercieel zijn? Omdat ze jaar na jaar het sportpaleis 14/15 keer uitverkopen? Omdat ze DE grootste belgische groep zijn (soulwax misschien buiten beschouwing laten).

Ik hou ook niet van al hun muziek, maar ze hebben erg goede dingen gedaan. Muzikaal zit het vaak ook erg mooi in elkaar. Ben je wel eens naar het sportpaleis naar hun gaan kijken? Ik ben daar toevallig vorig jaar belandt, en ik was nogal kritisch bij aanvang, maar ik moet zeggen dat ze verdomd goed weten hoe een publiek 3 uur lang geamuseerd te houden. Ik stond er ook van te kijken hoe goed de muzikanten wel niet zijn (ok, het zijn alle gekende belgische sessiemuziekanten...maar dan nog.)

Ik verkondig hier niet dat ik clouseau fan ben, al hoor ik ze graag bezig. Maar ik krijg zowat het schijt van opmerkingen als de jouwe in dat andere topic gewoon omdat het blijkbaar nog "uncool" is om het te waarderen.

Kris Haex
3 januari 2008, 12:50
Maar ik zou eens iets anders willen horen van Melaerts, die gast moet toch heel wat kunnen naar het schijnt. In Clouseau kan hij niet volledig gaan. Maar die gast zal misschien ook Heavy metal spelen of zo in z'n vrije tijd? Jazz speelt ie zeker.

m@rijn
3 januari 2008, 12:58
denk ik ook, wordt gezien als de beste gitarist van België, wil wel wat zeggen me dunkt :)

Qkyrie
3 januari 2008, 21:32
ja, hij wordt gezegd de beste gitarist van België te zijn, dat wil ik wel geloven, maar ik heb eigenlijk nog nooit gehad dat hij iets speelde en dat ik zei: Waw, hij is de beste van België. :-)
Hij zou veel bekender zijn als hij zich eens zou kunnen laten gaan.
ochja, hij zal wel genoeg verdienen als hij bij clouseau mag spelen.

jip

Kris Haex
4 januari 2008, 01:22
Dat vind ik dus ook, hij speelt zeker wel goed, maar hij heeft me nog niet overdonderd. Bij Clouseau kan hij natuurlijk nooit voluit gaan. Maar ik geloof niet echt dat hij de beste van België is ook al zegt men dat.