PDA

View Full Version : Vox Footswitch



Silco
1 januari 2008, 14:24
Ik weet niet of het hier goed staat.

Ik ben in het bezit van een Vox AD30. Ik heb gelezen dat Vox een footswitch heeft hiervoor, namelijk de VFS2. Als ik plaatjes zie, zie ik de switch met 2 knoppen. Hierbij staat resp. 1 & 2 op. Klopt het dat er dan geen knop bij zit om het effect uit te zetten?

JelmerOnGuitar
1 januari 2008, 14:55
Yo,

Ik heb een Vox ad100vth, dus geloof dat dat hetzelfde werkt.
Het werkt als volgt:

- Met het linker knopje kun je switchen tussen Kanaal 1 en 2 (dus je save-mogelijkheden)
- Met het rechter knopje kun je bypass in en uit schakelen, dus idd je effect aan en uit doen.
- Met het rechter knopje kun je echter óók naar de manual mode gaan. Hoe je kiest tussen deze 2 mogelijkheden van de rechter knop staat wel in je handleiding.. Ik geloof dat het zoiets is als de manual knop ingedrukt houden en vervolgens op de switch drukken.

Ik heb zelf de laatste mogelijkheid. Dan heb je namelijk 3 geluiden klaar om met je footswitch te bedienen. Wanneer hij op manual staat, en je klikt op de linker, dan gaat hij naar Ch.1, druk je nogmaals gaat ie naar Ch.2, druk je op de rechter, gaat ie weer naar Manual.

Groet.

Silco
1 januari 2008, 18:15
Yo,

Ik heb een Vox ad100vth, dus geloof dat dat hetzelfde werkt.
Het werkt als volgt:

- Met het linker knopje kun je switchen tussen Kanaal 1 en 2 (dus je save-mogelijkheden)
- Met het rechter knopje kun je bypass in en uit schakelen, dus idd je effect aan en uit doen.
- Met het rechter knopje kun je echter óók naar de manual mode gaan. Hoe je kiest tussen deze 2 mogelijkheden van de rechter knop staat wel in je handleiding.. Ik geloof dat het zoiets is als de manual knop ingedrukt houden en vervolgens op de switch drukken.

Ik heb zelf de laatste mogelijkheid. Dan heb je namelijk 3 geluiden klaar om met je footswitch te bedienen. Wanneer hij op manual staat, en je klikt op de linker, dan gaat hij naar Ch.1, druk je nogmaals gaat ie naar Ch.2, druk je op de rechter, gaat ie weer naar Manual.

Groet.

Ja de Vox AD30 en AD100 zijn hetzelfde (behalve het aantal watt's dan:p). Maar ik weet genoeg, bedankt!. Weet iemand ook hoe duur die VFS2 footswitch is?

Bij voorbaat dank

dendee
2 januari 2008, 16:44
Ik heb de vfs2 35€ betaald