PDA

View Full Version : Humbuckers



crazylay
31 december 2007, 14:13
kan een Slotje op.

Zoek het nu zelf uit

Orpheo
31 december 2007, 14:19
pff, wat een zinloze vraag. Ik speel 't graag met GFS crunchy rails, bareknuckle miracle mans, mijn eigen custom-pickups, (ceramic-AlnicoV magneet, 20kOhm weerstand), of dirty fingers, maar iemand anders heeft graag '59 van seymour duncan, de seth lover, of de air norton van dimarzio, of wellicht de Evo, of de megadrive van dimarzio. Wat maakt het uit? speel gewoon, en haal tone uit je vingers.

crazylay
31 december 2007, 14:22
pff, wat een zinloze vraag. Ik speel 't graag met GFS crunchy rails, bareknuckle miracle mans, mijn eigen custom-pickups, (ceramic-AlnicoV magneet, 20kOhm weerstand), of dirty fingers, maar iemand anders heeft graag '59 van seymour duncan, de seth lover, of de air norton van dimarzio, of wellicht de Evo, of de megadrive van dimarzio. Wat maakt het uit? speel gewoon, en haal tone uit je vingers.

daarom juist.. vele personen spelen graag op verschillende PU's en dus daar uit kan ik deze PU's gaan testen.

als het er nou op neer komt dat bijvoorbeeld velen liever op DiMarzio's spelen kan ik dus daar meer op uit gaan.

natuurlijk gaat het er ook wel meer om wat ik beter vind maar ben wel benieuwd wat Jullie (forumers) nou/beter vinden.

Niet gelijk zo onozel reageren zoals vele meer dat doen op dit forum.

Orpheo
31 december 2007, 14:39
het probleem is dat jij een onnozele vraag stelt. Omdat het zo sterk afhangt van smaak, kan je niet DE beste pickup noemen. Ik heb graag zoveel pickups, en ik pak echt van alles voor wat dan ook.

Ik noem er even een paar op:
bareknuckle mule
BKP stormy monday
BKP riff raff
BKP black dog
BKP warpig (parallel)
BKP nailbomb
BKP painkiller
BKP Miracle Man

Dimarzio air norton
Dim. Superdistortion
Dim. Tonezone
Dim. Virtual Paf
Dim. Breed
Dim. Evo2
Dim. x2n
Dim. bluesbucker

Seymour duncan JB
SD seth lover
SD '59
SD duncan custom
SD custom custom
SD pearly gates
SD custom5
SD distortion

GFS crunchy rails
GFS crunchy pafs
GFS powerrails
GFS '59
GFS Fat Paf


zoals je ziet. Je vraag is zinloos. Er zijn zoveel mogelijkheden en opties. Ik ga nu niet eens in op split en parallelopties, of combis tussen pickups. dit zijn alleen de brugpickups en de halsversie ervan. niet eens de combi van pickups.

almarvk
31 december 2007, 15:09
Zinloos dus op slot.

Vragen? -> PM!