PDA

View Full Version : feedback :@



Ibanez RuleZ
4 februari 2003, 19:17
ik had vorige week een gitaar teruggebracht naar feedback, omdat de hals niet OK was (getordeerd). Het was de furch D21CR, en kijk eens wat die prutsers weer te koop aanbieden???

http://www.feedback.nl/pages/occasions.php?currentpage=3

jawel, "mijn" furch!

Harrald

Buzz
4 februari 2003, 19:32
Ja, hier schieten mijn bretels van los!
Dit pleit dus niet voor ze! Goed dat je 't hier even meldt, voordat er nog iemand nietsvermoedend instinkt.

Arbz
4 februari 2003, 20:19
Jezus wat een klootzakken :sad:

Dat hoort gewoon niet...

gertdm
4 februari 2003, 20:32
tja...liefde voor de gitaar of er geld aan verdienen zijn 2 dingen.
Gelukkig zijn er nog die het wel kunnen combineren, maar deze verkoopfabriek kent dat dus niet. Shame:(

Butcher
4 februari 2003, 21:31
Eigenhuijsen Muziek in Nijmegen had een paar jaar geleden een tweedehands Les Paul Custom als "brandnieuw" verkocht. Ik geloof dat ze dat aan een rechter hebben moeten uitleggen.

Ibanez RuleZ
4 februari 2003, 22:46
Ik had het eigenlijk wel verwacht. Ik ging ook expres kijken of ze dit nu zouden doen of niet. De schade aan de gitaar is volgens mij zo groot dat ze dit niet kunnen herstellen, dus het zijn echt een stel eikels. Ik denk dat dit de laatste keer is dat ik wat bij feedback gekocht heb!

Harrald

gertdm
4 februari 2003, 23:00
kan ik me voorstellen. Het is trouwens echt slechte reclame. Of ze snappen nix van akoestiese gitaren.Jammer.

JimGitaar
5 februari 2003, 16:17
Ik denk dat ze niks van akoestische gitaren snappen want als je zo dom bent op dit te doen. Er zit een technisch mankement aan die gitaar en toch word die doodleuk verkocht.
Belachelijk.

V-Twin
12 februari 2003, 20:09
je zou een post moeten zetten op feedback muziekanten prikboord die f*ck*n bastards

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: V-Twin op 2003-02-12 20:10 ]</font>

Droffie
22 februari 2003, 17:08
Wat een idiots!!!
Ik zou als ik jou was de post ook op de andere forums hier posten.
Hoe meer gewaarschuwd voor deze eikels hoe beter. Kom je aan met je zuur verdiende Pleuro's, wordt je opgezadeld met de shit van een ander.
Holy fuck wat ben ik kwaad...

Goed van je dat dit gemeld hebt.

D.




<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Droffie op 2003-02-22 17:08 ]</font>

green_day
22 februari 2003, 23:25
dit is idd te waardeloos voor woorden..

Neals
23 februari 2003, 17:44
IK heb zelf geen ervaring, maar ik blijf maar bij mijn vertrouwde gitaarboer :smile:

Ic3gl0vE
23 februari 2003, 19:00
niet zo netjes van ze.
Maar hoe weet jij zo zeker dat dat de furch was die jij had?

Ibanez RuleZ
25 februari 2003, 22:08
ok, figure it out: hoe groot is de kans dat:

a) een winkel 2 tweedehands furch gitaren heeft die geen dealer is
b) deze ook nog eens van dezelfde typen zijn
en dit alles bekeken met de bril dat furch nog maar 13000 gitaren heeft rondgaan op de wereld en in de tussentijd dat ik die furch had er geen tweedehands furch aangeboden werd?

you do the math.

Harrald

Ic3gl0vE
1 maart 2003, 22:58
ok dan is de kans heel groot dat dat jouw furch was

Guitarfreak
1 maart 2003, 23:02
Ik heb ineens niet zown groot vertrouwen meer in feedback, jezus wat een gigantische naaistreek!