PDA

View Full Version : potentie of niet



drap
28 december 2007, 22:02
Een hele ruwe opname en vrij slordig gespeeld en ook nog lang niet af, maar ik zou graag willen weten of dit enige potentie heeft. Ik ben er al een tijdje mee bezig en dan met name met tekst, wat er vanzelfsprekend nog overeen moet komen. Mocht je m'n kattegejank in de toekomst niet willen horen, dan weet je wat te antwoorden :satisfie:

Linkje: http://www.speedyshare.com/427958852.html

Let me know please!

von haulshoven
28 december 2007, 22:56
klinkt lekker
zou er geen zang bij doen, bas en drum, sololijntjes al of niet dubbel toevoegen, dat is het beeld wat ik er bij krijg.

Makor1966
28 december 2007, 23:08
Niet vervelend :D ik kan hier wel zang bij horen.

heinz3110
28 december 2007, 23:20
Lastig te zeggen of dit op deze manier potentie heeft. Tis nog(al) kaal en basic, vind ik zelf.
Ik denk zelf dat het wat interessanter word met de tekst en zang erbij, en/ of een bas/ drum /whatso-ever.

Dus. Doe de zang erbij, zou ik zeggen (Daar was je al mee bezig toch?).
Nu is het nog alleen een akkoordenschemaatje, met wat erbij zal het vanzelf wat meer "cachet" krijgen.

drap
29 december 2007, 00:16
Bedankt voor de reacties voor zover.

Het is inderdaad grotendeels een accoordenschemaatje, een beetje onwillekeurig in elkaar gepingeld. Nen echte wanteeker ook, vandaar de slordigheden. Ik was gewoon ff benieuwd of het uberhaupt wat was. Er zit nog wel een stukje in wat afwijkt en daar had ik iets van een solo in gedachten, maar zoiets als een synthesizer zou ook niet raar zijn denk ik. Ik weet alleen nog niet hoe ik dat in elkaar ga flansen. Tekst komt er uiteraard ook nog overheen, maar daar ben ik helaas niet zo'n ster in. Komt vanzelf, maar dat vergt tijd. Of ik dat laat horen weet ik nog niet. Ik ben nou eenmaal niet zo zeker over m'n zangkwaliteiten :satisfie:

Rinze
29 december 2007, 18:01
Klinkt niet verkeerd Drap, hoe heb je dit opgenoemen? Vooral het refrein zit lekker in elkaar qua akkoorden. Wat klinkt die Tele van jou trouwens raar :o

drap
30 december 2007, 19:54
Da's ook niet m'n tele, maar de strat via de akoestische simulator van een Roland Micro Cube. Dat was de enige manier om rechtstreeks met een minidisc op te nemen. In het echt is het dus ook met akoestische gitaar bedoeld :satisfie: