PDA

View Full Version : Nieuwe gitaar! (7-string inside)



marter544
28 december 2007, 16:33
Het is een 7-snarige Ibanez uit 2000, uit de fujigen gakki fabriek.. Ik denk dat et een van de eerste RG7321's is, maar weet et niet zeker (deze heeft geen bindings rond de hals, en geen 5-delige hals, maar miss dat dat toen anders was). Ik weet wel dat ik em fijner vond spelen als een Schecter Damien 7-snaar, en dat die een stuk duurder was.. De pups moet ik nog wat aan doen, teveel output naar mijn smaak, maar miss eerst eens lager zetten, de brugpup staat erg hoog. De gitaar is 7 jaar oud nu, en dus al wel een beeetje gerelict in de loop der jaren. Foto (et is de linker dus, de middelste is m'n meest gebruikte gitaar, en de rechter, geen idee wat dat is, staat stof te vangen):

http://img174.imageshack.us/img174/6060/hpim3323gk9.jpg

Jellyfish00
28 december 2007, 16:44
nice! bevalt het 7-snarige je een beetje?

marter544
28 december 2007, 16:45
Tis erg apart spelen in het begin, dat wel. Ik ben wel blij dat de vorige eigenaar er Gotoh's heeft op gezet, scheelt mij weer 30 euro.

Madcow
28 december 2007, 16:46
Erg mooi! Ik wil binnenkort ook aan de 7 snarige, is de schecter omen 7 een goed beginners 7 snarige?

marter544
28 december 2007, 16:48
Geen idee, die hadden ze niet meer staan jammer genoeg, ik kwam er eigenlijk ook voor die.. De damien is iig wel een fijne gitaar, en mijn Tempest custom ook, dus het zal wel een goede gitaar zijn (de Damien en duurdere tempests etc. komen wel uit een andere fabriek, maar het zal vergelijkbaar zijn). Schecters hebben niet van die lucifer halsjes, wat ik meestal wel fijn vind, maar icm met een 7-snaar werd et me toch te veel van het goede.

Jellyfish00
28 december 2007, 16:48
Erg mooi! Ik wil binnenkort ook aan de 7 snarige, is de schecter omen 7 een goed beginners 7 snarige?
jup........

Tin
28 december 2007, 17:23
Tis erg apart spelen in het begin, dat wel. Ik ben wel blij dat de vorige eigenaar er Gotoh's heeft op gezet, scheelt mij weer 30 euro.

Vette gitaar.

Maareh op elke japanse ibanez zitten standaard gotoh's althans zo ver ik weet wel.

Op me "oude' rg570 zaten die er wel standaard op.

marter544
28 december 2007, 18:17
Ow, dat wist ik niet, dan zitten ze er dus vanaf het begin al op. Ik dacht dat die niet standaard waren, weer wat geleerd.