PDA

View Full Version : Op zoek naar topcombo voor thuis



Jorisvandaele
28 december 2007, 14:42
Ik heb besloten men mesaboogie dual rec. te verkopen.
mod-edit: hiervoor is gitaarmarkt!

omwille ik ook iets zoek nu voor thuis te bespelen (ook op low volume moet het KICKASS sounden) De sound waar ik naar op zoek ben is petrucci-achtig
alles gebalanceerd M.A.W goeieshred tone. momenteel speel ik op een pod +crate 15amp. ben tevreden voor datgene wat ik eruit krijg voor home-use. maar mag ook wat meer zijn kwa feeling meer sound meer feeling, ronder meer vanalles. http://www.youtube.com/watch?v=Q-02m-8AcYs

enige sugesties? de mesa mark 3 is die aan te raden? (opgelet VOOR THUIS)
dus ik zegget nog eens LOW VOLUMEKICKASS SOUND :-) daar ben ik naar op zoek.

almarvk
28 december 2007, 14:52
Je bent opzoek naar een geweldige (buizen)sound op laag volume?

Kan je lang naar blijven zoeken IMHO...

Synx
28 december 2007, 14:57
ik zou wel ff de spelvauden uit je ad halen ;) Ziet niet uit zo ;) En verder qua geluid, bijna alle buizenbakken die ik ken moeten toch wel wat harder wil het lekker(der) klinken. Misschien een vetta of ander digi spul.

toneblo
28 december 2007, 15:03
orange tiny terror.... niet knalhard maar krijg je toch het behang mee van de muren als het moet, klinkt erg buizen!!

heavy-metal-thunder
28 december 2007, 15:07
Je bent opzoek naar een geweldige (buizen)sound op laag volume?

Kan je lang naar blijven zoeken IMHO...

jep, zelfs een 6 W lampenbak gaat hard.

Misschien die Peavey mini satriani (ben naam vergeten, dacht dat het wat was met Mini coloseum of zo). op joetjoep klonk dat alvast aardig.

Jorisvandaele
28 december 2007, 15:11
ik heb niet meteen een lampenampgezegd! maar een pod daarop aansluiten lost dit probleem toch wel op zeker:-)

Jorisvandaele
28 december 2007, 15:24
ik zou wel ff de spelvauden uit je ad halen ;) Ziet niet uit zo ;) En verder qua geluid, bijna alle buizenbakken die ik ken moeten toch wel wat harder wil het lekker(der) klinken. Misschien een vetta of ander digi spul.


ik probeer een head te verkopen, geen spellingswedstrijd te winne:p
kdenk nie da iemand de amp nie zou kopen omwille van paar stomme foutjes

toneblo
28 december 2007, 15:51
ik heb niet meteen een lampenampgezegd! maar een pod daarop aansluiten lost dit probleem toch wel op zeker:-)

Kleine potjes hebben grote oren..... maar niet in dit geval, een pod komt niet eens in de buurt van het buizenkarakter..

Nielsje
28 december 2007, 15:57
kdenk nie da iemand de amp nie zou kopen omwille van paar stomme foutjes

nie da nie = goe goe ga ga goe goe?

Spelling is wel degelijk van belang. Mensen die slecht spellen in een advertentie, die wantrouw ik meteen. Geen idee waarom.

Bovendien is het nogal moeilijk lezen, het is toch een kleine moeite om net ook even de laatste letter van het woord te typen?
onieda?

Jorisvandaele
28 december 2007, 15:59
ah juist zit hier op een NL forum , had het niet direct door :-)
in belgie verstaan ze dialecten maar al te goed :p

crapton
28 december 2007, 16:19
Ontopic: H&K Statesman + een of ander goed schred/distortion pedaaltje. Ook goed Koch Studiotone - klinkt super maar weet niet voor shred. Andere opties zijn al genoemd...

Op slaapkamer volume komt toch een groot deel van je distortion uit het pedaal...dus toch maar PODje X3 of zo? POD's zijn tamelijk goed in benadered van high gain amps.