PDA

View Full Version : voorstel



zx81
27 december 2007, 15:47
Dankzij een wat oudere post van Tho (vriendelijk als altijd) heb ik me gerealiseerd dat ik me nooit heb voorgesteld. Bij deze dan maar.

Ben een 39 jarige ict-er*, en speel zo'n 20 jaar gitaar. Heb vroeger wel in bandjes gespeeld, maar de laatste jaren heb ik daar geen tijd meer voor (gemaakt). Hopelijk gaat dit binnenkort veranderen. In een grijs verleden heb ik het een en ander aan 4-track opnames gedaan, zowel als muzikant als knoppengast. Later kwam natuurlijk de pc (rond 1998 ).
Luister nog steeds naar slayer en zo, maar ook naar vai, satch, qotsa, monster magnet, bb king, clapton, mahavishnu orchestra, ramones, cream, velvet underground en -revolver, etc.

Stijl: rock en zo. Technisch beperkt, muzikaal gehandicapt, maar ik vinnet leuk om een cd'tje op te zetten en mee te rammen. Gear: Mesa Boogie subway rocket, les paul studio, gibson m3, en 2 charvels, plus een collectie pedaaltjes.

Zoals de meesten kom ik hier voor de tetten, en ook wel om meer over gitaren etc te leren.

dr.distortion
27 december 2007, 21:05
Welkom hier! Is die zx81 niet een model geweest van Sinclair?

zx81
28 december 2007, 13:30
yup, m'n eerste computer. 1 kilobyte (!) geheugen, en 40x32 letters op het zwartwit beeld. veel mee gespeeld, totdat er een gibson corvus binnen kwam vliegen. Iemand liet me de akkoorden voor "chinese rock" zien, en ik was verloren. Maar de zx81 was eerst, de liefde voor pc's is nooit weggegaan, en dus is dat mijn nick geworden.

dr.distortion
28 december 2007, 15:16
Ik wou net zeggen, die term kwam me al zo bekend voor. Ik heb de zx81 ook gehad, met een uitbreidingsmodule van duizelingwekkende 16 kilobytes :D

Spelletjes laden ging met een cassetterecorder, schrift erbij om de plek van de waanzinnige 3D games bij te houden haha....dat waren nog eens tijden :o

Enfin, welkom hier!!!

Tho
28 december 2007, 17:08
alsnog welkom dan!

wat had ik toen gepost? :???:

Dark_Tranquillity
28 december 2007, 17:14
alsnog welkom dan!

wat had ik toen gepost? :???:

Vast niet veel positiefs, denk je niet? ;)

Tho
28 december 2007, 18:00
Vast niet veel positiefs, denk je niet? ;)

Ik moet toegeven, ik ben bang van niet.. Waarschijnlijk iets als "wie de fuck ben jij nou weer? Ga je 's voorstellen met je kutkop hoerejong dat je er zit!"

Ik ben wat liever geworden zx81 :D nogmaals welkom!

zx81
28 december 2007, 19:11
Valt allemaal enorm mee, Tho. Vandaar ook dat ik het over vriendelijk had. :D

Tho
29 december 2007, 17:37
Dat is een verlichting! Ik dacht namelijk dat je het sarcastisch bedoelde :nervous: