PDA

View Full Version : Wie wil mijn muziek inbassen?



zoldergitarist
27 december 2007, 09:25
Hoi allemaal,
Ik heb wat eigen nummers waar eigenlijk nog een baspartij onder moet, wie heeft er zin? Eentje er van ("Zolder Symphonie") staat op mijn site maar heb er nog wel een paar. Heb mezelf ooit eens een bas aangeschaft maar na een paar weken weer rap op marktplaats gezet, ik hoop snel wat te horen.

http://members.home.nl/zoldergitarist

KabaalTeam
29 december 2007, 07:19
Ik denk zeker niet dat bassisten hun bas aan de wilgen hebben gehangen. Denk alleen dat de muziek die je maakt niet iedere bassist zal aanspreken. Mij tenminste niet, sorry. Ben zelf trouwens ook meer het type die aanwezig zou willen zijn bij het maken van het nummer, interactie vind ik wel belangrijk bij het maken van muziek. Anders had ik net zo goed in een coverband kunnen gaan spelen (niet dat iets mee mis is maar nog maals niet mijn ding).

Greets Lex.

HvV
29 december 2007, 11:58
Hoi allemaal,
Ik heb wat eigen nummers waar eigenlijk nog een baspartij onder moet, wie heeft er zin? Eentje er van ("Zolder Symphonie") staat op mijn site maar heb er nog wel een paar. Heb mezelf ooit eens een bas aangeschaft maar na een paar weken weer rap op marktplaats gezet, ik hoop snel wat te horen.

http://members.home.nl/zoldergitarist

Waarom zoek je eigenlijk geen band? Zonde om zoveel talent op de zolder te laten verstoffen...

MazeMouse
29 december 2007, 13:06
Ik vind het opzich nog wel vet klinken maar ik heb ernstige tijdnood (zoals ongeveer alle bassisten tegenwoordig hebben want we zijn een zeldzaam ras :P)

Dus, als je alles al kant en klaar hebt en het alleen nog even ingespeeld moet worden dan wil ik er best een dagje aan kwijt maar als het nog "geschreven" moet worden heb ik er echt de tijd niet voor (met 2 bands, studie, werk en vriendin blijft er weinig over ;))

zoldergitarist
31 december 2007, 07:59
Bedankt voor jullie reacties. Morgen ga ik naar de muziekboer voor een bas, zal wel weer lachen worden.

OJJVZ
1 januari 2008, 18:15
Ik vind het wel echt vet klinken, + ik woon in Groningen.
Heb je meer wat ik kan horen?
En heb je al een drummer? Of is dat op de pc gedrumt?

(Ohja, ik ben trouwens 18 jaar... ik zie op je( / uw :P) profiel dat dat even wat verschilt, maar ik vind t verder geen probleem ofzo) ( + ik zie dat je een RG321 hebt, Kickass! ik had zo één)

Rocketman
10 januari 2008, 00:10
Ja dat moet echt een eitje voor jou zijn om dat zelf even "in te bassen". Beschouw dat maar als een compliment trouwens.