PDA

View Full Version : versterker tot 100 euro?



CarlosRocks
26 december 2007, 22:35
Ik ben een beginner, wil een versterker voor een electrisch gitaar
ik wil graag tot 100 euro wand ik heb niet hewel veel te besteden.
maar ik heb dus geen idee welke goed is en wat niet! Dus kunnen
jullie me helpen?:roll:

ik zocht op www.musicstore.de en
Ik dacht dat deze wel goede waren:

Marshall MG 15 CD 15 Watt Transistorcombo
Vox Pathfinder 10 Combo 10 Watt
Roland Cube 15 X 15 Watt
Peavey Transtube Solo 12 Watt

Ik wil toruwens een beetje AC/DC, G'nR - achtige dingen spelen
op een SG.

alvast bedankt

Wickerman
26 december 2007, 22:41
Liever de roland, de Marshall klinkt nogal plat.

Kaïn
26 december 2007, 23:00
Die roland doe je jezelf een plezier mee. Het is niet wereldklasse natuurlijk, maar als beginner thuis is het gewoon lekker. Gaat niet te hard en je kan ook nog lekker fucken met wat effecten die erop zitten. En het klinkt zeker niet onaardig.
Probeer trouwens wel even te kijken of er een dergelijke amp tweedehands te halen is. Scheelt je een hoop centen.

Bernd Veenema
26 december 2007, 23:05
Of een tweedehands Vox AD15VT.
Heej, wat toevallig, die heb ik nog te koop staan :p

Acap
27 december 2007, 01:06
ik zou voor die vox ad15vt van hierboven gaan :P top amps , ik heb de vox ad30vt-xl :)

x19
27 december 2007, 12:18
ik zou voor de cube van roland gaan.
die kan verschillende genre's aan dus als je eens iets anders wil spelen, kan je je versterker houden. ;)
ik vind hem dus veelzijdiger dan bevoorbeeld een vox.
Ik heb zo'n mini-ac30 patvindertje van mijn vriendin gekregen :cooler:
Echt een leuke versterker! maar ja, niet voor alle stijlen geschikt.
Leuk voor clean wel.
marshall is wat plat in die prijsklasse denk ik
en van peavey's ken ik niks :p

Squier4ever
27 december 2007, 12:19
ben het eens met de vox en anders de cube. maar voor 100 euro kun je geen geweldige versterker kopen, hoewel die voxen erg goed zijn.

Squier4ever
27 december 2007, 12:19