PDA

View Full Version : Hallo....



maasai
26 december 2007, 11:00
Ik ben Rob, speel (nog) geen gitaar en ben bang dat ik de gemiddelde leeftijd van dit forum fors omhoog zal trekken. Ik ben wel bezig een akoestische gitaar aan te schaffen, omdat ik nu veel tijd heb en het altijd een droom geweest is om gitaar te spelen. De acute inspiratie heb ik recent opgedaan toen ik weer eens naar de DVD keek waarop Jimmy Page 'White Summer' speelt (weliswaar electrisch, dus dat wordt etappe 2). En ik dacht "dat wil ik ook", en het mooie van dromen is dat die best een illusie mogen zijn :)
Omdat ik jullie niet af wil stompen met beginnersvragen als 'welke gitaar moet ik kopen' ga ik op dat gebied lekker eigenwijs en zonder kennis van zaken mijn gang en zal ik jullie mijn ebay/marktplaats aanschaf achteraf laten beoordelen.
Ja -ik weet dat je niks alleen vanaf een plaatje moet kopen, maar het heeft toch geen zin dat ik er een in mijn handen neem want geen toegevoegde waarde. Ik ga proberen een 2e hands merkgitaar te kopen zodat ik als ik ermee doorga niet meteen een andere nodig heb en als ik stop ik hem goed kan verkopen. Ben nu met een Martin en een Gibson 'bezig'. Ik zal als ik hem eenmaal heb toch wat simpele vragen moeten stellen en hoop dan op jullie geduld.
groet
Rob

TimmU
26 december 2007, 12:02
Hallo Rob! ten eerste, welkom op het forum. Ik raad je wel aan om eerst een keuze te maken uit een aantal verschillende gitaren, en dan toch een topic te openen in "Elektrische Gitaren" , om daar advies te vragen over welke gitaar je het beste kan kopen. Er zitten hier heel veel kenners, die je kunnen vertellen of dat wel of niet slim is. Verder, je kan ook gelijk beginnen met elektrische gitaar,als je dat wilt. Het kost alleen ietsje meer geld ,om er in te steken!Succes!

Rocketman
31 december 2007, 13:23
Welkom en veel succes en vraag maar raak het stikt hier van de kenners.