PDA

View Full Version : Oefenruimtes die naar zweet stinken



Shay
4 februari 2003, 13:12
Echt supergoor gewoon,

Ik was gaan repeteren en die gasten die voor ons repeteerde waren rockers (of hardrockers) maar wat stinken die gasten zeg !! Hele ruimte meurde naar zweet en 3 jaar ongewassen kont. Ze zouden luchtverfrisser moeten zetten ofzo want dit gaat ten koste van de kwaliteit van zo'n oefenruimte..

hoofd
4 februari 2003, 13:19
Das toch juist rock 'n roll, oefenruimtes die naar zweet en bier (eventueel kots) meuren en de bijbehorende bier/kots vlekken op de vloer (bij spermavlekken is er iets goed mis...of het was rockbitch die daar oefent). Vaak is er trouwens ook wel een goede sigaretten en/of wietdamp te bespeuren, heerlijk! Dan krijg je echt het gevoel muzikant te zijn!

Shay
4 februari 2003, 13:25
hahaha thnx for sharinf metaalhoofd.

Mijn visie is tocg anders .. liefst geen stinkende shit .. nette oefenruimtes vind ik beter. Wat ook wel zielig is opgeblazen versterkers enzo .. Don Bosco in r'wijk heeft drie afgetrapte marshall's staan die gewoon echt gesloopt zijn. Knoppen eraf, gaten getrapt in de conus, met een basgitaar erop spelen met volume en gain op 10, gaas eraf getrokken, misschien zijn ze er ook op klaargekomen. Echt goor is dat men .. zoals ik hoor stellen metalheads dat juist op prijs dus??

A3
4 februari 2003, 14:37
in mijn vorige groep zorgde onze bassist voor alle stanken (vooral de oksel en voet stanken). Het hoort erbij, net zoals de bier, sigaretten en wietdampen vind ik.

koen_V
4 februari 2003, 17:06
Ma het ergste van al is,als ik van de repetitie terugkom moet ik meteen andere kleren aantrekken en mij gaan douchen...
zo zit die vettige geur in mij kleren en haar getrokken. En hier thuis zijn ze niet zo tuk op die geur:) en ik trouwens ook niet! :smile:

Ic3gl0vE
4 februari 2003, 20:32
Op 2003-02-04 13:25, schreef Shay:
zoals ik hoor stellen metalheads dat juist op prijs dus??



Ik niet hoor

moretel
4 februari 2003, 22:50
Op 2003-02-04 13:12, schreef Shay:
Echt supergoor gewoon,

Ik was gaan repeteren en die gasten die voor ons repeteerde waren rockers (of hardrockers) maar wat stinken die gasten zeg !! Hele ruimte meurde naar zweet en 3 jaar ongewassen kont. Ze zouden luchtverfrisser moeten zetten ofzo want dit gaat ten koste van de kwaliteit van zo'n oefenruimte..


Soestdijksekade zeker ?
Ik heb daar een paar keer geoefend en elke keer stinkende ruimtes, gewoon slechte ventilatie.
Was niet kapot daar, bij ons op de Boerderij is het beter.

Matje
5 februari 2003, 08:53
oefenruimtes horen te stinken naar bier, zweet en goedkope wiskey.

Shay
5 februari 2003, 09:45
wuhahaha

ja klopt musicon op de soesdijksekade. boerderij is idd veel beter..

Echt, de diepste, donkerste lichaamsgeuren die als geleide raketten met zuivere precisie je neusholtes weten te vinden en vrijwel direct je eetlust genadeloos van je ontneemt.

Das de geuromschrijving van musicon :grin:

moretel
5 februari 2003, 12:40
Toen ik daar ging oefenen kreeg ik ook gelijk zo'n lekstroom op mijn lippen.

En we hadden zelf bier mee genomen dat viel ook niet goed.

Bins
5 februari 2003, 16:43
Slechte ventilatie? Zeg maar gerust geen ventilatie :smile: De stank in musicon stoor ik me nooit echt aan, ik draag er zelfs aan bij. De brakke versterkers vind ik wel matig.

Shay
7 februari 2003, 09:58
Die crate die ze in musicon hebben vind ik bagger.. ze hebben in sommige ruimtes marshalls staan.. das beter.

De "bar" beneden bij musicon is wel een van de gezelligste en leukste .. van HPC is wel aardig

Bins
7 februari 2003, 12:58
De ruimte(s) die wij hebben is altijd 1 marshall + 1 crate. Ik "moet" altijd op de crate, omdat de andere gitarist zijn scheur van de versterker moet hebben. Mijn probleem met de crate is de "drive" knop op het clean kanaal. Welke debiel heeft dat verzonnen? Met drive op 1-2 heb je idd een mooi clean geluid, maar ben je met volume op 10 nog steeds niet hoorbaar. Dus moet de drive op 5-6 en weg is je clean...Aaaarg!!
De bar is idd wel gezellig. Wij repeteren meestal op donderdag, de salsa avond :grin:

Shay
7 februari 2003, 17:48
Ja dat klopt .. daarom speel ik er nooit op. Je hebt twee kanalen waarvan geen enkele clean.. Is eigenlijk discriminatie voor clean spelers

ik ga de woutuh bellen

sash
10 februari 2003, 17:09
Oefenruimtes die naar mannenzweet en bier ruiken zijn goed zeg ik altijd maar.

BLOK182
10 februari 2003, 17:13
onze ruikt naar bier, zweet en massa's wiet, dat heeft wel wat :smile:

MADdie86
10 februari 2003, 17:14
Ik geef toe zweet en andere lichamelijke dampen horen er wel deels bij. Maar ik vind ook dat je het niet hoeft te overdrijven. Zorg dat er een raam openstaat ofzo.
En versterkers die kapot zijn gemaakt moeten vergoed worden hoor. Als je ergens wil oefenen moet dat kunnen zowel als je JAzz, gothic, metall, country of wat dan ook speelt. Amps moeten gewoon clean zijn en voor crunch, overdrive e.d. moet je eigen X bak voor zorgen.

RaNk
10 februari 2003, 18:22
Oh ja ik speel metal dus ik wil mijn repetitieruimtes lekker goor en liefst met zoveel mogelijk defecte/afgetrapte apparatuur! Da's een goeie, maar gaat voor mij en velen met mij niet op denk ik.

Shay
10 februari 2003, 23:00
Op 2003-02-10 17:09, schreef sash:
Oefenruimtes die naar mannenzweet en bier ruiken zijn goed zeg ik altijd maar.


ahaaaaa .. nu komt koNt de aap uit de mouw!! Nooit geweten dat sexuele voorkeur hier ook wat mee te maken heeft. hmmm had ik wel moeten weten ..

Neals
11 februari 2003, 23:53
als ik een lekker luchtje wilde ging ik wel naar de parfumerie

kokeleko
12 februari 2003, 19:53
Heb je wel eens achter een reggeaband aan gerepeteerd , kun je beter zweet en bier ruiken ( roken ) , maar ook hierin smaken verschillen, proost.