PDA

View Full Version : Eindelijk mijn nieuwe gitaar binnen!



Steven-gh
25 december 2007, 12:31
Tadaa eindelijk dus, gister naar Doetinchem gereden vanuit Groningen, mooie winkel daarzo. goede service en alles. Maargoed ik heb er maar even een collage achtig iets idee van gemaakt omdat ik geen zin had om alles omhoog te laden :) .
Enjoy:
http://img214.imageshack.us/img214/204/collagecopyqy6.jpg (http://imageshack.us)
By stevengh (http://profile.imageshack.us/user/stevengh)

Klinkt ook lekker allemaal, heb de originele mintgreen slagplaat nog in het plastic, weet nog niet wat ik daar mee ga doen.

Rouzy
25 december 2007, 12:35
Mazzelpik! :mad: Gefeliciteerd ermee! :cooler:



;)

fransoos
25 december 2007, 12:46
gefeliciteerd ! blijft een mooie gitaar de strat.
heb je ook spec's :)
neem aan dat je de twotone burst bedoelt

joskedentweede
25 december 2007, 12:57
erg mooie strat!
die kleur is echt mooi
en ik denk dat zwart beter past dan mint green
good job!

grizzly
25 december 2007, 12:58
En dat met de Kerst, gefeliciteerd met je Strat.

(Ik wacht al 2 maanden op de mijne, hoopte hem voor kerst te krijgen. :( )

Mr.Fingers
25 december 2007, 13:17
die ziet er wel erg lekker uit... wat voor'n is het? (ja, fender, weet ik wel, maar welke fender?)

nevyn292
25 december 2007, 13:18
kijk eens rechtsonder... :hippie:

Knbr
25 december 2007, 14:56
Waarom helemaal naar Doetichem rijden? (wil ik weten want ik woon daar in de buurt)

Mr.Fingers
25 december 2007, 15:04
kijk eens rechtsonder... :hippie:

sorry :chicken: , al iets te hard aan de glühwein gelurkt!!!

Steven-gh
26 december 2007, 12:18
Waarom helemaal naar Doetichem rijden? (wil ik weten want ik woon daar in de buurt)
Daar had ik het allemaal ongeveer geregeld voor een redelijke prijs, Tonika was dichterbij maar daar was hij toch fors duurder. Ik heb er iig geen spijt van, het was een zeer leuke dag 8-) .
Het is een 3 color sunburst, al lijkt het idd wat meer 2 tone op de foto's.
Zitten 2 SCN pups in en een Fender DH-1 humbucker.
De (pop in) whammy bar is mij iets te gevoelig, zodra je hem beetpakt voel je het geluid al slingeren, desalniettemin blijft het een leuk speeltje :hippie: .

Riky
26 december 2007, 12:29
Mooie gitaar!

Ben je naar Vriese geweest? Ik vind dat hun aanbod en service flink is gedaald sinds ze dit gebouw gebouwd hebben.

Anyway.. Mooie gitaar:) veel plezier ermee!

Steven-gh
26 december 2007, 13:26
Mooie gitaar!

Ben je naar Vriese geweest? Ik vind dat hun aanbod en service flink is gedaald sinds ze dit gebouw gebouwd hebben.

Anyway.. Mooie gitaar:) veel plezier ermee!
Daar ben ik idd geweest, ik heb geen ervaring met de oude winkel maar ik heb veel gemailed en gebeld en alles en de reacties waren goed en snel. Op grond daarvan vond ik het goed, plus montage van slagplaat en alles.

Braindead
26 december 2007, 13:38
Mooie gitaar! Die creme pickups en toneknoppen erop staan hem goed.

Riky
26 december 2007, 18:29
Daar ben ik idd geweest, ik heb geen ervaring met de oude winkel maar ik heb veel gemailed en gebeld en alles en de reacties waren goed en snel. Op grond daarvan vond ik het goed, plus montage van slagplaat en alles.

Zeker geen slechte winkel hoor.Heb bijna alles wat ik heb ook daar vandaan:)
Mis alleen de sfeer van het oude gebouw, de uitgebreide keuze en de profecionele en gepassioneerde hulp. Wou paar maand geleden een washburn n2 bestellen. Hadden ze de verkeerde besteld. Toen werd er tegen mij gezegd dat ze er niet meer aan konden komen. Helaas maar ja... nix aan te doen. Toen heb ik een LAG gekocht (waar ik zeer tevreden mee ben). Kom ik een maand later in de winkel staat er wel een washburn n2... Dat vond ik een beetje jammer..

Achja;) Life goes on :D


Veel plezier met je gitaar!!

Acap
26 december 2007, 18:35
ik mag hem toch wel hebben, hé :P

erg mooi ding , gimmie !!!

Steven-gh
27 december 2007, 14:25
ik mag hem toch wel hebben, hé :P

erg mooi ding , gimmie !!!
Jij altijd ;) .

G.G.
27 december 2007, 14:32
De (pop in) whammy bar is mij iets te gevoelig, zodra je hem beetpakt voel je het geluid al slingeren

Kijk eens hoeveel veren achterin zitten. Waarschijnlijjk 3 stuks. Zet er eens 5 in en dan ff opnieuw afstellen. (Blackbox / backbox kan ook altijd nog.)

Otje
27 december 2007, 14:41
Mooi ding!!! Zal wel klinken als een klok denk ik.

Steven-gh
27 december 2007, 16:30
Kijk eens hoeveel veren achterin zitten. Waarschijnlijjk 3 stuks. Zet er eens 5 in en dan ff opnieuw afstellen. (Blackbox / backbox kan ook altijd nog.)
Er zitten idd 3 veren in, ik zal de optie overwegen maar voor nu laat ik hem nog even origineel zijn :).

Inmiddels ben ik er ook wel aan gewend geraakt, het was even wennen denk ik.

De Beer
27 december 2007, 16:46
Mooi ding!

Witte pups en knoppen met zwarte slagplaat of precies andersom :dance:erg mooi!