PDA

View Full Version : Slapper



jaalst
4 februari 2003, 12:19
Hoi.....

Ik heb een jaar of 8 geleden een bas laten bouwen door Slapper.
Dit is een headless 5 snarige bas, 2x9v voorversterkt, graphite hals en 2 bartolini pickups.
Toendertijd heb ik van dit bedrijf 2 kleine folders weten te bemachtigen alvorens ik overging tot de bestelling van dit instrument!
Ik was bekend met de klank daar Kai Eckhard (van het John McLoughlin trio) op de zelfde bas speelt....
Nu wilde ik via internet eens een kijkje nemen of deze basbouwer ook een eigen site heeft....
Er blijkt gewoon NIX meer van te vinden te zijn.
Sterker nog, menig muziekzaak verteld me dat ze niet weten wat er met deze bouwer gebeurd is....

Weet iemand misschien waar ik meer te weten kan komen?

Alvast bedankt en groetjes

John

Semafoor
4 februari 2003, 15:25
Op meerder fora (/forums) dezelfde vraag posten, misschien aan wat muziekzaken/collega bouwers een e-mailtje sturen... en wie weet heeft dat wel wat effect.
En aangezien je in elke post wel iets post over je slapper ben ik onderhand wel benieuwd hoe dat ding eruit ziet :wink:.

bassopotmus
4 februari 2003, 16:44
jaah wat is dit mistieke ding, waarvan die bouwer spoorloos is verdwenen, lijkt me lullig voor je met garantie en alles. Maar het maakt het instrument wel fucking misterieus ...

jaalst
4 februari 2003, 17:19
Ik zal zo snel mogelijk een jpeg maken....
Ik heb zo'n kl....cameratelefoonfaxorganizerwebcam...misschien wil deze een redelijke foto maken....

Gr John