PDA

View Full Version : irmin-zwarte tedering



caelin
23 december 2007, 13:40
citaat v/d lyrics _ "zie bloemen dor wegkwijnen ,zie vlinders smelten in de lucht "

nieuw nummertje van onde minicd genaamd summoning
spuw uw mening ;)

http://home.kpnplanet.nl/~caelin@kpnplanet.nl/01-zwarte_tedering.mp3

bass blom
23 december 2007, 14:00
bumblebeez from hell :nervous:

Makor1966
23 december 2007, 14:36
Hahaaa ondanks de titel duurde het toch nog ff voor ik doorhad dat het in het nederlands was :D
Ik houd niet van zulke muziek en vooral zulke zang maar het geheel klinkt erg goed, afwisselend, strak, mooie gitaarmelodien, ook goed gezongen, mooi stukje werk!!!

Acap
23 december 2007, 14:45
klinkt very nice maar ik ben niet echt in dat soort zang -.- klinkt voor mij als een vieze hijger :P ik vind de gitaar wel erg vet klinken.

caelin
24 december 2007, 12:48
Hahaaa ondanks de titel duurde het toch nog ff voor ik doorhad dat het in het nederlands was :D
Ik houd niet van zulke muziek en vooral zulke zang maar het geheel klinkt erg goed, afwisselend, strak, mooie gitaarmelodien, ook goed gezongen, mooi stukje werk!!!

thankz man :)

haha dat je het niet doorhad komt denk i9k door de gemene hijgerige ? zang :)

caelin
24 december 2007, 12:48
klinkt very nice maar ik ben niet echt in dat soort zang -.- klinkt voor mij als een vieze hijger :P ik vind de gitaar wel erg vet klinken.

thankzz

ja daar hebben we best wel tijd in gestoken pfff moeilijk hoor dat mixen ;)

caelin
24 december 2007, 12:49
bumblebeez from hell :nervous:

hejj dan wel battlebeez he ;)

Rinze
25 december 2007, 17:36
Leuk nummer, mooi gitaargeluid, zang staat een beetje zacht heb ik het idee (en dat idee heb ik niet snel :cooler: )...

caelin
26 december 2007, 13:05
Leuk nummer, mooi gitaargeluid, zang staat een beetje zacht heb ik het idee (en dat idee heb ik niet snel :cooler: )...

mischien omdat het op een andere manier gezongen is ?

deze dan ?
http://home.kpnplanet.nl/~caelin@kpnplanet.nl/03-the%20rise%20of%20irmin.mp3

Rinze
26 december 2007, 13:13
Ook een erg leuk nummer, de zang komt er hier inderdaad veel beter door, ik denk omdat het anders in is gezongen, andere klanken en iets meer overtuiging en kracht in de stem. Jullie site kan nog wel wat aankleding gebruiken he ;) ...

Makor1966
26 december 2007, 13:18
thankz man :)

haha dat je het niet doorhad komt denk i9k door de gemene hijgerige ? zang :)
Zeg maar vrouw :D
ik was nog vergeten te zeggen dat ik vind dat jullie sowieso een hele bos veren in je reet verdienen door de muziek met Nederlandse zang uit te voeren, helemaal geweldig!

caelin
26 december 2007, 15:07
Zeg maar vrouw :D
ik was nog vergeten te zeggen dat ik vind dat jullie sowieso een hele bos veren in je reet verdienen door de muziek met Nederlandse zang uit te voeren, helemaal geweldig!

whehehe vrouw ja ?
sorry dan in dat geval ;)

bos veren ? reet ? hahaha nou wij zijn zeker niet de eersten hoor die nederlandse texten gebruiken
deze komt trouwens van de zanger van fluisterwoud ;) en wij vonden hem zo perfect passend dat we hem daarom gebruikt hebben ....

caelin
26 december 2007, 15:09
Jullie site kan nog wel wat aankleding gebruiken he ;) ...

ja inderdaad daar is iets raars gebeurt ...zal het ff in de raad gooien
het zag er vroegah wel anders uit ....
haha komt denk ik omdat wij daar bijna nooit opkijken (net als de rest van nederland haha) ;)

Riky
26 december 2007, 17:06
Niet mijn muziek.. Gaat me iets te snel:), maar ik kan niet zeggen dat het slecht klinkt...
Vind de solo's die erin zitten wel mega vet!! Snel maar tog met gevoel en dat vegeten sommige mensen nog wel eens als ze snel spelen...

:D

caelin
3 januari 2008, 13:07
Niet mijn muziek.. Gaat me iets te snel:), maar ik kan niet zeggen dat het slecht klinkt...
Vind de solo's die erin zitten wel mega vet!! Snel maar tog met gevoel en dat vegeten sommige mensen nog wel eens als ze snel spelen...

:D

thankzzz man

nu nog meer en onder betere kwaliteit te beluisteren op onze my space :)

http://www.myspace.com/irminlegion

have fun ....or not ;)

glennshred
4 januari 2008, 14:06
Prachtig gebracht.. melodieus.. wild
heb ook de vids gezien, smaakte naar meer :)

groeten glennmiller

Ic3gl0vE
5 januari 2008, 20:37
Bruut gitaargeluid! Goede riffs ook, tof nummer hoor.
De zang is een beetje op de achtergrond, maar dat vind ik eigenlijk wel een positief punt ;)

meul
7 januari 2008, 08:45
Heeeej, deze had ik nog niet gehoord, het zwarte teringding :)
Ik ben niet zo bekend in dit genre maar het beukt wel! mooi werk!

caelin
7 januari 2008, 18:03
Heeeej, deze had ik nog niet gehoord, het zwarte teringding :)
Ik ben niet zo bekend in dit genre maar het beukt wel! mooi werk!

whahaha ja het zwarte teringding :D

thankzzz man !

caelin
7 januari 2008, 18:05
Bruut gitaargeluid! Goede riffs ook, tof nummer hoor.
De zang is een beetje op de achtergrond, maar dat vind ik eigenlijk wel een positief punt ;)


mja ik vond in dit nummer het wel passend zo beetje een duistere fluisterende sfeer ;)

Maiden Michiel
11 januari 2008, 20:57
Hey dit topic had ik nog niet gezien!
Thanks voor alle reacties!

caelin
16 januari 2008, 10:59
Hey dit topic had ik nog niet gezien!
Thanks voor alle reacties!

open your eyes ;)