PDA

View Full Version : post-punk/emo/indierock band groningen - bandleden gezocht



aiminghigh
22 december 2007, 23:48
Hey,

Ik wilde weten of er ook mensen zijn die een band willen beginnen in Groningen in de stijl postpunk/emocore/indie rock (het is maar een label, maar om een idee te krijgen: zoals Saves The Day, Bloc Party, Something Corporate, Dashboard Confessional, 30 Seconds To Mars, Taking Back Sunday, Alkaline Trio, Angels and Airwaves, Jimmy Eat World, Snow Patrol.

Wat ik zoek: alle instrumenten nog, behalve toetsen (vandaar Something Corporate). Ik ben benieuwd of ik een reactie krijg.

D.M.

Spitfire
23 december 2007, 11:34
Hee,

Ik heb opzich best interesse, om een beetje een idee van mijn muzieksmaak te krijgen, klik hier (http://www.surfxtc.com/gallery_uploads/php9CcCvP.jpg)

Moet er wel bijzeggen dat ik emo-pop/rock en punk-pop niet zo leuk vind, eigenlijk ook de reden dat ik niet lang in mijn vorige band zat.

Ohja, ik ben 18 en speel gitaar. Mocht je meer willen weten of wat dan ook, m'n msn is rjvolders@gmail.com

Groeten,
Robert Jan

Bart_M
6 januari 2008, 23:34
Hi,

Mijn naam is Bart, 25 jaar, ik woon ook in Groningen en ik speel nu zo'n 1,5 half basgitaar. Nu dat aardig begint te gaan ben ik op zoek naar een bandje omdat samen muziek maken toch het mooist is.

Mijn muzieksmaak komt redelijk overeen, Jimmy Eat World, Alkaline Trio en Snow Patrol vind ik erg goede bands. Andere favorieten van mij (om een idee te geven), The Killers, The Shins, Death Cab for Cutie, Editors, Silversun Pickups, maar ook oudere bands zoals R.E.M., The Smiths, The Cure.

Wil je trouwens coveren of zelf nummers schrijven of een combinatie?
Misschien wel handig om nog te vermelden.

Goed, ik ben te bereiken op bartmolkenboer at hotmail dot com, dus laat maar weten als je geïnterresseerd bent.

Luke-wannabe
6 januari 2008, 23:41
Jammer de stijl klinkt goed, maar ik woon in zuidholland.. Too bad.

yhcmarc
7 januari 2008, 00:14
Hey,

Ik wilde weten of er ook mensen zijn die een band willen beginnen in Groningen in de stijl postpunk/emocore/indie rock (het is maar een label, maar om een idee te krijgen: zoals Saves The Day, Bloc Party, Something Corporate, Dashboard Confessional, 30 Seconds To Mars, Taking Back Sunday, Alkaline Trio, Angels and Airwaves, Jimmy Eat World, Snow Patrol.

Wat ik zoek: alle instrumenten nog, behalve toetsen (vandaar Something Corporate). Ik ben benieuwd of ik een reactie krijg.

D.M.

Ik neem aan dat je zingt? Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik weet toevallig dat Ravens (http://www.myspace.com/everybodylovesravens) nog op zoek is naar een zanger, de leden in die band zijn rond de 25 gok ik.

Erwin83
8 januari 2008, 18:40
Hey,

Ik weet niet of je nog op zoek bent, maar ik ben wel geinteresseerd. Zelf heb ik geen bandervaring, maar speel al wel een behoorlijk lang gitaar (western-akoestisch, maar sinds kort ook elektrisch). Mijn interesse op muziekgebied is heel breed, varierend van indie-rock tot Jazz. Anyway's je kunt altijd een berichtje achterlaten.
groeten Erwin