PDA

View Full Version : Graspop 2008



Pagina's : 1 [2]

JimiDylan
26 juni 2008, 11:51
Jij ook, maar je inbox zit vol :P,,,, ontopic!!
Lijkt me slim als we die GN-meeting of sochtends houden als er nog niet veel speelt, of savonds na de main-act.

Thunders1988
26 juni 2008, 12:09
Idd. Vrijdag voor 4 uur spelen er toch nog geen groepen. Dat is (denk ik) de uitgelezen moment om af te spreken. Misschien elkaar nog wat helpen met tentjes opzetten en zo... Al een biertje opentrekken...

JimiDylan
26 juni 2008, 12:23
Idd. Vrijdag voor 4 uur spelen er toch nog geen groepen. Dat is (denk ik) de uitgelezen moment om af te spreken. Misschien elkaar nog wat helpen met tentjes opzetten en zo... Al een biertje opentrekken...
Ach ja ik neem 2 treeen mee en een flinke fles vodka. Maaruhm, ik ga Behemoth wel checken en dat begint om 3 uur, dus het zal wat mij betreft nog wat eerder mogen, alleen jammer dat sommige mensen er dan nog niet zijn. Maar dan spreken we gewoon af bij een tent ofzo.

GeofJackon
26 juni 2008, 12:58
goed idee, maar ik wil deze nacht gewoon wat slapen. Na de proclamatie zijn we gaan kampere en k heb hoogstens 4 uur geslape :stop:

Strangegun
26 juni 2008, 15:55
Morgen vroeg om 8 uur smorgens vertrekke !! heb er zin in :satisfie:
M'n vader met een collega gaat ook 3 dagen mee ben toch trots op hem :cooler:

GeofJackon
26 juni 2008, 16:19
ik ga er rond half acht aankomen vanavond

classicrooock
27 juni 2008, 09:43
net 2 cratjes bier gaan halen en ga nu vertrekken 8-)

TimoSomers
27 juni 2008, 09:56
Keb Er Zininnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!

Wiellem
27 juni 2008, 10:06
Gister besloten dat ik ook ga :)

Mooie warming up voor Wacken

classicrooock
28 juni 2008, 20:06
net terug ..vroegtijdig moeten terugkeren wegens been gebroken bij ministry 6moshpits achter elkaar achja ik vond het heel fijn voor de ene dag heb toch nog snel me kratje leeg gedronken en dan pas naar ziekenhuis want anders gaan er andere jonges mee lopen he lekker ladderzat het ziekenhuis binne en laten ingipsen gelukkige geen armen gebroken :D

Strangegun
30 juni 2008, 12:33
net thuis en ben kapotttt :satisfie:

het was wel super vet
en heb 1 iemand hier nog van gitaarnet gezien :chicken:

classicrooock
30 juni 2008, 13:03
net thuis en ben kapotttt :satisfie:

het was wel super vet
en heb 1 iemand hier nog van gitaarnet gezien :chicken:
ik niemand ..niet dat ik iemand ken hoor :chicken:

Strangegun
30 juni 2008, 13:12
ik had een geel mutsje op met voorop een poppetje met een bouwhelm die lacht...

classicrooock
30 juni 2008, 13:14
ik had een geel mutsje op met een voorop een poppetje met een bouwhelm die lacht...
meen je dat je stond eens recht voor me! :chicken:

Strangegun
30 juni 2008, 13:15
meen je dat je stond eens recht voor me! :chicken:


haha ja, alleen een vriend had ook zo'n mutsje op stond vrij vooraan

classicrooock
30 juni 2008, 13:15
haha ja, alleen een vriend had ook zo'n mutsje op stond vrij vooraan
bij welke band ?

Thunders1988
30 juni 2008, 13:16
Echt kut dat die minimeet er niet van gekomen is... Nja.
Graspop was zowieso al hectisch. Maar ik heb er van genoten!

Meest memorabele muziekmomenten: Korpiklaani
Arch Enemy
Whitesnake

classicrooock
30 juni 2008, 13:17
bij mij :
ministry
white snake
def leppard

Strangegun
30 juni 2008, 13:20
bij mij :
ministry
white snake
def leppard


bij bijna elke band... was meestal in de mosh pit te vinden.

mijn top 3 was denk ik

Arch Enemey
cavalera conspiracy
Bleeding Through

classicrooock
30 juni 2008, 13:21
bij bijna elke band... was meestal in de mosh pit te vinden.

mijn top 3 was denk ik

Arch Enemey
cavalera conspiracy
Bleeding Through
kan het zijn bij minitry??

Strangegun
30 juni 2008, 13:30
kan het zijn bij minitry??


Ja dat kan best, vond dat trouwens echt een waazige band die film op de achtergrond en die flitsen werd je gek van :chicken:

Thunders1988
30 juni 2008, 13:32
By any chance iemand op zondag een pintje bij mij komen bestellen? Ik stond aan de eerste taptent links van de mainstage (taptent 7). :hippie:

classicrooock
30 juni 2008, 13:37
Ja dat kan best, vond dat trouwens echt een waazige band die film op de achtergrond en die flitsen werd je gek van :chicken:
idd maar ik vond ze geweldig veel wilder dan op cd vind ik stuk of 6 keer gemoshd aleen daar

Kris Haex
30 juni 2008, 15:29
Graspop was goed!

-Iron Maiden;
-Korpiklaani;
-Whitesnake;
-Judas Priest;
-Iced Earth.

Symphony X gemist verdekke.

GeofJackon
30 juni 2008, 15:57
Jammer dat t gedaan is. En kut dat het meetingkje letterlijk in 't water is gevallen (vrij letterlijk). Was arch enemy goed want k stond vanvoor bij maiden en heb dus niets gezien.

Geoffrey
30 juni 2008, 15:59
Iemand Behemoth, Nile, Dying Fetus en/of Morbid Angel gezien?!

Strangegun
30 juni 2008, 16:12
Ik heb Behemoth en Dying Fetus gezien

Behemoth - Geluid vond ik echt zwaar ondermaats maar was nog steeds een redelijk concert.

Dying Fetus - Waren gewoon super vond ik kwa geluid etc,

Wickerman
30 juni 2008, 16:17
Ah hell, 15 liter bier, 30 toeters en 4 uur slaap later besef ik dat er inderdaad een meeting was.

Ik heb het gemist, m'excusie.

Geoffrey
30 juni 2008, 16:18
Ik heb Behemoth en Dying Fetus gezien

Behemoth - Geluid vond ik echt zwaar ondermaats maar was nog steeds een redelijk concert.

Dying Fetus - Waren gewoon super vond ik kwa geluid etc,

Behemoth was één van de eerste (of de eerste) band op vrijdag.. misschien heeft dat nog iets te maken met het ondermaatse geluid?

Dying Fetus staat iedere keer opnieuw superstrak..
Hebben ze "one shot, one kill" gespeeld?!

Geoffrey
30 juni 2008, 16:32
kan het zijn bij minitry??

Is het niet MiniStry..?

Zjef
30 juni 2008, 16:37
Meest memorabele graspopmomenten:

Alestorm
Korpiklaani
Primordial
Moonspell
My Dying Bride

Jammer van Opeth :(

Zeker een geslaagde editie.

Geoffrey
30 juni 2008, 16:41
Had Opeth gecancelled..?

Iemand nog At The Gates & Immortal gezien?

Wiellem
30 juni 2008, 17:23
Het was tof :D

Nu op naar Wacken 08!

GeofJackon
30 juni 2008, 17:39
Iemand Behemoth, Nile, Dying Fetus en/of Morbid Angel gezien?!
ik heb het eerste half uurtje of zo van nile gezien. Heel goed. Bring me the horizon was echter minder. Het geluid was slecht gemixt en het was eigelijk een grote brei. 36 crazyfists daarentegen.Bleeding trough en soilwork waren ook heel goed.

edit: vergeet ik At the gates nog. Die waren echt super, imho veel beter dan in flames.

classicrooock
30 juni 2008, 17:45
Is het niet MiniStry..?
ja ,mis typed sorry niet gezien

YannickH
30 juni 2008, 18:42
spijtig dat het weer voorbij is:(
arch enemy(waar ik voor kwam)was echt super!!!
kiss was ook heel goed alleen spijtig van de stroompanne
malmsteen was ook echt super
forbidden was ook super
Cavalera Conspiracy waren ook echt super!!
morbid angel was ook vet
bullet for my valentine was goed

dat waren de beste groepen voor mij toch:p

kan niet wachten tot volgend jaar

Strangegun
30 juni 2008, 19:00
Heb wat filmpjes gemaakt ze staan op youtube onder de naam TwanJacobs...
is niet veel maar misschien leuk om te zien..

Arvoitus
30 juni 2008, 19:05
Mooie graspop!

In Flames was echt gaaf, een van de betere optredens. Ken er vrij weinig nummers van maar ik vond ze toch het beste klinken.
At the Gates was (verrassend) ook heel goed.
KISS en Iron maiden waren lekker genieten en meeschreeuwen.
Heb nog een paar mooie filmpjes geschoten bij de zeer grote wall en circlepit van Bring Me The Horizon.
Arch Enemy was ook wel mooi. 3 nummers gehoord en even gepit met een paar vrouwtjes en daarna weer aansluiten bij Maiden.

Alleen de bass stond op vrijdag en zaterdag VEELS te hard bij het mainstage podium.

Maar al met al een geslaagd graspop :)

GeofJackon
30 juni 2008, 19:14
Mooie graspop!

In Flames was echt gaaf, een van de betere optredens. Ken er vrij weinig nummers van maar ik vond ze toch het beste klinken.
At the Gates was (verrassend) ook heel goed.
KISS en Iron maiden waren lekker genieten en meeschreeuwen.
Heb nog een paar mooie filmpjes geschoten bij de zeer grote wall en circlepit van Bring Me The Horizon.
Arch Enemy was ook wel mooi. 3 nummers gehoord en even gepit met een paar vrouwtjes en daarna weer aansluiten bij Maiden.

Alleen de bass stond op vrijdag en zaterdag VEELS te hard bij het mainstage podium.

Maar al met al een geslaagd graspop :)


idd bij malmsteen was de bas veel te fel. Bij iced earth was het wel in orde, maar k had de indruk dat de lead stiller stond dan Schaffer

Thunders1988
30 juni 2008, 19:27
Ah hell, 15 liter bier, 30 toeters en 4 uur slaap later besef ik dat er inderdaad een meeting was.

Ik heb het gemist, m'excusie.

Same here bucko. :satisfie:
Echt heerlijk. Zo tussen de groepen door wazig rondlopen enzo... Vrijdag heb ik eigenlijk vooral bekertjes geraapt... (verveelde me) in totaal 40 drankjetons :cooler: Heb me eens goed laten gaan 's nachts. En zondag was nog beter... Gratis Jagermeester en bier.

new deep
30 juni 2008, 19:30
Hoogtepunten:

At the Gates
Testament
Skindred
Soilwork
Spanje-Duitsland
Kiss
Iron Maiden
Forbidden
Obituary

Dieptepunten:
Judas Priest
Converge
Apocalyptica
Bring me the Horizon
Malmsteen

GeofJackon
30 juni 2008, 19:48
was niks mis met priest vond ik. Niet heel mijn ding, maar toch niet echt slecht.

Dark_Tranquillity
30 juni 2008, 20:21
Zo, lekker gedouched, kater wegwerken met nog meer bier nu.

Affijn, voor alle strandzjanetten die wat van mijn Graspop willen weten:

Korpiklaani - Awesome!!! Lekker zitten dansen en springen!
Alestrom - Godverdomme, daar ging het bier wel heeel hard!
Dying Fetus (!) - Damn, niet verwacht, supervet!
Testament - Gaaf!

Echte hoogtepunten: (Ik blijf een Gothenburg junk (Hulde aan de Noren met "Gothenburg metal sucks 1000 cocks" btw, heb me rot gelachen)

Soilwork - Eindelijk! Nieuwe album was weer gaaf, plus nog wat klassiekers, helemaal te gek /front row voor mij
At the Gates: Damn, sprakeloos, weer front row met mijn nieuwe Zweedse vrienden, ronduit geweldig!
Immortal - 3rde keer al voor mij, blijft weergaloos, jammer van de vuurshow, maar de setlist maakte dit helemaal goed!
Obituary - Suprise, live nog mooier, genieten!

Maar ook wat dieptepunten:

Morbid Angel - Wat een k***** geluid, sowieso niet echt een favo band
Cavalera Conspiracy - Noem jezelf dan gewoon weer Sepultura.
Opeth - Damn nu moet ik wachten op Wacken.

Arch Enemy niet gezien, bier was aanlokkelijker dan alles na het tweede album.
Iron Maiden, wat lachen aan het einde tijdens het veelvuldig zoeken op de grond naar spulletjes "Heeft iemand mijn voeten gezien?"

Glazenrapers - Paupers.
Belgen - Arrogant volk helaas, uiteraard tof volk bij, maar om Hollanders nou de heletijd belachelijk te maken, nee. Aan degene die knock out ging door mijn afstandsworp met een blikje Duits bier - excuses.

Voor verdere verhalen, drink op Wacken een biertje met mij, en we hebben het er eens over! Overigens kan dit festival niet tippen aan Wacken, op welk front dan ook. Bovendien is alles ook nog eens dubbel zo duur, naar het lijkt.

Het was me het feestje wel, ik heb genoten, maar ik ga niet weer. Volgend jaar Metalcamp & Wacken.

Geoffrey
30 juni 2008, 20:46
Ga je dit jaar dan ook naar Wacken?

Belgen vallen wel nog mee ;) (sommige)

Dark_Tranquillity
30 juni 2008, 20:53
Ga je dit jaar dan ook naar Wacken?

Elk jaar kerel.

Danieldg
30 juni 2008, 21:03
Het zijn toch maar de Belgen die het organiseren.



:hippie:

Strangegun
30 juni 2008, 21:44
Ik vind Graspop veel gezelliger kwa sfeer dan bijvoorbeeld Fields Of Rock,
Komt misschien omdat ik een limburger ben.

HaroldA
30 juni 2008, 22:01
Het was weer leuk!!!

At The Gates was veruit het heerlijkst om te aanschouwen en vond het uitvallen van Volbeat en Opeth toch wel erg 'spijtig'. (om in Belze termen te blijven;))

Wat is de muziek van Kiss trouwens van bedroevend laag niveau... De show daarentegen: :cooler:

GeofJackon
30 juni 2008, 22:04
kiss ga je dan ook kijken voor de show ;)

Dark_Tranquillity
30 juni 2008, 22:32
Was da, Kiss?

classicrooock
30 juni 2008, 22:33
graspop is toch nog atijd beter dan rock werchter ofzo vind ik.
volgend jaar ook wacken!

Dark_Tranquillity
30 juni 2008, 22:34
Wacken is zeg maar dubbel zo goed ;)

classicrooock
30 juni 2008, 22:42
Wacken is zeg maar dubbel zo goed ;)
whii :chicken:

Das Schaap
30 juni 2008, 23:27
Graspop was cool. :cooler:

My Dying Bride, wow wat is dat toch vet. Ik heb het weer eens herontdekt.
Tja verder was al het bovengenoemde voornamelijk ook gewoon awesome.
Maar ik heb toch het hele festival door zitten schelden op het geluid. Sonata Arctica was denk ik het wel het grootste dieptepunt.

Arch Enemy nauwelijks gezien door die fucking drukte, ik ga niet in een overvolle tent staan luisteren naar een band die ik verder totaal niet zie.

Oh en wie heeft er ook nog Action in DC meegekregen ? Ik stond daar binnen op het einde, dat was echt vette shit !

Wickerman
30 juni 2008, 23:43
Same here bucko. :satisfie:
Echt heerlijk. Zo tussen de groepen door wazig rondlopen enzo... Vrijdag heb ik eigenlijk vooral bekertjes geraapt... (verveelde me) in totaal 40 drankjetons :cooler: Heb me eens goed laten gaan 's nachts. En zondag was nog beter... Gratis Jagermeester en bier.

Geniaal toch. 'Alma sjans' dat ik de bands die ik wou zien ook daadwerkelijk gezien heb. Ik heb menig Groezrock gewoon op de campsite doorgebracht, bij gebrek aan gevoel voor evenwicht en het binnenhouden van mijn maaginhoud ;)

Strangegun
1 juli 2008, 07:21
Wacken is zeg maar dubbel zo goed ;)

Iemand vertelde mij dat wacken veel te groot is zo groot dat het niet meer leuk is.

pol
1 juli 2008, 07:30
is ook zo.

Daemon
1 juli 2008, 10:26
Graspop was zeer zeker geslaagd!!
Een hoop goede punten zijn allemaal al genoemd maar ik vroeg me af wat de mensen hier van Sabaton vonden? Niet dat ik het de meest orginele muziek vindt, maar die zanger is wel echt een verdomd goede frontman in z'n interactie met het publiek & stagepressence. Ik was zelf er best onder de indruk van voor zo'n (relatief) kleine band.

Danieldg
1 juli 2008, 10:56
Ik ben alleen zondag geweest, maar heel de dag was zalig. Eesrt Rose Tattoo, was goed. Vanaf 3 uur naar Soilwork etc gaan kijken, vond ik wel goed maar een beeetje saai (in de zin van weinig veranderingen in de opbouw van liedjes etc). At The Gates en Arch Enemy waren het hoogtepunt! Ontzettend genoten, stond helemaal vooraan aan die ijzeren hekken. Maiden heb ik gezien, dat was gewoon goed. Ik was te brak om Action in DC te zien, maar wat een vette stem heeft die zanger! Ik dacht eerst dat ze een cd hadden opgezet tijdens het opbouwen van hun set-up.

Wiellem
1 juli 2008, 11:06
Iemand vertelde mij dat wacken veel te groot is zo groot dat het niet meer leuk is.

Wacken zit nu op 60000 tot 80000 man geloof ik en de organisatie heeft besloten het festival niet meer groter te laten worden. En ik vind het nog niet te groot eigenlijk.

pol
1 juli 2008, 11:17
Ik hou meer van kleinere festivals, zoals Graspop vroeger was, pakweg 20.000 man, en camping vlakbij, da's toch veel gezelliger.

denk zelfs niet dat ik volgend jaar nog naar graspop ga, of toch niet op camping, begint me elk jaar meer en meer tegen te steken.

Wiellem
1 juli 2008, 11:24
Ik vond dat het lopen naar het festivalterrein vanaf de camping toch wel erg ver was op internet stond 300 meter... 20 minuten lopen of 15 ofzo

Dark_Tranquillity
1 juli 2008, 11:45
Ik hou meer van kleinere festivals, zoals Graspop vroeger was, pakweg 20.000 man, en camping vlakbij, da's toch veel gezelliger.

denk zelfs niet dat ik volgend jaar nog naar graspop ga, of toch niet op camping, begint me elk jaar meer en meer tegen te steken.

Überhaupt ooit op Wacken geweest? Het is inderdaad groot, maar wel zo goed gedaan dat het daadwerkelijk gezellig is. Alles is heel goed bereikbaar, net zo ver lopen als GMM. Bovendien is de organisatie schrikbarend veel beter. En het geluid ook.

Wiellem
1 juli 2008, 11:46
Als je vroeg naar Wacken gaat is het niet zo ver lopen :)

Zjef
1 juli 2008, 12:46
Wacken zit nu op 60000 tot 80000 man geloof ik en de organisatie heeft besloten het festival niet meer groter te laten worden. En ik vind het nog niet te groot eigenlijk.

Zeker niet als je weet dat er dit jaar 140.000 man op Graspop was... :chicken:

pol
1 juli 2008, 12:49
dan waren die toch niet allemaal tegelijk daar.

Wiellem
1 juli 2008, 13:14
idd Wacken heeft geen dagkaarten (meer), en de drukste dag (zondag) van graspop had zon 55 duizend man geloof ik

Goderic
1 juli 2008, 14:23
Het was fantastisch, alleen kunnen ze het geluid daar echt niet fatsoenlijk afstellen.
De bas stond bijna altijd veel te luid waardoor je wanneer er snel op de basdrum gespeeld werd (wat je bij metal dus wel vrij veel hebt) je bijna niets anders kon horen, wat zeer jammer was. Gelukkig stond de bas bij de hoofdacts niet zo luid.

hendrix2
1 juli 2008, 17:27
Zeker niet als je weet dat er dit jaar 140.000 man op Graspop was... :chicken:
waar je dat haalt weet ik niet, maar normaal is er op graspop maar een capaciteit voor ongeveer 50000 man. En ook dit jaar zal dat aantal niet (veel) overschreden zijn.

Als je weet dat in Belgie Rock Werchter het grootste festival is met ongeveer 85000 man, is 140000 toch overdreven (misschien inderdaad gespreid over de 3 dagen...)

Goderic
1 juli 2008, 21:33
waar je dat haalt weet ik niet, maar normaal is er op graspop maar een capaciteit voor ongeveer 50000 man. En ook dit jaar zal dat aantal niet (veel) overschreden zijn.

Als je weet dat in Belgie Rock Werchter het grootste festival is met ongeveer 85000 man, is 140000 toch overdreven (misschien inderdaad gespreid over de 3 dagen...)
In totaal 130.000 (of 140.000 weet ik veel) man, zondag de meeste met 55.000. Dus geen 130.000 tegelijk zoals je zegt.

Strangegun
1 juli 2008, 23:51
TIMMYYYYYY



daar werd je ook gek van

GeofJackon
2 juli 2008, 00:11
ja dat en

HOERE!

TimoSomers
2 juli 2008, 01:03
TIMMYYYYYY



daar werd je ook gek van

+235167023

Zo fcking irritant.

Dark_Tranquillity
2 juli 2008, 01:58
Stelletje zjanetten, dan ga je maar lekker thuis met een koptelefoontje zitten als je dat soort humor niet wil waarderen.

Strangegun
2 juli 2008, 07:23
Stelletje zjanetten, dan ga je maar lekker thuis met een koptelefoontje zitten als je dat soort humor niet wil waarderen.

staat nergens dat ik het niet grappig vond want heb me kapot gelachen, en zelf heb ik ook lekker mee gedaan :chicken:



het was alleen soms wel irritant...

pol
2 juli 2008, 08:04
Ik snap dus niet wat daar grappig aan is.

Ik stel voor, iedereen die volgende keer nog eens Timmy roept een ferme schop onder zijn kloten te geven, da's nog veel grappiger.

Strangegun
2 juli 2008, 08:17
Ik snap dus niet wat daar grappig aan is.

Ik stel voor, iedereen die volgende keer nog eens Timmy roept een ferme schop onder zijn kloten te geven, da's nog veel grappiger.


kijk southpark misschien snap je het dan.

JimiDylan
2 juli 2008, 08:21
Het echte hoogtepunt van Graspop was wat mij betreft toch wel:

MAAAIDEEEEEN!!!! :D
Gewoon omdat dat echt een jongensdroompje was van mij en die is uitgekomen.
Qua spel was ik heel erg onder de indruk van Malmsteen, maar voor de rest zuigt hij echt ezelsballen. Ik bedoel, die kerel heeft echt 100 plectrums weggetieft, hij had net zo goed met dozen plectrums kunnen gaan smijten. Ook met het weggegooien van die kapotgeshmashte fender usa, had hij verdomme de plug erin laten zitten, het leek wel vissen man, die kerel heeft echt het IQ van een badkamertegel.

Maaruhm, daarnaast was mijn hoogtepunt zekerteweten SABATON.
Ik heb namelijk drie maal met de gasten mogen praten, waarna ik erachter kwam dat die gasten dus echt superarm zijn en echt alles ervoor over hebben. Ik en mijn vriendin hebben na maiden een hele avond zitte kletsen met Par (bassist) en die heeft mij exact uit zitten leggen (met een aantal liter bier) hoe het leven eruit ziet van een Metal-muzikant die net niet ver genoeg is doorgebroken en voor elke minuut dat hij kan eten moet knokken. (Hij regelt alles bij sabaton en hij geeft ook curcussen over hoe je een bekende band word). Bovendien heeft hij mij wat inside dingen verteld, ten eerste: alle lelijke verhalen over Tarja van Nightwish zijn waar...... (ik had ook niet anders verwacht) en ook iets over Malmsteen, zijn beste vriend drumt namelijk bij Yngwie, en hij zij dat die kerel hem een keer boos midden in de nacht had opgebelt en gezegt had: OMG Par, vannacht heeft Malmsteen gewoon het aller aller allervetste metalnummer geschreven dat ik ooit heb gehoord, vervolgens werd hij dronken en heeft hij hem gedelete. Drie drummer zit daar nou al 6 jaar (het langst ooit voor een Malmsteen-bandlid, en hij zij ook dat dit al vaker was voorgekomen, hij is dus wel heel geniaal, ook volgens Par, maar hij vernaait het door de drank....

verder was mijn hoogtepunt echt:
BANAAN

Heeft iemand dat nog gehoord? Timmy was helaas een beetje uitgestorven, dus we hebben besloten dat 2008 het laatste jaar is van Timmy! en dat 2009 het woord is van BANAAN!!! dus volgend jaar, BANAAAN! schreeuwen!!! :D

pol
2 juli 2008, 08:22
Southpark is grappig, als een halve mongool Timmy roepen niet.
is ook wel serieus afgezaagd ondertussen he... verzin eens iets origineler ofzo ?

JimiDylan
2 juli 2008, 09:59
Southpark is grappig, als een halve mongool Timmy roepen niet.
is ook wel serieus afgezaagd ondertussen he... verzin eens iets origineler ofzo ?
check bovenstaande post:

BANAAN

Zjef
2 juli 2008, 11:49
TIMMYYYYYY



daar werd je ook gek van

Ik vond het grappig. Die kreet werd vorig jaar voor het eerst gehoord in de tent naast me. Toen Aaron (de gitarist van het illustere Thonor (http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=372865853)) een van zijn maatjes riep en iemand een paar tenten verder Timmy terug riep. Waarna zo ongeveer de halve camping volgde. Tot mijn eigen grote verbazing was Timmy dit jaar terug van de partij. Timmy is een GMM fenomeen!

Madcow
2 juli 2008, 12:15
Op pinkpop ging Timmy al behoorlijk te keer hoor :)

Wickerman
2 juli 2008, 12:18
Ik vond het grappig. Die kreet werd vorig jaar voor het eerst gehoord in de tent naast me. Toen Aaron (de gitarist van het illustere Thonor (http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=372865853)) een van zijn maatjes riep en iemand een paar tenten verder Timmy terug riep. Waarna zo ongeveer de halve camping volgde. Tot mijn eigen grote verbazing was Timmy dit jaar terug van de partij. Timmy is een GMM fenomeen!

Psst, die shit is al bezig sinds groezrock 2006, zover ik weet ;)

GeofJackon
2 juli 2008, 13:15
het was wel grappig, maar om 4 uur 's nachts is het wel vrij vervelend

Dark_Tranquillity
2 juli 2008, 14:30
het was wel grappig, maar om 4 uur 's nachts is het wel vrij vervelend

Toen zat ik nog bier te drinken in de afterparty tent, als je wilt slapen ga je thuis maar met een koptelefoontje op muziek luisteren.

Verder, wat sneu dat sommige mensen zich aan zoiets ergeren. Dan weet je niet wat je op een festival kan verwachten.

YannickH
2 juli 2008, 16:42
haha was wel lachen:p overal hoorde je inderdaad timmy:D
stel je voor dat iedereen daar timmy noemt...

Wiellem
2 juli 2008, 17:22
Op Wacken was het vorig jaar meer Spiderschwein dacht ik, maar Timmy roepen blijft wel komisch zoals het vanaf de andere kant van de camping teruggeschreeuwd word :satisfie:

Strangegun
2 juli 2008, 18:23
Toen zat ik nog bier te drinken in de afterparty tent, als je wilt slapen ga je thuis maar met een koptelefoontje op muziek luisteren.

Verder, wat sneu dat sommige mensen zich aan zoiets ergeren. Dan weet je niet wat je op een festival kan verwachten.

Denk dat de meerderheid uiteindelijk wel om 4 uur wil slapen op een paar lap lullen na (heb er niks op tegen ) maar ga zelf lekker in een cafe verder genieten ?

Tho
2 juli 2008, 18:37
Ook een keertje "theo" op Lowlands toch?

Dark_Tranquillity
2 juli 2008, 19:43
Denk dat de meerderheid uiteindelijk wel om 4 uur wil slapen op een paar lap lullen na (heb er niks op tegen ) maar ga zelf lekker in een cafe verder genieten ?

Dergelijke mensen weten duidelijk niet waarvoor ze naar een festival heen gaan.

Geoffrey
2 juli 2008, 19:47
Slapen moest je maar doen als je klein was.. tijd genoeg gekregen in de wieg.

Goderic
2 juli 2008, 21:25
Dergelijke mensen weten duidelijk niet waarvoor ze naar een festival heen gaan.
Je mag andere mensen toch hun nachtrust gunnen, zelfs al jij er van overtuigd bent dat dat nonsens is?

Banaan is een goeie om volgende keer te proberen, ik doe alvast mee!

Geoffrey
2 juli 2008, 21:31
Je mag andere mensen toch hun nachtrust gunnen, zelfs al jij er van overtuigd bent dat dat nonsens is?

Banaan is een goeie om volgende keer te proberen, ik doe alvast mee!

Dan zul je met "banaan" ook maar weinig mensen hun nachtrust gunnen..

pol
2 juli 2008, 21:42
Dergelijke mensen weten duidelijk niet waarvoor ze naar een festival heen gaan.

sommige mensen gaan om bands te zien, anderen om volslagen idioot te doen, ieder zijn ding zeker ?

geen toog in de partytent was ook stom.

Wiellem
2 juli 2008, 22:53
S' nachts doorgaan en in de ochtend slapen kan ook toch? :)

Strangegun
2 juli 2008, 23:14
Dergelijke mensen weten duidelijk niet waarvoor ze naar een festival heen gaan.


Nee jij bent lekker, gezellig je kapot zuipen waar betaal je die 130 euro voor ? om je vol te zuipen met bier van ? ik schat 2 euro ?.. dat kun je ook in de kroeg en dan de volgende morgen lekker met een kater rond lopen op het FESTIVAL ?

Mensen gaan voor de muziek, niet om zich vol te zuipen met bier tot 6 uur smorgens. en dan ook nog is als een kranke idioot iedereen wakker houden, dat jij je vol wil zuipen tot diep in de nacht best, maar laat de gene met rust die wel naar een festival voor de muziek gaan....


JIJ, weet duidelijk niet wat een festival inhoud (het is namelijk niet alleen je vol zuipen met bier met een achtergrond muziekje ).

Nu komen de stoere binkies hier me zeker vertellen dat het wel zo is maar daar heb ik lekker schijt aan :hippie:

Wickerman
2 juli 2008, 23:20
Slapen is tijdverspilling.

HaroldA
2 juli 2008, 23:20
JIJ, weet duidelijk niet wat een festival inhoud (het is namelijk niet alleen je vol zuipen met bier met een achtergrond muziekje ).

Nu komen de stoere binkies hier me zeker vertellen dat het wel zo is maar daar heb ik lekker schijt aan :hippie:
Ik vind het beide... Als overdag die grote saaie bands spelen (bullet for my valentine, avenged sevenfold, e.d.) ga ik lekker op het terras zitten en gooi ik een X aantal pilseners achterover...

Ik zorg er wel voor dat ik alles goed mee krijg wat ik wel wil zien! Dus een colaatje tussendoor moet soms ook wel ;)

Oja, en brak zijn hoort er een beetje bij ;)

PS: Ik ga anderen niet uit hun slaap houden maar kan me ook niet zo storen aan de mensen die dat wel doen, tenzij het persoonsgericht is.

Tho
2 juli 2008, 23:21
Waarom zijn jullie hier over aan't discussiëren? De een gaat voor de sfeer, de ander voor de muziek.
Het is echter de normaalste zaak dat er continue herrie is. Dat weet je van te voren, dus moet je je er ook niet aan ergeren

Strangegun
2 juli 2008, 23:24
Ik vind het beide... Als overdag die grote saaie bands spelen (bullet for my valentine, avenged sevenfold, e.d.) ga ik lekker op het terras zitten en gooi ik een X aantal pilseners achterover...

Ik zorg er wel voor dat ik alles goed mee krijg wat ik wel wil zien! Dus een colaatje tussendoor moet soms ook wel ;)

Oja, en brak zijn hoort er een beetje bij ;)

PS: Ik ga anderen niet uit hun slaap houden maar kan me ook niet zo storen aan de mensen die dat wel doen, tenzij het persoonsgericht is.

''Dergelijke mensen weten duidelijk niet waarvoor ze naar een festival heen gaan''

Ik stoor me er ook niet aan, maar als iemand een uitspreek als deze doet.. iedereen viert een festival op zijn eigen manier. Maar dat snapt hij helaas niet.

Wickerman
2 juli 2008, 23:28
Ik hou het bij tot zes uur zuipen en smoren, de zon zien opkomen, gaan slapen, mezelf ertoe verplichten klaar te staan voor de eerste bands, en zo 3 dagen achter elkaar. Worked out pretty good so far.

Dark_Tranquillity
4 juli 2008, 10:04
''Dergelijke mensen weten duidelijk niet waarvoor ze naar een festival heen gaan''

Ik stoor me er ook niet aan, maar als iemand een uitspreek als deze doet.. iedereen viert een festival op zijn eigen manier. Maar dat snapt hij helaas niet.

Ohh ik snap het prima. Waar ik wel een pesthekel aan heb is dat je beweert dat ik kom om me vol te zuipen. Ik kwam voor At the Gates, Immortal, Soilwork, etc etc. Die heb ik gezien, en heel wat meer van genoten dan jij, want jij ergerde je natuurlijk aan het lawaai. JIJ snapt het denk ik nog steeds niet helemaal.

pol
4 juli 2008, 10:11
overnachten op campings blijft gewoon kut. Ik bezat me dan maar omdat ik me anders nog harder ga irriteren.

Wickerman
4 juli 2008, 12:55
overnachten op campings blijft gewoon kut. Ik bezat me dan maar omdat ik me anders nog harder ga irriteren.

Vind jij, ik vind de sfeer op campings gewoon geweldig.

Dark_Tranquillity
4 juli 2008, 13:02
Vind jij, ik vind de sfeer op campings gewoon geweldig.

+1

Irriteren is zo 2007.

Wickerman
4 juli 2008, 13:16
+1

Irriteren is zo 2007.

Ook al, en als je dan schijt hebt aan de infantiele uitspraken van 50.000+ festivalgangers die 4 nachten in elkaars nek liggen hijgen moet je gewoon thuis gaan slapen.

Ik ben trouwens wel één van die infantielen, voor alle duidelijkheid ;)

GeofJackon
4 juli 2008, 14:33
K heb me heel goed geamuseerd, ook op de camping. Als ik moe ben wordt ik gewoon wat lastig, that's all

Strangegun
4 juli 2008, 14:50
Ohh ik snap het prima. Waar ik wel een pesthekel aan heb is dat je beweert dat ik kom om me vol te zuipen. Ik kwam voor At the Gates, Immortal, Soilwork, etc etc. Die heb ik gezien, en heel wat meer van genoten dan jij, want jij ergerde je natuurlijk aan het lawaai. JIJ snapt het denk ik nog steeds niet helemaal.


Lees alles nog een keer misschien zie je dan wel dat ik ergens gezegd heb dat ik er geen last van gehad heb, ik kan er gewoon niet tegen dat jij beweert als je niet de helenacht door zuipt je niet weet hoe je een festival viert... slaat werkelijk nergens op.

Dark_Tranquillity
4 juli 2008, 15:54
Dan moet je zelf ook nog even lezen, want dat heb je duidelijk ook niet gedaan, anders had je wel gezien dat ik dat niet beweer.

Strangegun
4 juli 2008, 16:32
Dan moet je zelf ook nog even lezen, want dat heb je duidelijk ook niet gedaan, anders had je wel gezien dat ik dat niet beweer.


Ik stoor me er ook niet aan, maar als iemand een uitspraak als deze doet.. iedereen viert een festival op zijn eigen manier. Maar dat snapt hij helaas niet.


paar posts terug

:sssh:

Bassbitch
4 juli 2008, 16:50
Strangegun en Dark_Tranquility, jullie mogen dit verder over PM uitvechten.

Het topic gaat bij deze op slot, Graspop is voorbij voor dit jaar!