PDA

View Full Version : Powerall van Godlike/ Onespot



RedBuell
21 december 2007, 14:26
Ik heb dus een onespot besteld in soort van alles in een verpakking, onespot met daisychain en nog wat stekkertjes. Nu kreeg ik hem binnen, blijkt het een powerall van Godlyke te zijn compleet met een zooi bekabeling voor €35,- Hoe zit het nou met de kwaliteit van die dingen....? OP HC zegt de ene dat het een ruk ding is en de andere prijst hem de hemel in.....

Iemand ervaring met die dingen, het zit me al niet lekker dat ze gewoon zo'n ding opsturen ipv een onespot die ik telefonisch besteld heb maar als dat ding nu gewoon goed is tja....

http://www.godlyke.com/shopping/pgm-more_information.php?id=5

MarkV
21 december 2007, 15:20
Geen directe ervaring, maar ik dacht dat die Powerall's kwalitatief niet iets beter waren dan de Onespots.

De gier heeft ze ook, dus ik neem aan dat het niet echt rotzooi is.

RedBuell
21 december 2007, 17:01
Net getest en ik ben er blij mee, pedaaltjes zijn stil terwijl ik slechte patch kabeltjes gebruik, mijn wah klinkt er ook goed mee houwe dus.

peter_heijnen
21 december 2007, 17:23
Ik speel al bijna twee jaar dagelijks en probleemloos met een powerall, prima ding.

Btw, bij welke winkel sturen ze je een powerall als je om een onespot vraagt?

RedBuell
21 december 2007, 18:01
http://www.musicallin.nl/online_winkel/gitaar_en_toebehoren/adaptorsonderdelen_buizen/visual_sound_1_spot_adaptor

IK belde ze op met de vraag of ze daisy chains hadden, ik zei dat ik een onespot wilde met een daisychain erbij maar kon geen daisychains vinden op de site. Hij zei toen dat hij ook setjes verkocht voor € 35 waar alle kabeltjes al bij zaten. Ik ga bij zo'n antwoord er dan vanuit dat ik een onespot met een setje kabeltjes krijg... maar goed hij doet het zonder brom of ruis dus tja ik vind het best zo.

Mitch
22 december 2007, 14:57
Da's dan wel een erg goeie deal, want de totale Godlyke set (adapter, daisy chain én alle verloopjes naar minijack, reversed polarity etc.) is normaal E49. Vrremde actie, maar een goeie deal. Ik gebruik 'm nu een maandje na het overlijden van een Iba AC109 (draadbreuk) maar hij bevalt prima. Lekkere stevige draad en geen bijgeluiden.

gvink
23 december 2007, 15:52
Zelfde ervaring aan deze kant.. Ook een Godlyke. Lekker veel ampere.. 1700 mA.. Én erg veel stekkertjes..! Inderdaad een goeie deal!