PDA

View Full Version : Neil Young@Amsterdam



Benjamin Blue
19 december 2007, 21:42
Neil Young komt volgend jaar voor twee concerten naar Nederland.
Op 17 en 18 februari staat de Canadese singer-songwriter in de Amsterdamse Rai.
De concerten die in het teken staan van de 'Continental Tour' worden in twee sets verdeeld. Young begint met een akoestische set, om vervolgens het concert rockend af te sluiten.

In oktober verscheen zijn laatste album Chrome Dreams II. Neil Young gaf in 2003 voor het laatst een concert in Nederland.
Het voorprogramma zal verzorgd worden door echtgenote en countryrock zangeres Pegi Young.

De kaartverkoop start aanstaande donderdag om 10.00 uur. Kosten voor dit concert zijn:
122,- 140, - 98 Euro


http://www.podiuminfo.nl/news_detail.php?news_id=4363
-------------------------------------------------------------------


Neil Young! :rockon:
hmm....jammer dat het altijd zo duur moet zijn...ik kan er dus helaas niet heen...maar misschien dat dit leuk is voor andere mensen :hippie:

AutoStatic
19 december 2007, 23:05
Ja Neil Young, leuk! Het is me alleen te duur. Ik vraag me af waarom. Neil is één van de weinige protestzangers die nog over is en dan vraag je zulke prijzen. Wie organiseert het? Mojo?

Chris Winsemius
20 december 2007, 00:03
(3e post betreffende dit maar ik moet even weten of ik morgen vroeg de deur uit moet)

Hoe is de akoestiek in de RAI?

Pat85
20 december 2007, 10:57
Ik ben erbij!zojuist 2 kaartjes bemachtigd, zo te zien ging het erg hard want er waren al een hoop stoelen bezet.
Wel een hoop geld, maar dit heb ik toch wel over voor deze levende legende.

ponq
20 december 2007, 12:49
Same here. Ik had verdorie een meeting om 10u...maar mn vriendin heeft kaartjes weten te scoren. 3e rang ipv 1e rang, wat we wilde... Maar toch! Neil Young, akoestisch en electrisch... wat wil je nog meer? Door hem ben ik gitaar gaan spelen (Cortez the Killer specifiek...).

Er is nog een 3e dag toegevoegd... 1e dag is al uitverkocht, 2e gaat erg hard...

als je wil gaan moet je snel zijn ;)

Benjamin Blue
20 december 2007, 17:26
ik ben kei-jaloers...Neil is idd 1 vd laatste oude Legendes over....en ik moet hem nog zien voordat t te laat is... :chicken:
maarja Akoestisch en Electrisch is idd wel errug machtig :rockon:

gefeliciteerd met de kaartjes! :hippie:

Epipaul
21 december 2007, 16:02
Ik zou graag willen maar ik vind het echt veel en veel te duur. Ongelooflijk wat een prijzen. Waarom?
Roger Waters, ook zeer interessant en ''maar '' 59 euro.

Hellsbellsnl
4 januari 2008, 13:14
Hoe is de akoestiek in de RAI?
Volgens mij hangt dit er een beetje vanaf in welke hal of zaal ie speelt.
In de beurshal is volgens mij de akoestiek 0,0.
Ik weet verder niet of er een echte muziekzaal ala frits phillips te eindhoven aan vast zit.
Dit was in mijn ogen een beter idee geweest zeker qua akoestiek.
(kan wel minder volk in,maar je zit eigenlijk altijd vooraan)

Swaag
4 januari 2008, 13:22
Ik heb de man nu een aantal keer live gezien, en het blijft geweldig.
De laatste keer (2003) een zalig lange uitvoering van Cortez the Killer aan het einde.
(ik zit nu ook tussendoor de DVD Live at Massy hall te kijken, lekker hoor).
Maar met dit soort prijzen sla ik toch echt een keer over.
Gelukkig speelde Pearl Jam de afgelopen twee keer in NL Neils "Keep on Rockin' in the Free World", dus die heb ik wel weer meegepakt.
En de world wordt aardig free met dergelijke prijzen.. de kachel moet branden in huize Young..

jplm
4 januari 2008, 21:33
De laatste keer (2003) een zalig lange uitvoering van Cortez the Killer aan het einde.

Die "laatste keer", was dat dat akoestische optreden in de HMH? (met in het eerste deel de nummers van Greendale).

Groet, Jan.

Swaag
4 januari 2008, 22:16
Nee sorry, éénnalaatste keer. Ahoy' met Crazy Horse.