PDA

View Full Version : Seagull s6



kaylee
3 februari 2003, 21:34
In het doornemen van forum van gitaarnet kom ik steeds de naam tegen van de gitaar Seagull s6.
Ik zag op internet dat er een winkel in rotterdam is die de Seagull S6 western te koop aanbied voor EUR. 389.
Wat is jullie mening hierover.
Ik wil beginnen met gitaarspelen en gelijk een goed exemplaar aanschaffen of is dit een beetje te????? en kan ik beter met een andere gitaar merk beginnen

gertdm
3 februari 2003, 22:43
om te starten gewoon een meer dan goede gitaar:)misschien nog even op de zoekmachine kijken of er een tweedehands-exemplaar te bemachtigen is. Scheelt wat euro's:)



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: gertdm op 2003-02-03 22:45 ]</font>

kaylee
4 februari 2003, 20:10
Wat jammer dat er op dit forum zo weinig gereageerd wordt op vragen, voor degene die wel reageren bedankt voor de moeite ik hoop er iets aan te hebben.

Arbz
4 februari 2003, 20:21
Kaylee, niet dat mensen niet willen reageren, maar jouw soort vragen wordt dagelijks opnieuw gepost - mensen lopen er niet echt warm voor om dat keer op keer massaal te beantwoorden.

De search kan in zo'n geval uitkomst bieden :wink:

Om terug te komen op je vraag, is een prima gitaartje - go for it :grin:

guitarmusicman
22 februari 2003, 23:09
ey kaylee,
Ik heb zelf ook deze gitaar gekocht en ik zal objectief vertellen wat ik er zelf van vind. Na mijn aankoop heb ik nog op veel andere gitaren gespeeld van dezelfde prijsklasse. Als je hiernaar kijkt heb ik geen een gitaar kunnen vinden met een mooier helderder geluid. De afwerking is oke, heel goed en verzorgd maar sober. Seagull staat bekend met het gebruik van de beste houtsoorten. De service zal niet te best zijn omdat het allemaal in Canada gevestigd is. Al met al een prachtige beginnersgitaar in deze prijsklasse. Voor zijn er niet veel gitaren met deze prijs met zon geluid: voor mij een super aanrader dus. Veel succes met je keus als die nog niet gemaakt is.