PDA

View Full Version : Input Gitaar klemt niet goed meer



Dribbel_
19 december 2007, 17:20
Weet niet hoe ik het in de titel moest omschrijven maar dit leek me het meest duidelijk :P

Vroeger had ik er nooit last van maar nu zit de plug ind e input van m'n gitaar heel los. De kabel dus. Als de kabel erinzit krijg je em er echt met een heel klein rukje al uit, hij zou er zelfs bijna vanzelf uit kunnen vallen. Dat is natuurlijk niet best maar is hier verder iets aan te doen? Is natuurlijk niet echt relax als ik bij een optreden zo m'n kabel eruit loop op een raar moment.

Heb hem al opengedraait maar ja ekan er verder niks aan aanpassen om het strakker te zetten ofzo.

Alvast bedankt :chicken:

toneblo
19 december 2007, 17:22
kun je ook niet de contactbeugel aan de binnenkant wat verder naar binnen duwen?

barno
19 december 2007, 17:25
zoals hierboven wordt gezegd: input deruit halen, en het contact gewoon wat naar binnen plooien, zo gepiept.

Dribbel_
19 december 2007, 17:34
Even een foto gemaakt
http://i9.tinypic.com/6jxrpcp.jpg
Maar snap niet wat je bedoelt met verder naar binnen duwen, er kan verder niks bewegen :P :chicken:
Die contactjes verder door dat ding duwen ?

minoin
19 december 2007, 17:38
Nee, zo te zien zit die van jou in een omhulsel. Het metalen stangetje wat je Jackplug op zijn plaats houdt (achter het mooie puntje), is lam. In dat geval zou ik gewoon een nieuwe input kopen, kan niet veel kosten.

Dribbel_
19 december 2007, 17:47
Hmm beetje jammer :')
Maarja kan gebeuren
bedankt :chicken:

Yannicks
19 december 2007, 20:10
Ibanez zeker? :sssh:

Dribbel_
19 december 2007, 20:47
ja een ibanez :P :')