PDA

View Full Version : Powercon e.d. kopen, waar?



Nielsje
19 december 2007, 13:18
Ik wil voor m'n nieuwe pedalboard een goeie patchbox maken, waarbij ik in eerste instantie gebruik wilde maken van deze (http://www.newtone-online.nl/catalog/product_info.php?cPath=21&products_id=33)
behuizing. Lijkt me voldoende groot.

Er moeten een aantal aansluitingen op komen: Gitaar in, amp (out), send, return. Dan zit ik al op 4 x 2 aansluitingen en eventueel eentje voor m'n footswitch. Daarbij bedacht ik me dat het handig zou zijn Als de voeding hier ook een plekje in zou krijgen.

Maar daarvoor wil ik het liefst dus zo'n powercon aansluiting gebruiken. Nu ben ik op zoek naar een (web)shop die beide delen voor zo'n powercon levert, en ook van die neutrik inbouwdelen voor je gitaarsnoer, met zo'n lock erop.

overige vragen: kan dit gewoon? Kan ik gewoon zo'n powercon aansluiting naast m'n gitaarsnoeren plaatsen, of kan dit om een of andere vage reden brom veroorzaken?

Hebben jullie eventueel nog andere ideeen voor de behuizing? Zo'n alu behuizing is rete sterk, maar zit wel veel werk in om alle grote gaten in te maken voor de aansluitingen.

Nielsje
20 december 2007, 11:31
Niemand die weet waar je die dingen koopt?

remcol
20 december 2007, 11:46
conrad.nl heeft alles op voorraad. En is ook lekker goedkoop! Even zoeken op pow con, krijg je wel een aardige lijst, maar daar staan de females tenminste tussen. Als je nl op powercon zoekt, krijg je alleen de kabels....

Nielsje
20 december 2007, 12:30
Bedankt! Dat ik daar zelf niet op was gekomen...