PDA

View Full Version : Kapotte(?) Wah



Micro-e
19 december 2007, 12:22
19 dagen geleden kwam mn Vox V847 binnen met de post. Ik blij en een prachtig geluid. Maar toen in 'um vannochtend intrapte was dat mooie geluid weg. Sterker nog, er was geen geluid meer. Alleen in de bypass stand.
Ik heb echt geen idee wat dit zou kunnen zijn. Ik heb hem al open geschroefd, maar geen losse draadjes of iets dergelijks.

Hij valt nog binnen de 30-dagen-geld-terug-garantie maar ik zou het toch liever zelf oplossen. maar Hoe?

Nitefly7
19 december 2007, 12:29
19 dagen geleden kwam mn Vox V847 binnen met de post. Ik blij en een prachtig geluid. Maar toen in 'um vannochtend intrapte was dat mooie geluid weg. Sterker nog, er was geen geluid meer. Alleen in de bypass stand.
Ik heb echt geen idee wat dit zou kunnen zijn. Ik heb hem al open geschroefd, maar geen losse draadjes of iets dergelijks.

Hij valt nog binnen de 30-dagen-geld-terug-garantie maar ik zou het toch liever zelf oplossen. maar Hoe?

batterij leeg ?

Micro-e
19 december 2007, 12:37
batterij leeg ?

Ik gebruik een adapter,
fuck maar nu ik naar de stekkerdoos kijk zie ik dat de stekkerdoos niet in het stopcontact zit......................... :chicken:

vergeef me, ik ben aan het hallicuneren door mn griepje :satisfie:


en hij doet het weer.... :soul:
Slotje!

rocker_71
19 december 2007, 12:43
Slotje!

Ja, en een ban. :cooler:



(eerst openschroeven en dan pas de stroom checken tsssss)