PDA

View Full Version : Yamaha SG op MP: 'Marktverzieker'?



zeppo
18 december 2007, 11:26
Ik ga er eigenlijk van uit dat de meesten van jullie deze advertentie (http://link.marktplaats.nl/135504928) op Marktplaats ook wel gezien hebben.
Verkoper bood deze geweldige gitaar eerst aan voor 300 Euro. Natuurlijk meteen gemaild (sh*t, geen tel.nr.) en aangegeven dat ik er ook best wel wat meer voor zou willen betalen omdat 'ie meer waard is. Wat ben ik eerlijk hè? 8-)

Enfin: krijg ik na een uurtje of wat een reactie terug dat hij allemaal boze mailtjes had gekregen van Ibanez eigenaren die hun gitaar ook op MP hadden staan, en dattie niet de markt moest verzieken met zijn vraagprijs. (!?)

Vervolgens is de ad gewijzigd in 'bieden' en staat de teller inmiddels op 575.
Fijn voor de verkoper natuurlijk, maar weg koopje.
Ik zal wel niet de enige zijn die gereageerd heeft, maar soit!

Maar wat is dat nou voor een onzin? Nog even los van het feit dat de gitaar wel meer waard is dan 300 Euro, wie gaat nou lopen zeiken dat een gitaar te goedkoop is?

Of zijn Ibanez spelers zeurpieten ? :D

Dark_Tranquillity
18 december 2007, 11:27
Of zijn Ibanez spelers zeurpieten ? :D

Daarmee geef je zelf al het probleem aan toch?

Otje
18 december 2007, 11:28
Het is een waanzinnige gitaar die ik persoonlijk spuuglelijk vind. Bij NL-M in Almere hebben ze er eentje nieuw laten maken en die hant voor 1800 euro in het rek. Speelt fantastisch, klinkt fantastisch maar is gewoon niet mijn ding (en ook te duur voor mij).

kassie
18 december 2007, 11:31
ja ik vind het zeurpieten... gewoon werking van het vraag en aanbod. juist iemand die daar net onder wil zitten wil dus sneller van zijn gitaar af en dat volste recht heeft hij ook gewoon. Zo had ik een advertentie op MP van een bepaald product, toen zag ik dat anderen hetzelfde product ook aanboden terwijl ze klakkeloos mijn uitgebreide verkooppraatje met specificaties van het product gekopieerd hadden. Dan ga ik ook niet lopen zeuren over plagiaat en dergelijke... tis gewoon allemaal onzin. Zowel jij als de verkoper van die yamaha sg hebben vrij weinig te maken met andere verkopers die een andere gitaar naar hun prijs willen verkopen. Dus ik ben het helemaal met je eens.

zeppo
18 december 2007, 11:33
Het is een waanzinnige gitaar die ik persoonlijk spuuglelijk vind. Bij NL-M in Almere hebben ze er eentje nieuw laten maken en die hant voor 1800 euro in het rek. Speelt fantastisch, klinkt fantastisch maar is gewoon niet mijn ding (en ook te duur voor mij).
Over smaak valt te twisten wordt altijd gezegd, maar wanneer jij niet voor een Hagstrom gekozen zou hebben, zou ik nu toch serieus gaan twijfelen over jouw smaak ! :D

Kim Wilson
18 december 2007, 11:36
Ik vind hem ook niet mooi. Dan maar geen smaak. :D

Ibanez666
18 december 2007, 11:43
Ik kan wel zeurpieten, maar niet over dat soort dingen :-)

almarvk
18 december 2007, 11:51
Hiervoor hebben we het stickie voor Advertenties boven aan dit subforum.

Vragen? -> PM!