PDA

View Full Version : Wow Koopje?



Jay75
18 december 2007, 00:11
[url[/url] check dat, soms is t goed om laat op te blijven, ik heb ze al gemaild hehe, miss binnenkort van mij!!

Toaster
18 december 2007, 00:14
slim om dat te posten op een forum vol met gear geile gasten.

joskedentweede
18 december 2007, 00:14
als het een echte is, wow idd
goed koopje, alleen hoop ik dat je wat aan die slagplaat doet, dat is erg lelijk!

Jay75
18 december 2007, 00:15
slim om dat te posten op een forum vol met gear geile gasten.

owja, haha, maarja, tis op zich niet ver van mij vandaan!
En ik ben toch eerst denk ik...?

It;s mine en lelijk?? Dude mijn sg deluxe is precies het zelfde, keivet!!

Veekeren
18 december 2007, 00:16
Zal wel een grap zijn, en als dat het niet is, zullen er wel mensen zijn die er meer dan 150 voor willen geven. Prijs jezelf dus nog even niet rijk ;)

Jay75
18 december 2007, 00:17
Kan me niet voorstellen dat iemand voor de grap zo';n add zet? Ik wacht t wel af hehe

Veekeren
18 december 2007, 00:20
Kan me niet voorstellen dat iemand voor de grap zo';n add zet? Ik wacht t wel af hehe

Er zijn veel dingen die ik me niet voor kan stellen maar die toch gebeuren. Gewoon een kwestie van überenthousiaste gitaristen pesten ;)

Toaster
18 december 2007, 00:21
haha snel de url weggehaald.

Jay75
18 december 2007, 00:22
tsss, ik hoop het niet, rare grap zou dat zijn

Jay75
18 december 2007, 00:24
haha snel de url weggehaald.

Hij is toch al gereserveerd, ik ga morgen kijken :):)

haha
ik bied natuurlijk 125 :P

Toaster
18 december 2007, 00:27
Jay75

ik heb nu officieel evenveel posts als jij ;)

(voor zolang het mag duren)

Jay75
18 december 2007, 00:30
Damn, nu krijg ik een mail dat t niet genoeg is?
ZIt er hier iemand te stoken ofzo?

Jay75
18 december 2007, 00:31
Ene andere ( ik heet namelijk ook ) Jeroen bied 300 euro zegt ze?
En die zegt dat de gitaar veel meer waard is...... :S

Wie heet er hier nog meer Jeroen?

Toaster
18 december 2007, 00:31
er is ook iemand met een bod van 100 euri geweest...

Misschien dat die mee biedt

Jay75
18 december 2007, 00:33
Neej dames en heren, onze grote forummaat is een naaizakje

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=94129755

Bedankt he jonge

rickert
18 december 2007, 00:36
Hahahaha:seriousf:

Lexvandoef
18 december 2007, 00:37
hehe, ja ach als je zoiets hier post he.

Maare waar gaat het eigenlijk over? Wat voor gitaar enzo?

Veekeren
18 december 2007, 00:37
Neej dames en heren, onze grote forummaat is een naaizakje

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=94129755

Bedankt he jonge

Ho ho ho, ik heb gemaild of het een grap was. Daarna heb ik een reactie gehad of ik ook interesse had, ik heb gezegd dat ik er ook wel meer dan 150 voor over had gehad. Noem mij een naaizakje, ik kan het hebben, maar zoiets voor 150 van een totaal onwetend iemand overnemen is ethisch niet zozeer verantwoorder, vind je wel?

Dribbel_
18 december 2007, 00:37
Dat krijg je ervan :seriousf: :seriousf:

Dribbel_
18 december 2007, 00:38
En ja iedereen kan die advertentie zo terugvinden :') Markplaats bij gitaren zoeken 150,- :P Nu heb je jezelf genaait :chicken:

Lexvandoef
18 december 2007, 00:39
Ik vind het toch een lelijke gitaar :P, ik ga dus ook niet mee bieden ;)

Jay75
18 december 2007, 00:40
Ho ho ho, ik heb gemaild of het een grap was. Daarna heb ik een reactie gehad of ik ook interesse had, ik heb gezegd dat ik er ook wel meer dan 150 voor over had gehad. Noem mij een naaizakje, ik kan het hebben, maar zoiets voor 150 van een totaal onwetend iemand overnemen is ethisch niet zozeer verantwoorder, vind je wel?


Wel een advertentie kunnen plaatsen op marktplaats, dan kan je ook googlen!
Dus als ik iemand een poot uit kan draaien zal ik het zeker doen, jammer van de moraalriddergenootschap waartoe jij behoort.



CHEERRSSSS

rickert
18 december 2007, 00:41
Holy crap die gibson SG 3pups? Die's geil!

Toaster
18 december 2007, 00:43
Ik lig in een scheur als dit nep is en de koper komt op plaats van bestemming en wordt daar door 3 negers in de kont geneukt terwijl ze zijn porte- me-niks omdraaien haha

Veekeren
18 december 2007, 00:43
Wel een advertentie kunnen plaatsen op marktplaats, dan kan je ook googlen!
Dus als ik iemand een poot uit kan draaien zal ik het zeker doen, jammer van de moraalriddergenootschap waartoe jij behoort.

Ik mail m nu wel dat de gitaar veel meer waard is;)

CHEERRSSSS

Ik zou em ook niet overnemen voor 300, ik heb em namelijk voornamelijk gemaild dat ie eens onderzoek moest doen. En ach, moraalriddergenootschap, het zal wel :D

Btw, als je een link naar zo'n advertentie op een gitaristen forum plaatst he... Tot welk genootschap hoor je dan? Is die leuker?

rickert
18 december 2007, 00:44
Als je dat zo neerplempt vraag je er ook om. Als je dan zo'n stiekemerd ben (deze discussie is al eens geweest toch?) dan moet je het gewoon snel morgen ophalen en niet zo eerst die link hier neergooien!

Jay75
18 december 2007, 00:45
Ik dacht dat de lui hier wel okay waren, jammer dat je je kan vergissen, zal het niet meer doen, vooral heel zielig om mensen te gaan mailen dat ie meer waard is, als je weet dat iemand m wil kopen....

rickert
18 december 2007, 00:48
Lui hier zijn ook oke, daarom gebeurt dat! Misschien wel overleden zoon ofzo, ouders die er geen verstand van hebben en net marktplaats op kunnen starten, ik zou dan mezelf niet in de spiegel aan kunnen kijken! Maargoed, as I said, discussie is al eerder gevoerd en zijn gewoon verschillende meningen denk ik.

Dribbel_
18 december 2007, 01:06
Ik dacht dat de lui hier wel okay waren, jammer dat je je kan vergissen, zal het niet meer doen, vooral heel zielig om mensen te gaan mailen dat ie meer waard is, als je weet dat iemand m wil kopen....

Wanneer is iemand okee?

Als ze je helpen iemand in principe die poot uit te draaien?

Of als ze eerlijk zijn wat iemand verdiend voor z'n ding

Jay75
18 december 2007, 01:11
Gewoon naaien wat er te naaien valt, koopjes zijn er niet voor niks :)
Hehe, volgende keer plaats ik m pas naderhand haha ;)

Dit is een geval van eigen schuld dikke lul ;)

Dribbel_
18 december 2007, 01:14
Tsjah dat is wel zo slim om dat naderhand te doen :P
Maarja daar zijn koopjes voor dat geluk moet je hebben maarja blijft lullig zoiets

kenx
18 december 2007, 12:58
Komaan hé gaste, da kan nu nimeer hé, is daar ne jongen die vraagt aan jullie of die gitaar wel goed is, is daar éne f*cking klootzak die daar vlug meer ga op bieden. Allez iedereen krijgt schrik om iets te vragen op dat forum hier...


:angry: :confused: juist een bende kleine baby's !!!!

Orpheo
18 december 2007, 13:06
Komaan hé gaste, da kan nu nimeer hé, is daar ne jongen die vraagt aan jullie of die gitaar wel goed is, is daar éne f*cking klootzak die daar vlug meer ga op bieden. Allez iedereen krijgt schrik om iets te vragen op dat forum hier...


:angry: :confused: juist een bende kleine baby's !!!!

en nu in 't nederlands, dank je wel.

almarvk
18 december 2007, 13:15
Goed, nutteloos is het aan het worden. Sorry Jay.

Vragen? -> PM!