PDA

View Full Version : richwood gitaar



Phenix
17 december 2007, 22:37
héj, ik speel al 1 jaar zonder les op een akoestische gitaar maar ik zou graag een elektrische gitaar kopen, ik heb eens op Ebay gezien, en ik heb er een uitgekozen, die ik misschien wel geschikt vond voor een beginner, maar ik weet er eigenlijk ni veel van af, en ik heb geen zin om in 't zak te worden gezet,

http://cgi.benl.ebay.be/gitaar-Richwood-natural-finish-stratocaster-styl-NEW_W0QQitemZ290189720804QQihZ019QQcategoryZ2384QQ ssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

is deze gitaar te vertrouwen ? het is niet erg als het geen super-kwaliteit is , ma het mag ook geen brol zijn.. :satisfie:

Eko
17 december 2007, 22:42
Phenix,
Een Richwood strat zit in het starterssegment. Dit soort gitaren wordt bij bosjes aangeboden bij grote muziekwinkels waar ze nog iets aan service doen. Koop liever bij zo`n winkel, dat kan voorkomen dat er nog zaken moeten worden afgesteld e.d. Of dacht je dat ze bij het verzenden van zo`n postorder ding alles checken?

Ic3gl0vE
17 december 2007, 23:08
Ik kan het alleen maar met Eko eens zijn! Als je de forumsearch gebruikt, zul je er achter komen dat een hoop mensen Richwood wel oké vinden dus je zou wel een richwood kunnen nemen. Het is echter wel fijn om 'm eerst te testen, zeker gezien goedkope gitaren nogal eens grote kwaliteitsverschillen vertonen.
Bij zo'n goedkope gitaar is het verstandig er vanuit te gaan dat 'ie nog afgesteld moet worden na aankoop. Als je dat zelf nog niet kunt, is het fijn om een winkel te hebben die dat voor je doet. Een winkel zal een gitaar die niet bij hen is gekocht ook wel willen afstellen, maar dan kost het een hoop geld.

Phenix
18 december 2007, 00:02
danku ! ik kan dus beter gwn naar een winkel gaan.. :satisfie:

TimmU
18 december 2007, 00:11
danku ! ik kan dus beter gwn naar een winkel gaan.. :satisfie: