PDA

View Full Version : Paganfest 4 April in Tilburg 013



Steven Otto
17 december 2007, 20:06
Op 4 april is er het PaganFest in 013 te Tilburg. De Headliners zijn Ensiferum en Korpiklaani. Extra artiesten zijn Moonsorrow, Tyr en Eluveitie. Ik vind Ensiferum een erg toffe band en vind Eluveitie en Korpiklaani ook erg goed. Ik kijk ernaar uit en hoop dat ik ernaartoe ga. Meer Folk Metal liefhebbers hier?

Cheers,
Steven

Kaïn
17 december 2007, 21:21
Ho eens...Mooie gelegenheid om bier te drinken zo;n concert!

Metal Chick
17 december 2007, 21:29
Ik ben er zeker bij. Als Pagan kan ik niet anders. :cooler: En ik neem in ieder geval 1 vriend mee.

Tho
17 december 2007, 22:07
Ik ben er zeker bij. Als Pagan kan ik niet anders. :cooler: En ik neem in ieder geval 1 vriend mee.

je noemt jezelf een heiden?

Is dit trouwens een feest met allemaal van die geschminkte koppen en zo? Metal gemixt met folk lijkt me gaaf, maar ik heb geen zin in eftelingtaferelen

Metal Chick
17 december 2007, 22:27
je noemt jezelf een heiden?

Is dit trouwens een feest met allemaal van die geschminkte koppen en zo? Metal gemixt met folk lijkt me gaaf, maar ik heb geen zin in eftelingtaferelen

Nee, ik noem mezelf een Pagan, hetgeen een vrij algemene benaming is voor mensen zoals ik. Heidenen zijn mensen die de oude Germaanse and Scandinavische religies aanhangen. Ik zit meer in de Keltische hoek.

Over schmink gesproken...

Korpiklaani: Niet
Moonsorrow: Niet
Tyr: Niet (wel malienkolders)
Ensiferum: Klein beetje war paint (wel gedateerde kleding)
Eluveitie: Niet

Gerustgesteld?

Tho
17 december 2007, 22:47
aah. bedankt voor de info! Maar ik zie het alweer. Zodra ik ook maar het geringste maliën/schmink zie haak ik al af.

Met alle respect, maar ik vind het pure onzin.

Madcow
22 december 2007, 13:13
niet zo zeuren, Bier zuipen !
Anyway, ik ben er wel bij, folkmetal is wel ruig

TimmU
22 december 2007, 13:15
Nee, ik noem mezelf een Pagan, hetgeen een vrij algemene benaming is voor mensen zoals ik. Heidenen zijn mensen die de oude Germaanse and Scandinavische religies aanhangen. Ik zit meer in de Keltische hoek.

Over schmink gesproken...

Korpiklaani: Niet
Moonsorrow: Niet
Tyr: Niet (wel malienkolders)
Ensiferum: Klein beetje war paint (wel gedateerde kleding)
Eluveitie: Niet

Gerustgesteld?
vroegah noemden we dat corpse paint?

Steven Otto
23 december 2007, 16:52
neejoh, war paint bij EnsiFerum is niets meer dan twee strepen onder de ogen, (zoiets als die amerikaanse rugbiers doen ;))

Jimwoud
25 december 2007, 20:35
Komt Pagan's Mind ook?