PDA

View Full Version : hoe cancel ik een myspace?



skabouter
17 december 2007, 13:39
hallo!
ik heb een myspace gemaakt, om mn muziek op kwijt te kunnen, maar het is per iongeluk een gewone, en geen muziekmyspace. er staat nog niets op, en hij is ook nog niet bevestigd (heb wel het mailtje om dat te doen binnen).

maar het hoeft dus niet meer, ik wil overnieuw beginnen, maar dan bij het geoie dubdeel (muziek), maar nu kan ik dat email adres niet gebruiken en ook niet de naam die ik eerder invulde.....en dat wil ik wel juist, want het was een goeie naam!

hoe cancel ik die eerste myspace volledig?

Riky
17 december 2007, 15:33
hallo!
ik heb een myspace gemaakt, om mn muziek op kwijt te kunnen, maar het is per iongeluk een gewone, en geen muziekmyspace. er staat nog niets op, en hij is ook nog niet bevestigd (heb wel het mailtje om dat te doen binnen).

maar het hoeft dus niet meer, ik wil overnieuw beginnen, maar dan bij het geoie dubdeel (muziek), maar nu kan ik dat email adres niet gebruiken en ook niet de naam die ik eerder invulde.....en dat wil ik wel juist, want het was een goeie naam!

hoe cancel ik die eerste myspace volledig?

Volgens mij staat er gewoon in je space menu een verwijder link... maar weet het nie zeker...

rocker_71
17 december 2007, 15:42
haha, dat heb ik ook gehad.

Het opzeggen is niet zo moeilijk hoor (is wel lang geleen). Volgens mij moet je eerst inloggen en dan cancel account. Je krijgt dan wel vragen van 'weet je het zeker?', maar voor de rest gaat het best wel easy.

Succes ska!

(edit: ga naar account-instellingen en dan cancel account)

skabouter
17 december 2007, 16:30
yeah gelukt! danku mensen! het duurt alleen 48 uur voor ie echt weg is....balen, kwil nu aan de gang. maargoed, ben allang blij dat t gelukt is! thnx voor de hulp!

Tho
18 december 2007, 12:51
yeah gelukt! danku mensen! het duurt alleen 48 uur voor ie echt weg is....balen, kwil nu aan de gang. maargoed, ben allang blij dat t gelukt is! thnx voor de hulp!

na een oude myspace 4 keer verwijderd te hebben, geloof ik er geen fuck meer van dat hij na 48 uur verdwijnt :S

rocker_71
18 december 2007, 16:18
Meestal zijn ze sneller hoor! Het is een soort disclaimer van ze, zodat ze niet heel snel hoeven te reageren. Wel slim van ze.

Net als updates, dan zegt myspace dat de veranderingen binnen 24 uur te zien zijn, maar bijna altijd is het direct verwerkt.

skabouter
18 december 2007, 17:34
ik ga vanavond proberen dan :) mss doet ie het, vanmorgen nog niet!

skabouter
19 december 2007, 11:36
http://www.myspace.com/dubox


uiteraard moet de opvulling nog komen!

rocker_71
19 december 2007, 12:53
Je bent al een heel end op weg.
Goed bezig ska!

Deze site is wel handig om het een beetje te stroomlijnen:

KLIK (http://www.picgames.com/forum/myspace-layout-editor.php)

skabouter
19 december 2007, 13:32
thnx man :) ga ik vanavond eens proberen. wil idd wel andere achtergrond en kleuren! moet alleen ff uitzoeken, geen ervaring met dit soort dingen.....

hey,hoe staat t eigenlijk met die pedalcase? heb je hem al af? plaatje?

rocker_71
19 december 2007, 13:51
Deze editor is echt gebruikersvriendelijk. En ik kan het weten, want ik ben begonnen met de myspace te editen door met html code te programmeren. Je kunt bovenin je site opgeven (dubox) en dan laat ie al zien hoe deze eruit ziet. Kies je kleuren/voorkeuren ed. en druk op update preview en je ziet direct hoe het wordt.

De pedalcase gebruik ik nu alleen voor optredens (die ik steeds vaker heb). Omdat we nog steeds geen opslaghok hebben bij de oefenruimte en ik altijd op de fiets kom, neem ik mijn pedalen altijd ‘los’ mee. Wat wel sh*t is, want ik moet elke keer alles met elkaar verbinden.
Maar met de case zelf ben ik nog steeds happy.


Hij ziet er nog steeds ongeveer zo uit (alleen nog wel een delay erbij gekocht)
http://i58.photobucket.com/albums/g258/rocker_71/pedalboard2.jpg

skabouter
19 december 2007, 14:32
ah cool :) mooi dat ie nog bevalt! hij was mij echt te groot en zwaar, maar jij bent natuurlijk een flinke kerel ;) en kga idd es ff aan de slag met die editor, het zag er idd wel makkelijk uit, maar toch ben ik altijd best wel een kneus blijkt, hoe simpel iets ook is :D

skabouter
19 december 2007, 14:42
het lukt wel ongeveer :) nog ff finetunen! thnx :)

rocker_71
19 december 2007, 14:48
Je kunt die code kwijt bij je bandprofiel.

Maakt volgens mij niet uit waar. Kan bij info, of type label of bandleden.

Even proberen maar!


(ik zie dat je site op dit moment niet werkt )

rocker_71
19 december 2007, 14:51
Jaaaa, ik zie hem weer. Zwart, is altijd goed.:soul:


Dat contact blok kun je ook nog aanpassen, zelfs met eigen foto (zie bv mijn badsite), maar dit is wel iets moeilijker, maar ook wel te doen.



edit: zooooo wat een lettertype, ik kan haast nix meer lezen. Knutsel maar even verder!

skabouter
19 december 2007, 14:55
haha thnx :) ben idd beetje aan het verkennen! duurt wel ff denk ik voor t echt leuk wordt
maar het spelen is wel leuk! thnx voor de handige tips enzo :)