PDA

View Full Version : Hoe zit het nou met Cioks?



Nielsje
15 december 2007, 15:44
Hoe zit het nou met Cioks?

Ik ben geintresseerd in zo'n schizophrenic, maar kan verdomd weinig info vinden. Behalve dan wat hier op het forum vermeld aan gegevens.
Zo beweert het pdf bestand wat hier door Debaser (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=85721) is getyped, dat er 3 kabeltjes bij zitten. Op de site van Nederland Muziek (hier (http://www.nederlandmuziek.com/page.htm?detail.asp?id=2089&produkt=Cioks+Schizophrenic&))
wordt vervolgens beweert dat er niets bij zit.

Op de site zelf van Cioks staan de producten niet eens!

Wie weet er meer?

Mitch
15 december 2007, 16:13
Kijk anders even op de site van Tone Toys. Onze Oosterburen hebben CIOKS als wat langer in het assortiment zitten.

Nielsje
15 december 2007, 16:53
hm.. kom net tot de fijne ontdekking dat het kreng maar 60mA per uitgang levert, dat is niet genoeg voor m'n delay. Dan wordt het toch een of twee onespots en lekker daisychainen.. Jammer..

pauld
15 december 2007, 17:53
hm.. kom net tot de fijne ontdekking dat het kreng maar 60mA per uitgang levert, dat is niet genoeg voor m'n delay. Dan wordt het toch een of twee onespots en lekker daisychainen.. Jammer..

Ik heb er een, specificaties:

outlet 1-5, 9 of 12 V DC 75 mA

outlet 6, 4-14 V DC adustable, 60 mA OF 18 V DC 40 mA

Alle uitgangen geisoleerd.

Hij is lekker compact en past prima ONDER een Pedaltrain JR en 2 zonder verbouwen.

(inderdaad GEEN kabeltjes erbij voor EUR 105)

Speeddemon
15 december 2007, 18:14
Wanneer maken ze nou es iets waar 1 of 2 9V uitgangen es netjes +/- 200mA geven. Digitale delays gebruiken dat gemakkelijk.

Nielsje
15 december 2007, 18:22
Jup.. dus wordt waarschijnlijk toch voor mij een onespotje.. maar ff goed proberen en hopen op geen ruis..

Lexvandoef
15 december 2007, 21:14
Jup.. dus wordt waarschijnlijk toch voor mij een onespotje.. maar ff goed proberen en hopen op geen ruis..

Werkt het allemaal naar wens met mijn onespot trouwens?

Mitch
16 december 2007, 00:11
Jullie lijken onderhant steph en bloem wel met die onderonsjes :D

Lexvandoef
16 december 2007, 00:45
Jullie lijken onderhant steph en bloem wel met die onderonsjes :D

hahaha, nee we zijn niet getrouwd/verloofd/vriendje&vriendje :seriousf:

Edit: Maar ik wil Nielsje best wel delen hoor Mitch ;)

Dit is gewoon makkelijk :D