PDA

View Full Version : Weer eens wat geprutst :)



Veekeren
14 december 2007, 16:42
Ik heb met mn toneportje weer eens wat in elkaar gefrutselt. Heeft verder niks met mn band te maken, slechts ter persoonlijk vermaak. Volg de link en hij start meteen:

Myspace Link (http://www.myspace.com/makemymindbreak)

paulusdeBKB
14 december 2007, 22:38
Nou, prutsen zou ik het niet noemen. Hier heb je duidelijk werk van gemaakt! Muzikaal is het niet mijn ding maar het is duidelijk 'af'!

Riky
15 december 2007, 09:48
Nou, prutsen zou ik het niet noemen. Hier heb je duidelijk werk van gemaakt! ...(cut).... het is duidelijk 'af'!


ja idd! In tegenstelling tot de brouwsels die ik altijd opneem :D

Vind het ook lekker klinken!

-geert-
15 december 2007, 18:47
The Fire klinkt heel vet. Op een gegeven moment word het naar mijn idee wel repetatief, maar kan je wel met verschillende zangmelodieen wel 'oplossen'. Klinkt beetje mix van smashing pumpkings-rammstein vind ik. Billy Corgan zn stem zou er goed bij passen (als je daarvan houd :P) En nog een vette solo ertussendoor zou het imho helemaal afmaken

The Lo Lands
15 december 2007, 19:38
Het is maar wat je prutsen vind ; ) Klinkt erg lekker en afwisselend genoeg om het spannend te houden. Zoals eerder gezegt zou een mooie zangpartij hier zeker niet op misstaan! Top!

Veekeren
15 december 2007, 20:11
Thanks dudes :D Ik vind het zelf ook wel cool eigenlijk toch een beetje :) Totaal niet voor mn band, maar mocht ik ooit er iets naast gaan doen. Alleen altijd zo moeilijk om een band te vormen eh, anders had ik het al lang gedaan...

Snap overigens wel dat het zonder zang misschien een beetje repetitief is (al vind ik het op zich toch wel meevallen), maar ik probeer nog wel enigszins in het achterhoofd te houden dat er zang over moet. Dat zou het natuurlijk enorm verrijken. Misschien ooit, het zou zo mooi zijn :)...

bass blom
15 december 2007, 21:34
ja lekker hoor en een mooie plank op de bank :P