PDA

View Full Version : marshall head, orange cab



pannekoek
14 december 2007, 15:39
hey forumleden,

ik heb dus vorige maand een marshall tsl100 en orange ppc 412 gekocht(ik krijg hem op 21 januari met mijn verjaardag maar ik heb hem al aanbetaald)

(shit ik moet echt lang wachten voor dat ding! :P)
nu heb ik dus een orangekast/marshall top combinatie en vele vinden dat afschuwelijk, en de ander juist prachtig
ik heb deze set puur uitgekozen op geluid, ik vond dit setje gewoon het bester klinken.

hoe denken jullie over zo een kleurencombinatie?

gr, stephan :hippie:

Kim Wilson
14 december 2007, 15:40
Boeiuh! Als het maar klinkt! En die Orange cabs vind ik er erg mooi uitzien. :)

pannekoek
14 december 2007, 15:42
Boeiuh! Als het maar klinkt! En die Orange cabs vind ik er erg mooi uitzien. :)
en met die v30's erin klinken ze nog beter dan ze eruit zien!

Jimwoud
14 december 2007, 15:42
Boeiuh! Als het maar klinkt! En die Orange cabs vind ik er erg mooi uitzien. :)
+1, zou ook graag dat setje willen hebben.

Helter Skelter
14 december 2007, 15:43
Voor mij een totaal niet relevante discussie. Ik speel nog wel over een pak suiker als daar een goed geluid uit komt

pannekoek
14 december 2007, 15:45
Voor mij een totaal niet relevante discussie. Ik speel nog wel over een pak suiker als daar een goed geluid uit komt

vaak als mensen horen wat ik gekocht heb, hoor ik: afschuwelijk! je bent gek dat je dat doet, een marshall/mesa boogie etc cab is ook goed toch!

deze reactie heb ik tig keer gehoort, vandaar deze discussie.

ik weet ook wel dat het geluid goed klinkt maar het gaat gewoon om de kleuren, heb je liever zwart zwart, of vind je dat eigenlijk wel mooi die vershillende kleuren?

Evil-Payasos
14 december 2007, 15:46
SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPER VET!

Ik <3 Die prachtige Orange cabs!

jw009
14 december 2007, 15:48
Als het goed klinkt zou het mij niet zo veel boeien, maar puur naar de looks gekeken vind ik het best lelijk.

Kim Wilson
14 december 2007, 15:51
Ik vind het juist wel mooi om te zien dat iemand zijn gear met zorg heeft gekozen, en niet alleen op de looks heeft gelet. Een Orange cab is altijd goed, en als degene die erover speelt een Marshall top mooi vindt, dan is dat zo. :)

Sarco
14 december 2007, 16:23
Vette combo!

Thijssie
14 december 2007, 16:33
Hmmmm, ik hou van Marshalls en vind V30's ook okay maar ze combineren imho nergens naar....

Rormo
14 december 2007, 16:41
Je kunt altijd een lik verf over die orange gooien. Dat zullen anderen dan wel weer zien als heiligschennis, maar je moet doen wat jij mooi vindt.

Baker
14 december 2007, 16:55
maak je niet druk pannekoek,
als het goed klinkt is het ok toch?

pannekoek
14 december 2007, 17:17
Vette combo!

ja inderdaad ^^

pannekoek
14 december 2007, 17:18
Je kunt altijd een lik verf over die orange gooien. Dat zullen anderen dan wel weer zien als heiligschennis, maar je moet doen wat jij mooi vindt.


dat is inderdaad heiligschennis! ^^

Luke-wannabe
14 december 2007, 17:31
hey forumleden,

ik heb dus vorige maand een marshall tsl100 en orange ppc 412 gekocht(ik krijg hem op 21 januari met mijn verjaardag maar ik heb hem al aanbetaald)

(shit ik moet echt lang wachten voor dat ding! :P)
nu heb ik dus een orangekast/marshall top combinatie en vele vinden dat afschuwelijk, en de ander juist prachtig
ik heb deze set puur uitgekozen op geluid, ik vond dit setje gewoon het bester klinken.

hoe denken jullie over zo een kleurencombinatie?

gr, stephan :hippie:
Ik vind het wel lachen! Is eens wat anders.

LP_CL
14 december 2007, 17:32
had dan mashall JVM + Orange cab gezegd. Dan was ik stikjaloers...

pannekoek
14 december 2007, 17:40
had dan mashall JVM + Orange cab gezegd. Dan was ik stikjaloers...

ik heb persoonlijk liever een tsl100 dan een jvm100 maar dat is puur smaak, de jvm is te goedkoop dus er moest wel iets aan zijn en dat is zeker te zien aan de kwaliteit van de amp, en ik vond het geluid iets minder maar dat is een andere discussie :P

overgens ben ik een 16 jarige arme scholier dus nu ik een gibson les paul heb en over ruim een maandje die set op me kamer heb staan ben ik dolgelukkig! :D

Rormo
14 december 2007, 17:56
de jvm is te goedkoop dus er moest wel iets aan zijn en dat is zeker te zien aan de kwaliteit van de amp,

Dit blijft echt de grootste onzin.

pannekoek
14 december 2007, 17:59
Dit blijft echt de grootste onzin.

als ik een jvm in me handen heb kan ik je zo enkele voorbeelden ervan laten zien.

maar blijf even ontopic aub

Baker
14 december 2007, 18:10
de jvm is te goedkoop dus er moest wel iets aan zijn en dat is zeker te zien aan de kwaliteit van de amp

Dit is echt klinkklare onzin. De amp is (relatief) goedkoop en moet dan wel slecht zijn. Wat een waanzin!

Kijk dat je hem minder vindt klinken, ok, da's een argument.
Maar dat van dat ie te goedkoop is en daarmee te mooi om waar te zijn slaat nergens op.

Hoewel, iemand die een dsl "ouderwets" vindt klinken,
en een TSL echt heel goed (beter dan een DSL of JVM) vindt klinken kan ik nauwelijks serieus nemen. Maar goed.

Verder: Niks on topic!
Zolang jij hier onzin blijft verkondigen blijf ik het tegenspreken.

pannekoek
14 december 2007, 18:19
Dit is echt klinkklare onzin. De amp is (relatief) goedkoop en moet dan wel slecht zijn. Wat een waanzin!

Kijk dat je hem minder vindt klinken, ok, da's een argument.
Maar dat van dat ie te goedkoop is en daarmee te mooi om waar te zijn slaat nergens op.

Hoewel, iemand die een dsl "ouderwets" vindt klinken,
en een TSL echt heel goed (beter dan een DSL of JVM) vindt klinken kan ik nauwelijks serieus nemen. Maar goed.

Verder: Niks on topic!
Zolang jij hier onzin blijft verkondigen blijf ik het tegenspreken.


puur smaak, over de types, de tsl die ik heb getest klonk veel beter dan andere tsl's waarop ik heb gespeelt en ik heb zo mijn oordeel over jvm's waar de 1 het wel en de ander het niet mee eens kan worden...

Evil-Payasos
14 december 2007, 18:27
de jvm is te goedkoop dus er moest wel iets aan zijn en dat is zeker te zien aan de kwaliteit van de amp,
:D

B..b..b....bb...b...b...BULLSHIT :satisfie:

almarvk
14 december 2007, 18:43
Op verzoek van de TS gaat deze dicht.