PDA

View Full Version : Help! Snel!



Ibanez
3 februari 2003, 16:34
Ik heb een probleem. Ik heb vanmiddag een snaar gebroken. En van de drie pakjes die ik heb zat nergens meer een hoge e in. En ik heb vanavond gitaarles. Mijn vader (werkt in Utrecht) kan misschien ff langs een muziekwinkel maar de staffhorst(vlakbij z'n werk) is op maandag dicht. Weet iemand nog meer muziekwinkels? Het moet in de buurt van Catharijnesingel 59 liggen.

p.s. De snaren voor mijn andere gitaar zijn ook op...

Shay
3 februari 2003, 16:35
Bel je leraar en vraag of hij eentje heeft liggen want dat zal die ongetwijfeld.

Ibanez
3 februari 2003, 16:36
Kheb z'n nummer niet :smile:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ibanez op 2003-02-03 16:37 ]</font>

Bins
3 februari 2003, 16:43
Volgens mij zijn (bijna) alle gitaarwinkels op maandag dicht, maar je leraar heeft vast wel een snaar.
Gebruik in het uiterste geval een B, als je die nog hebt.

Ibanez
3 februari 2003, 17:00
Dat gaat niet met een floyd... En meestal heeft m'n gitaarleraar geen snaren bij zich. Maar m'n vader kan morgen wel weer snaren halen. Het gaat er vooral om dat ik snaren moet hebben omdat ik vanavond gitaarles heb.

moretel
3 februari 2003, 17:16
Ik heb d'addario (0.09) voor je, kan je wel ophalen.
Ik stuur mijn adres wel via prive bericht.

domie
3 februari 2003, 17:33
of kijk op de oude gracht, stand-by, ook losse snaren te koop./

Neophyte
3 februari 2003, 19:56
ik haat onduidelijke topictitels. Bovendien zijn de meeste geregistreerden hier geen rondrennende dienstbodes.

Verder kun je voortaan denk ik altijd wel een gitaar van je leraar lenen of even een andere gitaar nemen.

Ibanez
3 februari 2003, 21:16
Ik heb gekozen voor deze titel omdat veel mensen nieuwsgierig worden en gaan kijken en ook kunnen helpen. Maar ik heb ff op de gitaar van me leraar (geil ding) gespeeld en voor de rest ging het wel. Alleen met een floyd is dat ding flink onstemt(ondanks het doekje onder mijn brug)